Een 3de doet wat hij wil!?!

Discussie in 'De bevalling' gestart door BabyAngel, 4 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lea

    lea Fanatiek lid

    Oh ik hoop dat de derde bevalling net zo verloopt als de tweede, toen had ik geen weeenstorm en bij de eerste wel. Ik had wel enorme spanning bij de tweede. De vliezen waren gebroken en toen de weeën na een 18 uur begonnen toe te nemen had ik er echt geen zin meer in..... Ben benieuwd.....
     
  2. Flomaam

    Flomaam Lid

    23 aug 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

    Ook ik ben erg benieuwd!
    Eerste heb ik hele dag weeen gehad die goed te doen waren. Rond 12 uur in de nacht vliezen gebroken en vanaf toen weeenstorm. Dochter na 5,5 uur in het ziekenhuis geboren. Een pittige bevalling.

    Bij mijn zoontje braken de vliezen spontaan om 03:45, maar kwamen de weeen langzaam op gang (ik had een weeenstorm verwacht dus dat viel mee) vanaf 12:00 in het ziekenhuis werden de weeen minder prettig en om 14:27 in mijn zoontje geboren. Een bevalling die goed te doen was.

    Nu dik 37 weken zwanger en en een paar dagen aan het rommelen met harde buiken en voorweeen. Ik zie dit keer wel weer een beetje tegen de bevalling op....

    We zullen zien!
     
  3. brabantse1982

    brabantse1982 Fanatiek lid

    26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hier ook spanning!!!
     
  4. Elfje22

    Elfje22 Actief lid

    16 feb 2011
    349
    0
    0
    Gefeliciteerd!!

    Hier duurde de bevalling niet lang, hij bleef alleen wel het langste zitten haha hij had het nog prima naar zijn zin.
    Eerste 37,4
    Tweede 39,5
    En de derde 41,1
    Bij de eerste twee begon de bevalling spontaan, en bij de derde een inleiding. Bevalling ging echt super en was het snelste van alle drie! (Zou het zo nog 6 keer doen haha) om acht uur werden de vliezen gebroken en om 11:39 was onze kleine man er al :)
     
  5. mommy1983

    mommy1983 VIP lid

    30 mrt 2009
    12.507
    5
    38
    De eerste duurde 12 uur en bij 39+4 bevallen
    De 2de duurde z,n 6 uur maar vanaf het breken van de vliezen maar 15 min geloof ik en ik was 39+1
    Bij de 3de z,n 10 uur en was de minst fijne bevalling erg pijnlijk vond ik. Ik was 38 weken.
    Ik ben alle keren natuurlijk zonder pijnstilling bevallen.

    Alleen bij de eerste duurde het persen ook lang en dan was bij de 2de en 3de zo gebeurd in 1 perswee
     
  6. Luppy

    Luppy VIP lid

    1 dec 2007
    7.042
    2.174
    113
    Hier duurde de derde wel het langst, maar alles is relatief:
    1e: 38 weken,natuurlijk, 3 uur vanaf de eerste wee
    2e: 41+2, natuurlijk, 2,5 uur vanaf de eerste wee
    3e: 39 weken, natuurlijk, begon met hele lichte voorweeën en bouwde heel rustig op in tegenstelling tot de andere twee die er direct vol in gingen. Vanaf de eerste serieuze wee duurde het ongeveer 4 uur.
     
  7. Dot

    Dot Fanatiek lid

    18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    De derde was de fijnste, snelste en beste bevalling van alledrie!!!:)
    Twee weken overtijd, maar eenmaal zover was het in 4 uurtjes gedaan.
     
  8. Flomaam

    Flomaam Lid

    23 aug 2009
    54
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

    Inmiddels op 2e pinksterdag bevallen van een prachtige kleine dochter!
    Aanloop was pittig (weeen vanaf zaterdag ochtend tot zondag nacht die niets deden...) maar maandagochtend had ik om 10:00 4 cm en was de bevalling toch echt begonnen!
    Helaas kwam mijn placenta niet los en moest ik na 1,5 uur naar de OK. Ons dochtertje was erg klein voor de draagtijd dus moest een nacht blijven. Ook har temperatuur schommelde dus toch even in de couveuse. Woensdag om 12:00 waren we thuis! Mijn zusje in Afrika is op dezelfde dag met 2 minuten tijdsverschil bevallen van een zoontje... Zo bijzonder!

    Succes allemaal en het is weer net zo mooi als bij de eerste twee!
     
  9. BabyAngel

    BabyAngel VIP lid

    21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd flomaam, en wat bijzonder dat je zus 2min later/eerder bevallen is...super leuk!!

    Nog een paar weekjes en dan mag ik ook mijn verslag doen!!
     
  10. Zia86

    Zia86 Fanatiek lid

    9 jan 2009
    2.220
    1
    38
    Gefeliciteerd Flomaam! Bijzonderzeg tegelijk met je zus!
    Ik wordt al nieuwsgieriger hoe het bij mij zal gaan!
     

Deel Deze Pagina