Een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gezond, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Maryloes.. Ja.. wat zal ik zeggen.. vind een winterkindje ook wel voordelen hebben hoor ;) je bent redelijk weer bijgetrokken als de zomer begint. wel zo lekker met zwemmen. Je baby mag net wat meer buiten en heeft minder last van de zon..
    en je loopt niet hijgend en puffend hoogzwanger met de hitte (dit vooral is niet zo prettig.. vond ik:) en dan is de mijne nog wel van mij.. dus heb maar kort hitte gehad.) juist daarom hoop ik dat mijn derde zo rond feb/mrt mag komen.

hopelijk zitten jullie zo nog dicht bij elkaar! liefs

2. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Helemaal waar hoor, zo'n winterkindje heeft een heleboel voordelen!

Vandaag ons mupske alweer 1, wat is dat jaar omgevlogen zeg!

3. Seth

Seth Niet meer actief

Gefeliciteerd nog......

4. Gezond

Gezond Niet meer actief

Hee meiden...

Het account bestaat kennelijk nog... maar ik heb de aanvraag tot sluiten gedaan...
    Dit zal dus mijn laatste berichtje zijn op het ZP...

Jammer dat het zo heeft moeten lopen... maar tis niet anders!
    De wereld zit vreemd in elkaar... nou ja... de wereld niet... sommige mensen die erop wonen ;)

Het ga jullie, jullie partners en kindjes allemaal ontzettend goed!

Meiden... tot ooit misschien!
    Don't know where.... Don't know when!
    But... till we meet again!

5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Wishgirl.. Heel jammer meid. wens je veel geluk en wijsheid toe!
    sterkte meid!

Dames hoe is het verder met iedereen hier!?

6. nata75

nata75 Lid

18 jan 2010
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

mag ik meeschrijven?
    Ik ben nu enorm aan het twijfelen , wel of geen 3de, maar het lijkt meer "ja" dan "nee". Ik heb twee jongens, van 6 en 3 jaar oud. Ik hoop dat ik in de komende maanden toch ga beslissen voor een derde te gaan . Ik word in Maart 35 dus wil niet te lang wachten..
    Groetjes,

Natalia

7. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Welkom Natalia, spannend dus. Leuk, ook al twee jongens! :D

Cherie, met ons gaat het goed. Alleen een peuter die 's middags niet meer wil slapen, ook al valt hij zo ongeveer om van de slaap :$;). Erg vermoeiend dus. Maar ik geloof dat hij de strijd heeft opgegeven ;)
    Hoe is het met jou?
    En met de andere dames?

Het is weer even rustig hier..;) ;)

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Natalia! welkom hier!!
    O spannend dus! Nou hou ons op de hoogte! :D

Lady C.. Ja gaat goed hoor hier.. btje aan het dromen en zwijmelen vast:p Heb er zin in :D En soms last van cold feet:p
    ach ja.. zal wel goedkomen toch?
    En hoe is het daar? al met de verbouwing begonnen?

9. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    nee hoor, nog geen verbouwing. Zal echt nog even duren. Manlief roept wel dat hij wil verbouwen, maar vervolgens verzet hij geen poot om dingen uit te zoeken, op te meten, uit te tekenen, enz, enz.. Dus tja, soms heb ik er dan ook even geen zin in om het allemaal weer alleen te doen ;) ;)
    Hopelijk in februari wel puf, want dan gaat peuter naar de psz twee ochtenden, dus dan heb ik enigszins mijn handen vrij :D :)

Fijn trouwens dat alles goed gaat bij jullie en dat je lekker aan het dromen bent :D

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Hahahaha schiet niet echt op dus! wat wilden jullie nu ook al weer verbouwen? balen dat hij niet mee helpt.. Zou ik echt niet tegen kunnen. ben blij dat wij dat niet hoeven zeg! :D

Maar ik heb nu wel steeds meer zo van! jaaaa! we gaan er voor.
    Hoe zit dat dan bij jullie met de plannen voor de derde?

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Lady C hoe bevalt jouw eigenlijk het leeftijdsverschil wat je hebt tussen de jongens? Dat is namelijk ook het verschil wat we zo zouden hebben (mocht het snel lukken) tussen numeer 2 en 3

12. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Op de zolder willen we twee dakkapellen en twee kamers maken (plus isolatie enz enz) voordat we aan nr 3 beginnen (sowieso beginnen we niet eerder dan van de zomer). Dus geen groot probleem, maar wel super irritant.
    Verder wil ik meteen kijken of het mogelijk is om ook de keuken en de badkamer te doen (ben je er tenminste gelijk vanaf...).
    Dus veel plannen in mijn hoofd, maar het lukt me niet om manlief er warm voor te laten lopen... Tja, komt vast wel tegen de tijd dat ik wel zwanger wordt ;)

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Klinkt heftig.. maar ook heel leuk! Tja.. tis ook wel heel wat werk.. maar dakkappelen zijn zo gebeurt!

Nou truste vast:S

14. Seth

Seth Niet meer actief

en up.....

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    :D das snel!
    Wat een mooie foto van je buik zeg! je hebt wel een geweldig figuur als ik dat zo zie!
    buiten het misselijk om. hoe voel je je verder? is het onwerkelijk.. kijk je er naar uit.. vind je het spannend.. cold feet:D (btje te laat ok..:p)
    gooi het er maar uit... zou het heerlijk vinden vast wat ervaringen te lezen alvorens we zelf zover zijn ;)

16. Seth

Seth Niet meer actief

Zo....
    Werd er even op attent gemaakt dat jullie ook nog bestaan....
    kan misschien beter hier een abonement opnemen ofzo,.
    dan krijg ik toch een melding niet???!!!

Kan ik het wat beter bijhouden.....

uhhhh hier alles goed... net verbouwing gehad... (keuken)
    gisteren voor eerste keer naar vk geweest....
    krijg 19 februari mn eerste echo pas... maar heb vandaag rondgebeld en een pretecho geregeld....

Verder was vk verbaasd, want mn baarmoeder zit al 2 vingers boven schaambot...:$
    Hoop dat dit komt doordat het derde zwangerschap is... (al is het dan nog extreem) en niet de voorspelde tweeling....

3 mensen hebben afzonderlijk tweeling voorspeld, waaronder 1 pendel....
    Dat vind ik toch TE...;)

nouija 6 februari weten we het...

17. Seth

Seth Niet meer actief

Dankje...
    Ja ik ben aardig slank van mezelf....
    ondanks de twee zwangerschappen heb ik normaal ook echt geen buik....
    maarja... ben benieuwd hoeveel ik nu weer aankom...
    eerste zwangerschap ruim 25... tweede 31...
    maar ach was wel alles kwijtgeraakt....

18. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Hier nog 1 die veel aankom tijdens de zw-schap.. bij de eerste 24 en de 2de 21.
    ik baalde als een stekker. Ik moet nu nog een paar kilo.. maar ja.. dan heb ik wel ff stil gestaan ..
    Ik had zelfs bij de 2de echt moeite gedaan maar helaas. ik hield het echt niet tegen...
    nou spannend dan! zou wel leuk zijn een tweeling.. maar wel erg heftig!

19. Seth

Seth Niet meer actief

Ben nu al ruim 1 kilo aangekomen...;) en eet minder als normaal..mn lichaam gaat gewoon bufferen....
    geluk wat ik heb, is dat ik (iig bij de vorige twee) geen moeite hoef te doen om af te vallen..... ik raak het zo weer kwijt....

hier van het weekend trouwens toch maar de familie inlichten, kan me buik niet meer verstoppen...
    tja... nadeel als je niet flink bent van jezelf...

moet mn zoon naar bed brengen nu...

20. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hahaha! ik dacht ook snel te groeien met de 2de.. merkte het ineens.. had ik iedereen ingeligt viel het redelijk stil! tot een week of 25 zag ik er uit als.. is ze nu gewoon dik geworden of zwanger?!

Deel Deze Pagina