Een 2e, maar wanneer eigenlijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lederi62, 26 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoeveel leeftijd tussen de eerste en de tweede

1. 6 maand of minder

2. 1 jaar verschil

3. 2 jaar verschil

4. 3 jaar verschil

5. 4 jaar verschil

6. 5 jaar verschil of meer

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Luja

Luja Niet meer actief

Ik heb mijn mirena laten verwijderen toen onze meiden 3 jaar en 3 maanden oud waren. Het was gelijk raak en een week voor hun 4e verjaardag is onze zoon geboren :) ideaal, ze helpen mee en zijn erg geinteresseerd, ook vragen ze zelf niet neer elke vrije minuut om aandacht.

2. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    6 maanden of minder? Hoe wilde je dit doen? Als nr 1 geboren wordt op 1 januari, en je zou op 2 januari zwanger raken van de 2e (ja, met een super-cyclus ;) ), dan kan ie toch niet 6 mnd later geboren worden... (bij een normale zwangerschap van 9 mnd)

3. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    Hier hebben vriend en ik ook lang getwijfeld, wanneer voor een 2de.
    Nu kwam het onverwachts, maar zeker wel gewenst. En zal mijn dochter 22 maanden zijn als de kleine geboren word.

4. stella84

stella84 Actief lid

8 jan 2011
    169
    0
    0
    Gestopt met de pil in de maand dat onze zoon twee is geworden. Wij hopen dat er ongeveer drie jaar tussen zit.

5. BabyNijn

BabyNijn Bekend lid

15 mei 2011
    947
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn nu aam het proberen zwanger te raken! Onze meid is 21 maanden. Ze zal dus ongeveer 2,5 jaar oud zijn als ik spoedig zwanger raak :) Ik wil ze niet heel dicht op elkaar. Anders zijn het allebei nog zowat baby's, veel zorg. Ik zie nu hoe mijn dochter reageert en omgaat met baby's, zo lief en zorgzaam. En dat wordt alleen maar meer naar mate ze ouder wordt.

Deel Deze Pagina