ik had een vraagje we willen voor een 2de kindje gaan maar wilden eerst de strip afmaken was pas halverwegen en daarna stoppen,omdat we hadden gelezen dat dat beter was. maar nou was ik vrijdag de pil vergeten en heb hem zaterdag en zondag gewoon weer ingenomen maar heb nu toch al de hele dag door bloedingen met namen echt bloederig slijm en nu vanavond echt bloed. mijn vraag was kan ik dan beter nu al stoppen met de pil of toch nog door slikken tot het eind van de strip. k hoop dat iemand me kan helpen weet niet of ik hem nu vanavond gewoon moet nemen
Persoonlijk zou ik toch gewoon de strip afmaken. Is altijd beter voor je cycles en lichaam. Succes ermee! Gr enjoyllive
je menstruatie van nu is geen echte ongi, ik zou gewoon stoppen met de pil, is dit je ontrekkingsbloeding, en dan kun je daarna gewoon gaan klussen. Het enige wat de pil doe is er voor zorgen dat je eitje niet bevrucht kan worden, en een echte ongi is het niet. Ik zou stoppen.
ja je kan gewoon stoppen hoor. heb ik ook gedaan, moest eigenlijk nog een week doorslikken, heb ik niet gedaan en er is niks raars met mn cyclus..
ja ik kreeg na mijn onttrekkingsbloeding, na 26 dagen weer mn ongi.. kijk maar in mn handschrift.. ! daar staan al mijn cyclussen...
oh ja sorry had ik niet gezien nou dan stop ik gewoon vanaf vandaag en dan afwachten tot de volgende bloeding de echte menstruatie. dank jullie wel