marktplaats....hoeveel hiervoor vragen??

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 30 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tuc

tuc Niet meer actief

Ik wil de hello kitty duplo van onze dochter verkopen. Ze heeft als sets: het grote bouwhuis, het kleine bouwhuis en de trein met station. Daarbij nog wat kleine sets.

wat zouden jullie hiervoor vragen?? Mag per aparte set maar ook in het geheel.

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ik heb toen 5 sets in doos voor 60 euro gekocht....was oa groot huis, trein en dan ijssalon en manege en nog eentje waar ik ff niet op kom...

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Wil je het niet bewaren voor je zoon?

Hier is duplo namelijk nog steeds helemaal in trek...

Even je vraag: ik zou ongeveer 35-50 euro doen

4. tuc

tuc Niet meer actief

nee we hebben ook nog een lading gewone dierenduplo enz...dus de roze duplo gaat in de verkoop;)

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Ha ha...ja maakt niet uit natuurlijk.

Hier ook bakken vol.

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.015
    546
    113
    mmmm 40/50 euro. jammer wel joh. ook de oudste speelt hier nog graag met duplo, ook 5

7. tuc

tuc Niet meer actief

Ja dat doet ze ook wel..maar ze heeft het schurft aan bouwen:D ze heeft sinds vorig jaar playmobile en breidt dat langzaam uit en dat is echt haar ding: wegzetten en gelijk spelen. Als ik de dierentuin duplo van haar broer pak dan speelt ze wel even mee...maar om daarvoor al die hello shitty duplo te bewaren??

8. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.015
    546
    113
    dan is het idd zonde ja;) playmobil komt hier ook erg in trek. alleen vinde de jongste 2 dat ook al geweldig alleen al die piepkleine onderdeeltjes mennnn en als er dan iets kwijt is is de oudste over de mik. ;)

9. tuc

tuc Niet meer actief

Ja hier is ze er ook erg zuinig op.

voor de jongste hebben we playmobil 123...is ook erg leuk spul.

ik vroeg laatst of lego friends iets voor haar was: " o nee mam...daar moet je ook bouwen" :D

Deel Deze Pagina