Wie heeft dit eens gedaan? Ik kan dit vandaag voor leuke prijs krijgen maar twijfel heel erg. Heb je wel genoeg tijd om te shoppen enzo vertel dames
Ik heb het jaren geleden gedaan met m'n vriend. Vond het zelf erg leuk en gezellig. Je hebt de 2e dag bijna de hele dag tijd om te shoppen. Ik heb dat zelf niet gedaan, we hebben wat dingen bekeken (musea enz)
Ik heb het in een ver verleden ook gedaan. Je hebt best wat tijd daar, maar wij waren er op een zondag dus veel shoppen konden we niet echt doen Bovendien waren we bekaf omdat we slecht geslapen hadden, en hadden we honger omdat we de maaltijden aan boord te duur vonden (waren toen studenten).
Ik heb dit al twee keer gedaan. Je hebt de tweede dag bijna de hele dag om te shoppen. Er ligt ook een groot shoppingcenter waar je met een bus heen kunt en het centrum is ook erg leuk! Ik zou zeggen: DOEN!
Ik lees even mee; wij hebben em gewonnen bij de Bankgiroloterij @ Lonneke; Hoe heet dat Shoppingcentre? (altijd handig om vooraf te weten )
Wij hbben dit 2 jaar geleden gedaan en wij doen dit NOOIT MEER! Heel new castle is geen reet aan er is echt niets te beleven. En de reis was ook waardeloos. Wat waren wij blij dat we terug waren zeg....
een vriendin van me is daar al geweest en gaat in december weer. zij vind het daar wel leuk in december is er ook een kerstmarkt in new castle ze zei ook over het eten op de boot dat je als je het bij je reservering er bij boekt het prijzig is maar als je daar gewoon gaat eten zonder te reserveren is het goedkoper.
Heb het gedaan met mijn beste vriendin, omdat zij kanker had wilden we toch een oude oma-cruise doen omdat we daar dus later geen tijd voor zouden hebben Blijkt die hele boot vol kerels te zitten,voetbalsupporters? Geen oude oma te bekennen. Windkracht 9 op zee, die boot schommelen joh! Maar we hebben het echt enorm naar ons zin gehad. Ook wij waren op zondag daar...dus waren veel winkels dicht, wel een groot shopping centre..weet zo even niet meer hoe het heet. We hebben zo'n bustour gedaan echt té fout maar zo zie je wel een beetje wat er allemaal te vinden is in Newcastle. Zou zeggen, als het cheap is ga gewoon, je kan het zelf zo leuk maken als je wil. Wel een nadeel toen, de bus die terug naar de terminal zou gaan kwam niet opdagen!!Op het allerlaatste moment na 2uur wachten een taxi genomen, mijn vriendin stond al 2uur ziek te kleumen en stortte bijna in voodat we aan boord moesten, wilden ze haar nog bijna niet op de boot zetten omdat ze ziek was..maar haar medicijnen lagen daar en al..dus jee al met al was het een heel avontuur. Vond het wel gaaf hoor, met de Bingo 's avonds nog vanalles gewonnen, je moet het met een korreltje zout nemen, deden wij ook en dan is het hartstikke leuk! Veel plezier!
Wij hebben het vorig jaar gedaan en ik vond het erg leuk (was wel iets minder dat ik zeeziek ben, dat wel, haha). We hebben wel een extra nacht in New Castle bijgeboekt in een hotel. Anders vond ik het wel erg kort. Toen hadden we tijd zat om te shoppen e.d. We hadden hem all incl geboekt. Dan krijg je standaard buffet erbij. We kwamen er achter dat je die tickets in kan wisselen en ook alacarte kan eten voor een kleine extra bijdrage. Dat vond ik wel leuker dan het buffet. Hotel was ook erg mooi. Hotel Yuri's Inn was het, als ik het goed schrijf. De boot zelf vond ik niet zo heel spectaculair. Ik had er meer van verwacht. Maar ik vond het leuk om het een keer gedaan te hebben. Zou het zo nog een keer doen. Oja, nog een tip. Je kan bij het inchecken voor een kleine bijdrage je kamer upgraden naar een mooiere kamer. Wij waren daar helaas net te laat voor. Manlief en ik sliepen in een bezemkast met stapelbed. Ach ja, we waren dolverliefd dus zijn we samen in één minibedje gekropen.
Ik heb niet de mini cruise gemaakt maar de boot wel gebruikt voor de overtocht. Heb er erg van genoten, wij zijn daarna doorgereden naar Edinburgh alwaar we een week zijn geweest en toen via newcastle weer terug. Heb de hele ervaring op de boot als er leuk beschouwd. En hubbie en ik zijn van plan het binnenkort nog eens te doen. Alleen dan de mini-cruise. Dus lees over de minicruise met het shopping tijd even mee..
ik doe het nooit meer, maar dat kan ook komen doordat we toen storm op zee hadden, windkracht 12 was het toen en toch gingen we mee... tijdens het eten zijn we maar terug gegaan naar de hut daar zagen we de zee tegen ons raampje (6 hoog) we dachten toen echt dat ons laatste uur geslagen had! maar nee om 9 uur s'ochtends stonden we beneden alweer tussen alle naar bierriekende engelsen . de winkels daar vonden we niet zo bijzonder maar goed het is ook al een tijd geleden! terug wilden we met het vliegtuig maar dat was toch wat te duur, gelukkig geen storm gehad terug.
@xd24: Ja!Hihi,Debralee schreef een column in de Flair over haar ziekte en hoe ze ermee omging.Dit was 1 van haar columns,we hadden genoeg avontuur dat weekend om over te schrijven haha!
Ik heb dat ooit met mn ex gedaan voor mijn verjaardag.... Ik vond het wel heel leuk (vooral de manager toen haha ) alleen de boot zat vol met dronken engelse mannen! Maar ja als je daar doorheen kijkt is het best gezellig... Leuk entertainment, genoeg te doen op de boot, en er is zelfs 2 x happy birthday voor mij gezongen en omdat ik het zo goed kon vinden met de manager kwam hij nog speciaal een kado brengen (later heb ik nog even een tijdje met hem gemaild haha ) In New Castle zelf is wel van alles te doen, verschillende musea en ook genoeg winkels! Om een keer mee te maken is het best leuk! Vond het alleen jammer dat wij veeeelll wind op zee hadden en ik een beetje misselijk was! Maar na een tabletje die ze daar hadden ging het al een stuk beter
Ohw wouw, ik heb vorig jaar een abbo gehad op flair, en las dat verhaal als eerste. Nu geen abbo meer en ik heb me echt vaak afgevraagd hoe het met haar afgelopen is!! Ik heb die verhalen met tranen in mn ogen zitten lezen altijd... Ze ging er zo super mee om he!! Had echt respect voor dr. Kun je me vertellen hoe het gaat/is gegaan? Ben heel benieuwd! Mag ook in PB als je wilt
Wij hebben het gedaan als klein huwelijksreisje! We wilden graag toch even weg en hebben dit toen gedaan. We vonden het erg leuk en hadden ook het buffet voor ontbijt en avondeten erbij gedaan. We hadden ook een extra nacht in New Castle en dus een hotel geboekt (Thistle hotel.) Dit beviel ook prima! Daar hebben we ook een ontbijt erbij geboekt en omdat we bleven slapen in New Castle zijn we nog lekker naar de bioscoop geweest s avonds. De dag erna hadden we nog even tijd om de stad te verkennen en toen ging de boot weer. Enige nadeel was dat ik zo zeeziek was als de neten, we hadden storm op de terug weg
Ik zeg doen Heb het nu in totaal 8x gedaan en vind het nog steeds even leuk. De ene keer gingen we naar het centrum zelf waar leuke winkels zitten en gezellige pubs. En de andere keer gingen we weer naar Metrocentre waar ik als shop-a-holic mijn hart echt kan ophalen Je kan inderdaad van te voren je ontbijt en diner boeken en dit is dan in buffetvorm, maar je kan het ook ter plekke reserveren (wel iets duurder dan) of je neemt er gewoon een lekker hamburgertje met patat ofzo dit kan weer in een ander tentje.