Ik wil jullie allemaal een veilig en rustig uiteinde wensen en een heel gelukkig,gezond en VRUCHTBAAR 2009 wensen... veel liefs Brit
Ook ik wens iedereen een fijne jaarwisseling... En voor 2009 een roze, vruchtbaar jaar en dat iedereen van hier maar snel zwanger is! Dikke knuf voor iedereen
Ik wens ook iedereen een geweldig uiteinde! en een zeer vruchtbaar 2009! Veel geluk liefde en gezondheid! liefs Francesca
Ik wens ook iedereen op zwangerschapspagina een heel goed, gezond, liefdevol en gelukkig 2009 met daarin veel positieve testen, goed nieuws en heel veel geboortes! Dat fijne dingen in 2009 boven de teleurstellingen mogen uitstijgen. Liefs Fem
Voor iedereen wens ik een fijne jaarwisseling. Dat het een vruchtbaar liefdevol rustig jaar mag worden voor allen. Dat er vele gezonde zwangerschappen zullen ontstaan en dat er vele gezonde babytjes mogen geboren worden. En dat we met elkaar een respect en vredevol jaar tegemoet gaan. Liefs yach
Lieve meiden, Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling. Ik hoop dat 2009 voor ons allemaal een vruchtbaar jaar wordt met veel positieve testen! Liefs
Ik wens ook iedereen een heel gelukkig, gezond en VRUCHTBAAR 2009.. dat iedereen maar gauw zwanger mag worden van een gezond kindje(s) liefs, Daantje
*doet even mee met een vruchtbaarheidsdansje* \/ \/ Dat iedereen maar zwanger mag raken en blijven in 2009
ook ik wens iedereen een geweldig nieuwjaar! en ik hoop op veel goed nieuws en mooie kindjes voor iedereen! liefs nance
Dat iedereen hier maar lekker bezoek mag krijgen van die ooievaar! Ook al vragen sommige waarschijnlijk af wat er mis is met z'n f*cking gps. Dit wordt jullie jaar! FIJN 2009!
Hier heb ik niks meer aan toe te voegen..... Dat 2009 voor ons allen een topjaar wordt met veel positieve testen, bevallingen, vieze luiers, huilende baby's, leuke momenten, korte nachten maar vooral veel liefde en geluk!
Ook ik wil iedereen een fijne jaarwissling wensen! Voor 2009 veel geluk, gezondheid en alle goed, en natuurlijk veel positieve testen! Liefs x
Wat al mijn voorgangsters al zeiden, een gezond, gelukkig jaar en dat iedereen krijgt wat ze wensen. VEEL BABY'S!