Spijkervrouwtje.. Als ik er aan denk zou ik wel kunnen huilen! heel veel beterschap met je meisje. ik hoop dat het heel veel heeft geholpen! Seth.. hahahaah. ik heb zelf bij de oudste bi gehad. idd al heel snel kwamen de klachten op. en al gauw kwam ik moeilijk vooruit. ik liep ook niet zo.. heb ook nog een korte tijd met krukken geprobeerd het op te lossen.. maar dat deed zo zeer aan mijn polsen. Bij de 2de alleen op het einde ligt last gehad. maar dat was niet eens de moeite om te noemen. Heb wel veel gehad aan cesartherapie en dan met mate dat ze mijn bekken iedere keer goed zette. Die schoot iedere keer aan 1 kant (afwisselend welke) vast! en als hij dan weer los zat dan ging het weer. Verder met wat oefeningen goed doorgekomen. zodra de kleine geboren was was het ook bijna gelijk over. Sterkte ermee! ik zou wel gelijk therapie gaan doen als ik jou was. hoe sneller je ingrijpt des te meer profijt je er van hebt
Brr, lijkt mij ook niks als je kind onder het mes gaat. Beterschap voor je meisje! Hier gisteren ( helaas ) ongesteld geworden. Helaas tussen haakjes, want het is natuurlijk jammer dat het niet gelukt is, maar had het heel eerlijk ook niet verwacht zo na mn miskraam. Ben allang blij dat ik een normale cyclus heb! Ik zet in op deze maand
maryloes Succes deze echte ronde.... Cherie ja eigenlijk zou ik weer therapie moeten.... heb het bij de eerste gehad en hielp geen fluit..... Heb je wel geluk gehad dat je het bij de tweede niet zo had.... schijnbaar heb je 90% kans op, als je het bij de eerste had.... bij mij was het dus nog erger.... ik heb nu trouwens het rare gevoel... of dat mijn linkse been niet goed in mn heup zit ofzo.... (klinkt, vaag, maar zo voelt het..) nouja... ik zie wel... therapie, heb ik niet echt tijd voor.... verder heb ik geen auto of rijbewijs dus als ik echt ver weg zou moeten, heb ik een probleem...... en zou ook geen oppas weten dussuhhhh ach het gaat wel weer over... alleen duurt het nog een paar maanden.... je moet er wat voor over hebben...
toch klinkt het wat jij nu hebt als dat het vast zit. er zijn ook therapeuten die aan huis komen als het moeilijk gaat! zou ff aan je vk vragen en je ha! maar zeker even bij je ha langs gaan! Als je het nu niet goed in de gaten houdt. (zeker omdat je het bij beiden erg hebt gehad) dan kan je er na de bevalling ook permanent last van houden. Ik zou gewoon kijken of er iets te regelen valt zodat het wel te doen is voor je! Maryloes! dan zet ik ook in voor je op deze maand! succes meid! (en toch wel een btje jammer voor je hoor! ) Liefs Cherie
Hier!! Tja veel gewerkt de afgelopen dagen dus nu eindelijk weer een beetje tijd voor de thuis pc. De meiden zijn gelukkig weer lekker vrolijk dus doet veel goeds! Ook Vera heeft weinig geleden van de behandelingen maandag want de dag erna was ze weer een ondeugend boefje. Ze praatte trouwens nog erg weinig, maar ik heb het idee dat ze nu veel beter hoort want ze vindt het ook vooral leuk om zichzelf te horen gillen... Waarop Isa dan terug begint te gillen: Vera niet gillen!!!! hahaha lekker luidruchtig momenteel dus in huis Morgenmiddag naar een kinderfeestje en smorgens even op zoek naar carnavalspakjes voor de meiden, ja ja brabant he Maryloes deze maand wordt jouw maand hoor!! Ikzelf moet nog paar dagen wahcten , ben benieuwd weer deze keer,heb al wel weer buik/rugpijn mar dat had ik ook toen ik ontdekte dat ik van Vera zwanger was dus het kan nog alle kanten op. Nou ga ff bankhangen en strakjes nog ff wii-en denk ik. Fijne avond allemaal.
Dag dames, Ik zou ook graag een beetje met jullie mee kletsen. Ik ben pas 3 weken geleden bevallen van onze tweede, maar ik weet nu al dat wij graag een derde willen, en daar niet te lang mee willen wachten Ik ga dus ook niet terug aan de pil, we zien het wel..... Gisteren voor het eerst sex gehad na de bevalling, maar het was echt nog te pijnlijk :S achja... we hebben geen haast
Ik was het topic weer eens kwijt, maar ik ben er weer. Welkom Mispoes! Leuk he, als je al gelijk weet dat je nog een kindje wil. Wel pittig hoor, als je ze zo snel achter elkaar hebt, maar als je geen zware zwangerschappen hebt gehad, zou het op zich best kunnen. Succes met klussen! Hoe is het met de rest? Hier gaat het goed. Net weer een buikgriepvirusje achter de rug en een zoonlief met spruw . Gelukkig reageert hij goed op de medicijnen . Hier nog echt wachten tot de zomer voordat de nuvaring de prullenbak in gaat
Welkom Mispoes, leuk dat jullie al zo snel voor de 3e gaan. Lat anderen maar kletsen hoor. Volgens mij is het altijd druk ook als de kindjes ouder zijn, maar dan is het gewoon weer anders druk. Lady C beterschap daar in ziekenboeg. Hier lichte hoop dat het wel eens raak zou kunnen zijn. Heb getempt vanaf 1 dag voor mijn eisprong en hij blijft tot nu toe mooi hoog. Verder geen buik/rugkrampen (op 1 dagje na dan) geen spotting en morgn is mijn NOD. daarbij is mijn LF meestal maar 10 dagen en zit ik nu met een vroege eisprong al op dag 11. Met isa test ik op dag 11 positief, dus ik twijffel morgen testen of nog een paar daagjes wachten.... Hier mijnkaartje van FF , als ie het doet... 134a8a Ovulation Charts Seth ik las datje een goede echo hebt gehad gefeliciteerd!!
Bedankt dames! Ik probeer een beetje terug te lezen, om een beetje op de hoogte te zijn van hoe het bij jullie loopt........ @Spijkervrouwtje, ik lees dat jij je temp bij houd? Ik ben daar helemaal niet in thuis, dus wat je net schreef daar begrijp ik eigenlijk niks van, kan er dus ook niet zinnig op reageren, sorry. Ik help in elk geval wel met je mee hopen dat het raak is!
Spijkervrouwtje... ff een vraag als je je afscheiding weghaald, zet FF dan nog je ei op dezelfde dag? ik zie namelijk dat je net rond die dagen niet op dezelfde tijd getempt hebt.... en je ei zou ook 2 dagen later geweest kunnen zijn... Het blijft altijd ff afwachten..... (rot is dat he??)
Was hier zaterdag helemaal vergeten te melden hoe de echo was gegaan..... pretecho was goed.... kleine lag al wat te bewegen... (trappen) hartje klopte..... alleen 2 dagen korter volgens de meting.... maar ach is nog even tot de 12 weken echo afwachten....
laatste twee dagen iig niet meer overgeven.... verder heel, heel, heel erg moe....... denk je elke dag dat het niet erger kan, en dan de volgende dag denk je... "o, het kan nog erger"... vandaar dat ik maar achter de pc zit.. de kleintjes in de gaten houden, ben bang als ik op de bank neerplof ik in slaap val......
Hallo dames, Ik zou ook wel mee willen kletsen. Wij hebben nu twee kinderen, een zoon van 6 en een dochter van 21 maanden bijna. Ik heb een spiraal op dit moment. Mijn man wil graag meer kinderen, totaal 4. Ik zou ook graag nog een derde willen maar mijn verstand zegt wat anders. Ik vind het absoluut niet praktisch. We hebben drie slaapkamers en een ruime zolder. De zolder wordt gebruikt voor de was en onze boeken ed staan daar. Ook een logeerbed enz enz. We zullen de zolder moeten verbouwen, dit kost veel tijd en geld en heb daar eigenlijk niet zo´n zin in. Van de andere kant lijkt het me super om een derde te krijgen, als ons dat gegund is, ik vind kinderen helemaal geweldig en ik heb niet het gevoel dat ik klaar ben met kinderen krijgen. Hoe vreemd dit ook klinkt. Ik zit echt in dubio, drie kinderen kosten wel veel geld, denk aan vakantie, scholing, kleding, verjaardagen, sinterklaas enz enz. Het is natuurlijk wat je er zelf voor wilt uitgeven, alleen op dit moment leven we gewoon heel ruim en krijgen onze kinderen echt alles wat ze willen. Ik ben bang dat als ik er 3 heb dat dat dan minder wordt en dat ik ze niet alles kan geven wat ik zou willen. 3 kinderen is toch een stuk duurder dan 2 heb ik het idee. Ik ben echt zo erg aan het twijfelen. Mijn man zegt dat ik die spiraal eruit moet laten halen en er gewoon voor moeten gaan. Ik durf gewoon nog niet. misschien een beetje een onsamenhangend verhaal, hoop dat jullie mijn gevoel snappen. groetjes, krokus
Hey Krokus, ik snap je heeeeel goed! Die dingen zijn ook al allemaal door mijn hoofd geschoten. Ik denk alleen wel dat het jammer is om het om "praktische" redenen te laten.... ik bedoel, straks hou je altijd een gevoel dat je gezin niet compleet is.... Dat zou zo jammer zijn! Maar idd, je hebt wel gelijk, 3 is wel duurder en iets ongemakkelijker. Je krijgt er wel weer veel voor terug. Moeilijk he?
Nou alle hoop is verdwenen. Vanmorgen om 6 uur was ik wakker, temp was nog hoog en toch maar getest, en hardstikke negatief :x Daarna terug naar bed en meteen kreeg ik buik en rugpijn. En vanmiddag la een beetje spotting dus zal morgen wel goed doorzetten en dan dus door naar ronde 9. Had er vanmorgen even flink de balen van en op die momenten heb ik altijd zoiets van laat maar ik hoef geen derde meer. Maar vanmiddag kreeg ik gelukkig een lieve sms van manlief dat hij toch nog heel graag een derde kindje wil, dus dan denk ik ook. Niet zeuren deze maand wordt onze maand!!