Goedemorgen, Heeft er iemand ervaring met het verwijderen van eelt door een voetenbad te maken van lauw water, listerine en azijn? Ik lees dit nu toevallig ergens op internet maar vraag me af of dit ook echt werkt. Als dit zo is, ga ik vanmiddag gelijk naar de supermarkt om zo'n voetenbad te kunnen maken .
Mocht iemand van jullie diabetes hebben doe dit aub niet. De huis tuin en keuken middeltjes werken uiteindelijk niet. Hooguit voor even. Maar het is het proberen waard natuurlijk niet
Vul een teil of een emmer met lauw warm water. Er hoeft niet heel veel water in, als je er maar voor zorgt dat je voeten onder water kunnen komen. Doe bij je water een half kopje witte azijn en en een half kopje listerine (Mondwater). Laat je voeten nu voor ongeveer 15 minuten weken in je badje. Het eelt en de dode huidcellen zullen los gaan komen. Droog na die tijd je voeten af en geniet van je heerlijke zachte voeten, zonder eelt. (Mocht je nu erg veel eelt op je voeten hebben, dan zul je dit nogmaals moeten herhalen. www.datisslimbedacht.nl Op deze site kwam ik nadat ik gegoogled had. Ik kwam op dat idee omdat ik het op iemands facebook zag staan.
nou ga het straks proberen. maar even gewone azijn halen, heb alleen schoonmaakazijn dat zal niet de bedoeling zijn
Mensen met diabetes kunnen beter niet hun eigen voetverzorging doen maar naar de pedicure gaan. Als je wondjes aan je voeten krijgt geneest dat heel slecht en kan in het ergste geval leiden tot amputatie van teen/voet/onderbeen
Dat rolding van scholl werkt idd echt goed. Ik zou ook niet aan de slag gaan met chemicaliën waarvan je niet weet wat ze gaan doen bij elkaar.
Mijn zusje heeft/had een PedEgg? ofzo en die werkt bij haar erg goed. Daarna je voeten insmeren met fijne voetenzalf en je hebt weer mooie poezelige voetjes
Ik heb het gister gedaan, had al niet veel eelt maar nu poezelige voetjes na pedegg en vijlen en een cremetje erbij
Ik heb die roller op batterijen maar werkt niet geweldig. De schuur rolletjes zijn na 2x al niet goed meer. Ligt er misschien ook aan hoeveel eelt je hebt Ik heb net 20 min in n badje gezeten en zachte voeten maar eelt komt er net zoveel af als dat ik alleen in water ga zitten.. dus voor nu vind ik het niet wauw
Ik heb heel veel eelt op mijn voeten wegens platvoeten, hallux valgus en scheef lopen. Dan is zo een voetbad wel handiger dan schuren met vijltjes of apparaatjes! Ik wil het wel eens proberen.
Net geprobeerd, maar helaas is het geen wondermiddel... Het doet niet veel meer dan een gewoon voetenbadje met warm water, het maakt het eelt zachter, en makkelijker te verwijderen, maar het laat niet vanzelf los!