Hoi dames, Ik zie een heleboel meiden lopen met een maxirok met een split. Zou deze ook staan op iemand met een maatje meer? En waar zijn ze een beetje betaalbaar te koop? liefsss
Ik heb toevallig nog een mooie, offblack, XL, Didi. Ik heb hem 1x aangehad en vond het toch niks voor mij. Ik zal zometeen een foto posten, eerst mijn zoontje op bed leggen.
hier in de stad nergens... ik vond een leuke webshop die ze wel had, betaalbaar, maar allemaal 1 maat.. en dan past die mij net niet..
die split is groot genoeg ik hoef ze niet zo nodig tot op de dijen.. zeeman in stad had helemaal niks van dat soort rokken.. misschien morgen ff kijken bij andere zeeman.
ik vind die met split juist helemaal niet leuk. hihi. komt wel bij dat ik niet de mooiste benen heb. wel slank maar wit en spataders
Okee, dit is de rok. Bekijk bijlage 464983 Bekijk bijlage 464984 Zoals ik al zei: het is niet echt iets voor mij, maar de rok is op zich wel mooi. Bestaat uit 2 lagen. Onderste laag is katoen, met aan weerszijden een lange split. Bovenste laag is transparant kreukelchiffon, zonder split. De split is dus heel subtiel, omdat er nog een laagje chiffon over heen zit. Ik vind dat zonde, want ik ben juist heel tevreden over mijn benen
Bekijk bijlage 464986 Bekijk bijlage 464987 Hier zie je de band. Heel breed elastiek, dus die kun je heel handig over een ongewenst rolletje heen leggen Het prijskaartje. Ik hoef er niet veel voor. 10 euro ofzo. Zoals ik al eerder zei: ik heb hem maar 1x binnenshuis gedragen en nu net ook weer voor de foto. Voor de rest nooit aan gehad.
Ik vind dat iemand met een maatje meer het prima aan kan trekken. Maar ze zijn allemaal anders, dus van tevoren passen en kijken hoe het staat.
Ik heb 1 van America today...volgens mij was die 40 euro. Ik ben alleen klein en ik kan hem wel optrekken tot mijn oksels... ha ha. Niet een super aankoop dus