Meiden, even jullie advies/ervaringen nodig. Ik heb op 27feb mijn eisprong gehad en had gisteren heel licht roze afscheiding bij het afvegen en ook net weer... Zou dit een innesteling KUNNEN zijn?? Heb dit in mijn vorige zwangerschap niet gehad, dus ben hier niet mee bekend.
De legendarische woorden rondom zwanger worden/zwangerschap: alles kan.. Al is 5 dpo wel aan de vroege kant voor een innesteling en daarbij dat het evt bloed wat daarbij vrijkomt zichtbaar is. Maar goed, ik weer t ook niet, ben nu voor de 5e keer zwanger, heb altijd bloedverdunners (dus erg snel kans op bloeding), maar nog nooit innestelingsbloeding gehad. Succes!
Alles kan...ja zover was ik ook al Wilde ook alleen advies van dames die dit misschien herkennen of ook hebben gehad. D83: We zullen het weten over een week
Vraagje: hoe weet je dit? Ovulatietesten gedaan of getemperatuurd? (Kan het zo snel niet terugvinden in je berichtjes, sorry). Want anders zou het ook nog goed een ovulatiebloeding kunnen zijn namelijk.
Ovulatietesten en vooral tempen is erg betrouwbaar. Voelen totaal niet. (Daar had ik me destijds ook heel erg in vergist namelijk. Bleek namelijk de laatste groeispurt van de follikels te voelen en niet de eisprong zelf!) Als je temperatuur en ovulatietesten werkelijk al een eisprong hebben gedetecteerd, zal het inderdaad kloppen! Maar......als je ei echt nog niet geweest is en je hebt nu wel een ovulatiebloeding, loop je je ei nu dus mis als je niet gaat klussen....! Succes, ik zal voor je duimen!
Hier bij beide (goede) zwangerschappen een innestelbloeding gehad. 😊 Zou dus goed kunnen. Succes met afwachten.