Hoi allemaal, ik heb even een vraag of hier ervaringen mee zijn.. wij worden moeilijk zwanger en ben woensdag voor het eerst daar de gyno geweest.. alles zag er mooi uit schoon en goed slijmlaag en mooie eierstokken en er lag al weer een eitje klaar en mijn man zijn sperma wordt nu onderzocht. het geval is dat ik al 3 maal voor de nod datum een licht positief testje heb gehad maar dat het maar niet wilt door zetten.. wie heeft hier ervaring mee en wat was toen de oorzaak. of juist geen oorzaak maar een kwestie van afwachten geweest ?? we krijgen pas 30 nov antwoord ook van mijn bloed testen, en ben gewoon nieuwsgierig hoe dat bij jullie was. xx o (p.s bijna 2 jaar bezig en ondertussen ook nog hersen operatie gehad , zit mee he 8) )
Misschien dat je testen vals positief waren, maar misschien gaat er ook wel iets bij de innesteling steeds niet goed. Ik neem aan dat je denkt dat dat laatste het geval is, ik zou het bij je gynacoloog aankaarten die kan er mss wel meer mee. Succes met de onderzoeken ik weet dat het niet leuk is. Ik ben trouwens na bijna twee jaar spontaan zwanger geraakt.
Ik heb een kijkoperatie gehad.. zwanger worden van me afgezet en gelijk de maand erna spontaan zwanger! (dit was ook na 2,5 jaar lang proberen) Helaas kreeg ik met 6 week wel een miskraam.. maar we geven de hoop niet op.. en dat moet jij ook niet doen! Zolang ze zeggen dat alles er goed uit ziet.. zit het goed Zowieso telt je leefstijl ook heel erg mee.. heb je overgewicht/ondergewicht, rook je.. je leeftijd.. dat soort dingen.. Heel erg veel succes!!!
ihih ben 32 en wordt oepsss al weer 33 in dec, drink niet rook niet, en eet over het algemeen genoeg groente en fruit en eet weinig vlees en dat ook nog van eco slager.. 1,73 en 76 kilootje. het innestelen moet geen probleem zijn zag ze had een een mooie slijmlaag mooi glad en dik. mijn man heeft helaas hasimoto en heeft daardoor over gewicht ( schildklier aandoening ) en is vergeleken mij een iets slechter eter en heeft een chocolade melk verslaving. tja alle onderzoeken zijn geen pretje, plus daar komt nog bij dat ik volledig onder strengen controle kom omdat de tumor door een zwangerschap terug kan komen ,,die voed zich op de hcg hormoon. Maar we doen het ergens voor denk ik dan maar misschien is het een kwestie van af wachten en zoveel mogelijk van mij af zetten,, tips daarvoor zijn welkom,, want overal waar ik kijk zie ik bolle buiken AAAAAaaaa xx
Hey Bolly, wat bij mij heeft geholpen is een tijdje (10 mnd) afstand nemen van dit forum. Je hebt gelijk wanneer je zegt; iedereen om me heen is zwanger, dat valt ineens heel erg op. Ik was vorig weekend nog op een verjaardag en was de enige (op de 50 plussers na) die niet in verwachting was, en de andere 5 stellen wel.. dan voel je je echt heel klein en buiten gesloten. Iedereen praat over zwanger zijn, over de babykamer etc en je hebt het idee dat je net zo goed naar huis kunt gaan.. ja toch? En niemand die weet waar wij mee zitten. Een kinderwens sinds juni 2008... Door afstand te nemen van het forum en mij te concentreren op sport (3 x per week), knutselen, familie en vrienden heb ik het goed gered.. ik en mijn partner hebben ons op elkaar gefocused en ik heb mij niet laten gek maken door topics op dit forum (met alle respect overigens)... Ik ben benieuwd waar het bij jullie in zit.. overgewicht is zowiezo niet bevordelijk voor een zwangerschap. Ik weet niet of je man ook medicatiegebruikt wat effect zou kunnen hebben op de kwaliteit?