Stoppen met de pil september/oktober 2010

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door yojo66, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Pedagogisch Medewerkster Kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hallo!

Wij hebben besloten om na onze vakantie te gaan stoppen met de pil. In eerste instantie omdat ik altijd hoofdpijn krijg van de pil. Dus de eerste tijd puur om mij weer hoofdpijn vrij te krijgen. En dan hopelijk snel genoeg voor een wondertje van ons twee.
    Wie stopt er nog meer in deze tijd met de pil?

Groetjes!

2. Wij wilden oktober/november stoppen met de pil maar nu twijfelen we, we wachten al ruim een half jaar op een aanbod van eensgezinswoning maar helaas is het nog niet zover.

3. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ow moeilijk is die keuze dan hè....
    Ik kom zelf uit een dorp en ben een tijd geleden bij mijn vriend in gaan wonen in de stad. Ik wil zelf heel graag terug naar het dorp waar ik vandaan kom. Mijn vriend op zich ook wel maar die twijfelt nog.

Aan de ene kant denk ik van gewoon stoppen want wie weet hoe lang het duurt voor we zwanger zijn....maar ja het kan ook goed heel snel raak zijn....

4. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Oh spannend!! Wij gaan ook in november stoppen. Nog 2 strippen na deze.......nu al zin in!!!

5. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Leuk leuk leuk!!

6. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik vind je onderschrift wel makkelijk hahaha
    Waar heb je die vandaan? Hoef ik zelf niet meer te tellen ;)

7. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
  8. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Gelukt :D nu hoef ik niets steeds te rekenen hahahaha

9. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Veel makkelijker he!

Zie dat jullie voor een tweede gaan. Leuk hoor! Heeft het de vorige keer lang geduurd voor je zwanger was?

10. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    We gaan inderdaad voor de 2e! De vorige keer is het heel snel gegaan, aug gestopt en sept zwanger. Maar ik ga er niet vanuit dat het deze keer ook zo snel gaat anders heb je steeds zo'n teleurstelling als het toch niet raak blijkt te zijn.

11. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat is heel snel ja! Pffff....

Ik ben met mijn ex de vorige keer anderhalf jaar bezig geweest en dat eindigde helaas in een miskraam. Daardoor is onze relatie ook slechter geworden en zijn we uit elkaar gegaan.
    Nu heb ik nieuwe relatie al anderhalf jaar maar ken hem al vier jaar....dus ben benieuwd hoe snel het gaat als we er "echt" voor gaan!

12. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Ik las het inderdaad net in je onderschrift! Vervelend hoor, zo lang bezig geweest en dan gaat het ook nog niet goed.
    Ik ga voor jullie duimen dat het deze keer veel sneller gaat en goed blijft gaan!

13. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik vond het toen heel erg en heb heel veel verdriet gehad. Maar nu ik verder ben en niet meer met hem samen vind ik het wel "fijn" dat het toen mis is gegaan.
    Ik hoop het ook echt nooit meer mee te maken.... maar ik heb er alle vertrouwen in!

14. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Dat kan ik me heel goed voorstellen, dat je het "fijn" vond. Klinkt heel raar eigenlijk, maar ik snap heel goed wat je bedoelt!!
    Gaat vast wel weer goed komen!!! Ik denk ook wel eens bij sommige dingen "er zal wel een reden voor zijn geweest dat het zo heeft moeten gaan"

15. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja idd. Dat had ik toen al vrij snel. Zoiets van het gaat niet voor niets fout. Maar goed dat neemt het verdriet niet weg maar het is meer "draagbaar". Denk er nog wel veel aan hoor aan die miskraam. Ik werk op een kinderdagverblijf en heb een kindje op mijn groep die geboren is op de dag dat ik uitgeteld ben. En dat is af en toe wel confronterend. Maar goed ik ga van het beste uit en kan niet wachten tot die strip de kast in kan!

16. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Bij hoeveel weken ging het mis dan?
    Kan me wel voorstellen dat zoiets confronterend is inderdaad!

17. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ging vloeien met 11 wkn maar toen werd me verteld dat dat allemaal wel kon en ik me geen zorgen hoefde te maken....door de vk en een hoop mensen om me heen. Maar het voelde niet lekker. Dus met 12 wkn een echo waarop we zagen dat het met 8 wkn 5 dgn fout was gegaan.

18. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Jeetje.....jammer dat ze je gewoon rond hebben laten lopen! Moederinstinct schijnt vaak gelijk te hebben!

19. yojo66

yojo66 VIP lid

27 okt 2007
    8.608
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja daar heb ik wel van geleerd hoor dat ik naar mijn gevoel moet luisteren. De vk is wel een paar keer geweest toen ik vloeide maar die heeft pas toen ik zei dat ik echt een echo was verdere stappen genomen. Maar goed. Dat is voorbij. Nu aftellen naar het volgende wondertje!!

20. LovingMom

LovingMom VIP lid

12 nov 2008
    8.094
    0
    0
    Secretaresse
    Gelderland
    Vervelend hoor! Maar inderdaad, op naar een volgend wondertje!!!

Deel Deze Pagina