Onze kat rende vanmiddag ineens heel hard naar binnen met iets in haar bek. Toen we haar achterop gingen (we dachten dat ze een muis had) zagen we dat ze een kikker in de huiskamer had gelegd. De kikker bewoog niet meer, dus we dachten dat ie dood was. Maar ineens sprong hij weg onder de bank. We hebben gelijk de hele huiskamer op zijn kop gehad om de kikker te zoeken (zelf in de onderkant vd bank gekeken, maar hij nergens meer te vinden. Eeeeew en ik vind die beesten zoooo vies. Hoe groot is de kans dat ik morgenochtend een (dooie) kikker ga tegenkomen als ik wakker wordt en beneden kom? Geen idee of die beesten een nachtritme hebben (mijn katten lopen ook gewoon rond 's-nachts in huis).
Liever een kikker dan een muis denk ik dan Kikkers zijn redelijk kwetsbaar. Misschien wordt ie alsnog door je kat opgegeten
Omg dat is volgens mij de droom van mijn jongste dochter die is gek op kikkers. Ik heb geen antwoorden op je vragen, hoop dat je zo snel mogelijk van dat vieze beest af bent
Oh vreselijk hè die beesten? Hier vangen ze ook kikkers en padden ( die zijn helemaal groot. ) om ze vervolgens in de woonkamer te dumpen. Ik heb mijn man wel eens met veel stampij wakker gemaakt dat hij de pad in de woonkamer moest vangen.
gadver En mij gebeurd het altijd dat ik zo een beest dan weer zie als ik alleen ben hè. Hopelijk vreet je kat m vannacht op.
Het is maar een kikker (haha, je moet mij horen als het een spin is ). Je kunt hem altijd nog bakken, smaakt bijna als kip (ik heb een keer kikkerbilletjes gegeten in een restaurant, want was benieuwd). Maar, redelijke kans dus dat een kat hem alsnog opeet, want kip vinden ze vaak ook lekker.
Ohh mijn zoontje zou dit geweldig vinden! Maar verder heb ik geen idee. Kan hij niet al naar buiten zijn ontsnapt?
ik zou dus niet slapen voordat ie weg is. Straks zit ie ineens op je hoofd s nachts.. das altijd mijn angst met spinnen