Hallo, Ik heb een vraag. Ik heb 13-12 of 14-12 mijn eisprong gehad (positieve ovulatietesten) nu is mijn vraag vanaf wanneer kan ik testen, wat is het beste? Ik verwacht mijn NOD 27/28-12. Heb al een week lang gevoelige borsten, extreem pijnlijke tepels, spierpijn gevoel in de buik, enkele dagen een misselijk gevoel gehad..... De gevoeligheid van de borsten en pijnlijke tepels heb ik 2 maanden geleden ook gehad maar dat kwam door het "ontpillen". Afgelopen maand geen klachten meer gehad van het "ontpillen". Hopelijk kan iemand mij helpen. Bedankt! Pumba
Hallo Pumba, Spannend hè?! Hier precies hetzelfde verhaal. Rond 13/14-12 heb ik waarschijnlijk (voel het nooit en heb geen ovulatietest gedaan) mijn eisprong en ook ik verwacht dat mijn NOD rond 27-12 zal zijn. Van kwaaltjes kan en durf ik niet goed te spreken omdat ik weet hoe mijn lichaam me voor de gek kan houden. De wens voor een tweede kindje is erg groot en ik kan mezelf dan helemaal gek maken. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik een vroege zwangerschapstest gedaan van Predictor. Ik testte toen 4 dagen voor mijn NOD negatief maar bleek later toch zwanger te zijn, hoera!! Onze dochter is nu 17 maanden. Ik kan níet wachten op de NOD! Ik heb een test van Kruidvat liggen die je vanaf je NOD kunt gebruiken. Zit nu toch te overdenken om een vroege test te gaan halen en die morgen te gaan gebruiken... Wat doe jij?
Hallo Magnificent, Ja ik weet inderdaad dat het lichaam je goed voor de gek kan houden. De ene keer denk ik "zijn de klachten echt of verzin ik ze".... Mijn vriend gaf gisteren aan dat er meer bobbeltje rondom mijn tepels zijn, dan ga ik weer twijfelen haha..... Wij gaan voor onze eerste kindje dus heb ook geen "vergelijkingsmateriaal". Ik denk dat ik, hoe graag ik ook wil, zaterdag pas ga testen als er niks gebeurd. Ik moet vanaf morgen elke ochtend werken en wil graag samen testen. Gelukkig drukke dagen met kerst dus de tijd zal snel gaan
Wat ontzettend spannend. Het is inderdaad heel mooi om samen te testen. Het is natuurlijk ook het meest betrouwbaar om op of na de NOD te testen. Ik kan zo slecht gesuld opbrengen ! Ik hoop dat je in verwachting zult zijn van jullie dan eerste kindje! Leuk om zo met elkaar mee te leven. Ik denk (als ik het kan volhouden) dat ik vrijdag of zaterdag ga testen. Mijn man en ik hebben vakantie en weinig gepland dus gevoelsmatig kruipen de dagen voorbij...
Het kost inderdaad een flinke portie geduld.. Het liefst wil je gelijk weten of het raak is! Geloof het gelijk dat gevoelsmatig de dagen voorbij kruipen. Hopelijk voor jou dat je in verwachting bent van een tweede wonder!
Hallo Pumba, Ik hoop zo dat je in verwachting zult zijn! Heb je je testdrang kunnen bedwingen? Ik niet in ieder geval. Vanmorgen getest maar helaas negatief. Het was ook wel vroeg om te testen dus alles kan nog ook al ben ik dan geneigd te denken dat het vást niet zo zal zijn. Het is allemaal zo'n wonder en niet vanzelfsprekend... Nog geduld hebben tot zaterdag! Ahhhh
Hoi magnificent, Testdrang nog kunnen bedwingen. Aan de ene kant wil ik graag testen maar aan de andere kant ook nog niet. Wil geen teleurstelling van een negatieve test. Gelukkig helpt mijn vriend me hier goed mee. Heb nog steeds hele gevoelige borsten en tepels, lijkt soms erger te worden. Verdere klachten, soms rommelende buik, obstipatie (heb ik vaker last van) en sinds gisteren een vaginale schimmelinfectie, maar of dat ergens mee te maken heeft geen idee. Wat vervelend dat je een negatieve test had, maar er kan nog verandering in komen! Probeer inderdaad tot zaterdag te wachten en niet te negatief denken, hoe moeilijk dat kan hebben soms ook is!
Hoi Magnificent, Nog getest gisteren? Ben benieuwd, hopelijk toch een positieve test na de negatieve van woensdag. Ik ben vrijdag zeer impulsief geweest en getest (Action test), heb met heel veel plezier mijn vriend een positieve test en baby sokjes kunnen geven! Vanmorgen samen 2 testen (Action en Kruidvat) gedaan omdat het zo ontzettend onwerkelijk is! Ook deze waren positief!! De test van Action was zichtbaar donkere! We zitten nu nog in een roes van ongeloof haha
Je moet altijd uitgaan van een luteale fase van 14 dagen. Pas dan heb je de meeste kans op een positieve test. Testen dus op 29 of 30 december; 30ste is het beste.