Hallo Lady's Ik vroeg mij af hoevaak het voorkomt dat vrouwen Ongesteld worden en dan toch ook zwanger zijn.. Wie heeft dit meegemaakt? Graag hoor ik het! Liefs
Ik spreek niet uit eigen ervaring maar... een kennis van mij heeft de eerste 3 maanden wel last gehad van bloedingen. Daarom had ze niet direct in de gaten dat ze zwanger was. Later toen ze erover nadacht was haar wel opgevallen dat het iets minder dan normaal was het bloedverlies.
mijn moeder die had dat toen ze zwanger was van mij... testen waren positief, maar bij de dokter zeiden ze dat het een MK was en dat ze nog hcg in haar bloed had daardoor want me moeder was dus gewoon "ongesteld" maar me moeder eigenwijs en een echo laten maken een paar maanden later en guess what/// there i was
mijn moeder had dus helemaal niks in de gaten het is dat een kennis van dr zei volgens mij ben je zwanger en me moeder nee joh ben gewoon ongesteld geworden. Nou toch maar naar de dokter toe en voila ze was al 3,5 maand Ook een stagiare ging voor buik klachten naar de dokter toe werd door verwezen kwam bijna wit terug en ik zo laat me raden je bent zwanger was ze ook al 3 maanden . Me tante had het omgekeerd niet ongie negatieve testen en ineens na 7 maanden posi test bleek ze al bijna te moeten bevalllen. Dus ben benieuwd hoe het mij zal vergaan.
Ik heb het gehad. Was zwanger maar 3 dagen volop gevloeid. Het enige verschil met een normale menstruatie was dat ik alleen helder bloed verloor en geen stukjes/slijmpjes en ik had geen buikpijn, wat ik normaal best heftig heb. De zwangerschap is trouwens geƫindigd in een miskraam. Geen idee of dat met elkaar te maken heeft gehad.