Een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gezond, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik ben ook een deel aan het weg doen..
    Dan heeft een ander er nog plezier van.
    idd alleen het mooie spul bewaar ik.

wil dan toch ook weer wat nieuwe dingen dus..

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    ja zo denk ik er ook over, en een derde kindje is geen derde handsje he :D

3. Seth

Seth Niet meer actief

hoe oud waren jullie kindjes ook alweer....?

ik bedoel, mijn kindjes zijn net 3 en net 1 jaar oud.... dus tja, qua kleertjes ga ik wel wat bijhalen, maar niet heel veel.....
    Tja.. en jongen, meid maakt hier niet uit....

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik heb zelf gemerkt dat wat ik bij de oudste leuk vond.. Ik nu toch weer minder vond en minder aan gedaan heb. dat ik toch best veel nieuw koop (mijn oudste is dus 3 en de ander 8mnd)

5. Seth

Seth Niet meer actief

Doe me een lol zeg......!!!
    nouja het zit in de familie.....;) en heb dus ook voorspellingen..... ;)

nouja.. als het zo is.. dan is het zo......

nog iets meer als een week, dan weten we het.....
    Heb trouwens gehoord dat het echobureau samenwerkt met het sophia kinderziekenhuis....
    Wist wel dat ze ook medische echo's deden, maar dit wist ik niet....

Vind ik wel een prettige gedachte..... dat er toch echt mensen met kennis zitten!!

6. Seth

Seth Niet meer actief

:D....... ik kon de kleertjes van de oudste bijna niet gebruiken... ivm jongen-meid...
    waren echte jongens kleren.... en met sommige dingen vond ik het echt jammer.....

Ach wat bijkopen is altijd leuk.....:D

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ja is zeker prettig!

Tja.. het KAN natuurlijk altijd. Maar het hoeft natuurlijk niet!
    Het is misschien wel gezellig ;)
    soms lijkt het me echt heel leuk. een tweeling. Aan de andere kant vind ik 1 per keer wel genoeg:D

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Daarom. De ECHT leuke dingen hou ik ook. maar andere dingen geef ik wel weg.. Daarvan weet ik al dat ik 90% toch niet meer echt zou gebruiken.. ALS het nog een jongen is dan

9. Seth

Seth Niet meer actief

ik vind 3 spruitjes toch wel compleet.....;)

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Hier ook wel hoor.. maar soms lijkt het me toch wel heel leuk! ;)

11. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Wow wat een mooie buik! Maar wel een flinke hoor, dat moeten er haast wel 2 zijn;)

12. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    :D Ja en als het ook nog eens in de familie ziet....
    Bij ons ook trouwens. Ik ben erzelf een van een (2-eiige) tweeling en daarmee zijn wij de 7e tweeling in de familie waarbij het telkens 1 generatie overslaat. (dus ikzelf heb minder kans op tweelignen maar Isa en Vera des te meer)
    Oja en wil je niet bang maken hoor :D mijn moeder had ook al 2 kindjes en mijn boer en ik werden dus nr 3 en 4 :D
    Alleen wist mijn moeder het pas een week voro de bevalling dat het een tweeling was :$

Oja en wij zijn met 3 kindjes ook echt wel klaar hoor (als het teminste geen tweelingen worden :D )

13. Seth

Seth Niet meer actief

Spijkervrouwtje...
    mijn oom en tante.... (dus broer en zus van mn moeder) zijn tweeling....
    Verder was mn broer waarschijnlijk eigenlijk ook tweeling, zagen ze aan de placenta ofzo (??)

Nog een weekje... geduld..... pfff gaat een lange week worden....

14. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    He Seth ik vroeg me af kun je je buikje nog verborgen houden of heb je het de omgeving al verteld?

15. Seth

Seth Niet meer actief

hahahaha.... paar mensen zijn WEL op de hoogte...
    mijn moeder (en gezin), mijn schoonma...
    beste vriendin.. (is ook zwanger... 2 weekjes verder)
    verder alleen een neef en nicht....

Mijn vader en heel familie weet t nog niet, maar die wonen 117 km verweg... en komen bijna nooit langs.....
    Voor de rest zie ik nu veel mensen gewoon buiten... en kan ik nog net mn winterjas aan... die valt wijd... dus valt het niet zo op... (tenminste als je er niet op let...;))

Na aanstaande zaterdag ga ik wel de rest inlichten....
    er was namelijk al tegen mn schoonma gezegd, (paar weken gelee) dat ik dikker geworden was.... mn gezicht is ook al voller...;)

We gaan eind volgende maand naar mn vaders familie....
    Dat wordt nog wat, want mn nichie is dan jarig en die is zwanger... maar dan HEEL erg zwanger...
    ze was hier paar weken gelee... en toen liep ze met 17 weken... met ver met haar buikJE naar voren... wijdbeens, net alsof het kindje echt al tussen haar benen hing......
    (echt heel overdreven....;) als ik nog een beetje doorgroei ben ik dalijk al dikker als haar.... en haar kennende vindt ze het echt niet leuk.... )

ik denk trouwens dat ik veel negatieve reacties krijg van die familie, want is daar niemand met 3 kindjes....
    allemaal de "standaard" twee..... en 3 gaan ze echt te veel vinden...;)

16. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Oh nog even volhouden dus en dan mag iedereen het weten.
    Wat een geklets trouwens dat ze 2 meer dan genoeg vinden.
    Geen idee trouwens hoe ze hier zullenr eageren hoor. Wij waren thuis met 4 kinderen en bij GJ ook. DUs die reacties vallen wel mee denk ik. En mijn zussen verwachten het volgens mij ook wel. Aantal vriendinnen en collega's weten verder ook wel dat ik wel een derde zou willen. Dus ikd enk dat de omgeving hier wel goed zal reageren als het ooit zo ver mocht zijn.
    Alhoewel mijn moeder wel bezorgd zal zijn of ik het wel allemaal kan redden dan. 3 kindjes en dan nog 32 uur werken, een sociaal leven etc etc.
    Ach daar maak ik me niet druk om. Ik heb het idee dat we onze meiden netjes en consequent opvoeden en tot nu toe zijn het ook hele lieve meiden, redelijk goede eters en goede slapers. We krijgen dan ook genoeg complimenten van mensen dat we het goed aanpakken dus waarom zou er dan geen derde bij kunnen denk ik dan...;)

17. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Seth hahaha.. snap helemaal wat je bedoeld met ECHT zwanger! hahahaha.. Wij zagen laatst ook 1 .. dan met de hand zo in de rug van oe.. wat is het toch zwaar. waggel waggel. (ik kon net een buikje bespeuren.. En hoe ze daar dan stond met een hand op een tafeltje! :D
    Ach.. misschien had ze wel zwaar bi.. Maar het ziet er dan niet uit iig.

Spijkervrouwtje Het zal toch wel goed komen.. ;) over aankunnen denk ik ook wel is na.. maar ja .. wat is aankunnen. het zal best wel ff pittig zijn.. maar je krijgt er ook zoveel moois voor terug.

over reacties durf ik niks te zeggen.. ik heb totaal geen idee. er zijn er hier een paar die wel weten dat wij graag een derde kindje zouden willen. ook een paar die het denken te weten .. denk ik hahaha.:D en voor de rest is het ons leven en onze keus.. dus ja.. lekker boeiend! ;)

geniet ervan Seth! ik ben benieuwd naar alle reacties!

18. Seth

Seth Niet meer actief

Cherie
    Ik had bij beiden bi.... en de eerste klachten zijn nu al weer te vinden....
    Ben vannacht al een paar keer wakker geworden van bekkenpijn.... :(
    dat wordt binnenkort weer zittend slapen... (bij dochter vanaf 16 weken....)
    maar iig.... dan loop je nog niet zo... dan waggel je wel... maar niet wijdbeen.... dat het is OF dat je paard gereden hebt... of
    heel plat gezegd.. dat het kindje maken, wel erg pijn deed :D

19. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    :D:D:D:D

Wel vervelend joh da tje nu al weer last hebt van je BI. Rustig aan dan maar!

Ben net terug uit het ziekenhuis, Vera kreeg nl buisjes + neusamandelen eruit.
    Het is gelukkig allemaal goed gegaan en ze ligt nu thuis lekker in haar eigen bedje. Maar leuk was het niet hoor als je kleine meisje zo huilt op de operatietafel met zo'n kapje over haar neus voor de verdoving!

20. Seth

Seth Niet meer actief

ken het.... zoontje is afgelopen augustus geholpen aan het compleet pakket, ok.. geen buisjes, maar sneetjes in trommelvliezen, neusamandelen en keelamandelen.....
    de keel had hij wel veel last van.....

beterschap!

Deel Deze Pagina