Hoi , Zoals jullie kunnen zien in mijn FF chat heb ik een 2e duidelijke stijging na mijn eisprong. In mijn fotoalbum zie je ook de ovulatietesten staan. Wat kan dit duiden want het is de 1e ronde en met FF werken. Ook heb ik contstant zeurende liespijnen (niet zo erg als de eisprongdag)en witverlies... Graag hulp! Lilalien.
een heel mooi kaartje! het ziet er zeker goed uit zoals klingel zegt.. maar helaas kunnen de kaartjes nog zo mooi zijn het zegt niets.
Lilalien: zoek op FF maar eens naar Triphasic Pattern. Dit soort kaartjes komen meer voor onder zwangeren dan niet-zwangeren, maar hoeft niet te betekenen dat je echt zwanger bent, want er zijn dus genoeg gevallen van meiden met zo'n kaartje die alsnog ongestelf worden. Maar het is zeker wel hoopvol!
Yep, Ik ben er dus zo 1 van.. Had een heel mooi kaartje, ook een tweede temperatuursstrijging... Maar helaas.. mocht niet zo zijn!! Maar hoop voor jou dat het wel goed nieuws is..
Ik heb ook zo'n "trappenhuis" en ben ook erg benieuwd of het wat zegt. Helaas kunnen we niets anders doen dan afwachten.
Ik had vorige maand ook een tweede stijging en ik was zwanger. Helaas na 5,5 week een miskraam gehad, maar dat heeft natuurlijk niets met die tweede stijging te maken. Dus het kan! Ook had ik witverlies en dat werd steeds meer na mijn NOD. Maar Lilalien, ik zie dat je vandaag een flinke daling in temp hebt... oei...