oh jeee... haha zal Sophie dan ook nog langs komen? Dan zijn we weer compleet Leuk dat jullie ook voor een derde gaan! Hoe is het met de andere mannen? Jullie wachten ook nog even dus... hoe oud is Maxim nu?
Hi Marloes, ja Sophie zou ook wel willen volgens mij maar die moet lichamelijk het even rustig aan doen. Enne we zijn nog niet zwanger dus misschien sluit ze zich binnekort wel aan. Met de mannen gaat het goed. Maxim is alweer bijna 7 maandjes. Gaat ontzettend snel. HIj doet het ook heel goed. Zit al stevig. Staat ook 20 a 25 minuten aan de tafel. Het is een sterk mannetje. Dat zal hem nog wel goed van pas komen gezien zijn situatie. Voor hem denk ik ook goed nog een broertje of zusje. Alleen omdat we zoveel afspraken hebben met hem (vooral na de operatie) lijkt het ons slim om nog even te wachten. Maar gevoelsmatig zijn we er wel klaar voor. Hoe druk het ook mag zijn. Hoe gaat het met de drukte met jullie mannentjes? Ook een drukke leeftijd bijna 2 jaar. Dominic begint af en toe ookal flink te 'puberen' nee nee (of in het spaanse no no ). Ik zie dat de kleine vent al weer flink aan het groeien is. Goed hoor. Maar het was ook netzoals onze boys een flinke bij geboorte. Dat scheelt. Zo de boys gaan nu slapen dus werk aan de winkel en daarna lekker een avondje met mijn grote vent. Liefs, Gaby
Hallo dames! Hier ook de wens voor een derde. Eigenlijk pas sinds kort. Ik ben 30 en de jongste gaat in november naar de basisschool en heb dan weer alle tijd voor beebje 3. Succes allemaal!
Hoi lieve meiden, Hahaha Marloes en Pregnant Lady, ik lig dus helemaal in een deuk. En type snel omdat mijn man zo weer de kamer in komt. Hij wil nu geen derde meer, maar houdt voor over paar jaar de deur op een kiertje open. En ik zit met die .... kriebels Dus ga ik dit soort topics soms weer af (zegt toch ook al veel) en ...... zie daar jullie en ook mijn naam hahaha. Tijdens die klachten had ik het ook echt even gehad met zwanger zijn en bevallen, maar nu gaat het zo goed dat ik een derde weer zo zie zitten! Die kriebels had ik op zich ook gelijk al. Vind t zo super die kleintjes. En volgende maand gaan we verhuizen, dus plek ook geen probleem meer. Toch nog even geduld voor ik een goed gesprek met mijn man aanga . Zou t alleen nooit op mijn werk durven vertellen. Ben vanwege klachten zo lang weggeweest. Daarom ook maar even wachten. Hoe gaat het met jullie kids? En voor iedereen hier: veel succes en gefeliciteerd voor degene die al zwanger is. xx Sophie
Hi Sophieeeeeeeeeeeeeeee, we zijn weer compleet. Wat heerlijk verhuizen naar een grotere ruimte. Hopelijk kan je je man over een tijdje overtuigen dat een 3de echt heel erg leuk is . Het is bij jou dus ook weer aan het kriebelen. haha laat het je man maar niet zin. Hier was het weer mijn man die er over begon, ik zit goed. Maar daarna is het genoeg hoor. Het gaat goed met de kids maar af en toe wel drukkies, gelukkig is de kleine heel makkelijk. En zo vlug met alles. Echt een superlief, vrolijk ondernemend binkie. Hij loopt al via tafel en banken de kamer rond. Klimt overal bovenop. Dat belooft nog wat, hij is net 8 mndjes. Hoe gaat het met de meiden? Nou wij gaan vanaf deze maand weer 'proberen'. Spannend hoor. Ik heb er zin in. Dikke kus, Gaby
Ha Gaby, Wat fijn dat het goed gaat en tjee zeg, dat kleine mannetje van je is echt heel erg snel! Oudste was ook snel en liep met tien maanden. Maar volgens mij was dat heel snel nadat ze ging staan. Jongste gaat wel hard, maar is nu nog druk met kruipen/schuiven Hoe is het met zijn gezondheid? Anders pb ik je nog wel. Oh wat heerlijk dat je man erover begon. De mijne zei na de eerste dat ie wel tien dochters wilde en nu dus niet. Maar is volgens mij heel momentgebonden. Is gewoon erg drukke tijd met eigen zaak, verhuizing etc. En als ik nou een hele makkelijke zwangerschap had gehad. Wat lijkt me het heerlijk om weer aan die kriebels toe te kunnen geven. Ik zou willen dat we ook zover waren Geniet ze en veel succes. Morgenochtend vertrekken we naar Spanje. Dus ga weer even verder inpakken. Ben zo brak als een toeter, want jongste is ziek en al twee nachten amper geslapen. Gelukkig nu weer wat beter. dikke zoen sophie
Ik duim trouwens voor iedereen! Als ik terug ben van vakantie hoop ik goede banners te zien Al gaan we er (nog) niet voor, vind het toch wel leuk hier af en toe mee te kletsen. Kan ik mijn kriebels een beetje kwijt haha. xx Sophie
Hallo, Wij hebben ook een wens voor een derde kindje. Ik zag me even overstellen. Ik ben zelf 28 jaar oud en mijn man 33. We hebben twee jongens. D oudste is nu bijna 1,5 en de jongste 5 maanden. Drie weken geleden hebben wij in het ziekenhuis een gesprek gehad of een derde kind voor ons nog mogelijk is. Bij mij zaten alle twee de boys namelijk klem in het bekken en zijn niet echt prettig ter wereld gekomen. Nu weten we sind twee weken dat we aan een derde kunnen beginnen. Waarschijnlijk wel een ks, dus we hebben twee weken nagedacht of we dit wel wilde, omdat er straks ook nog twee andere kleine kids rond lopen. Nu hebben we besloten dat we toch graag aan een derde kindje willen beginnen. Groeten Caelai
hahaha... we zijn compleet, super!!! Gaby, veel succes deze maand!!! Hoop dat het weer snel mag lukken. En Sophie, eerst verhuizen en dan... Caelai, leuk!!! Jouw kindjes zitten ook dicht op elkaar. Fijn dat je van de gyn positieve reacties hebt gehad en dat een 3e zwangerschap/bevalling gewoon kan en mag!!! tja, voor het werk misschien wel lastig, maar daar heb ik niet over nagedacht, al zitten jullie 2 meiden wel iets dichter op elkaar dan die 2 mannen van mij. hier is het ook de man die als eerste JA tegen de kriebels gezegd heeft... ik kriebel nog gewoon even door, maar voor hoe lang...
Hier ook een derde op komst. de oudste wordt in november 10 en de jongste in november . 22 september de echo en dan weten wanneer ik precies uitgerekend ben, nu nog een beetje onduidelik, maar ergens april 2010 verwacht ik zo Succes voor iedereen die het aan het proberen is
wij willen ook gaan voor een derde.. maar eerst het spiraaltje verwijderen( heb er alleen maar last van) en dan verhuizen en dan gaan we maar kijken wanneer het wil lukken.. onze oudste is 5 en jongste 1.. succes dames
Hey dames, ik wil me graag bij jullie aan sluiten! Mijn naam is Loda, trotse mama van 2 meiden van 9 en 11 jaar en 5 vlindertjes. Na 3,5 jaar MMM voor ons 3e wondertje hebben we besloten te stoppen met behandelingen, maar ineens waren we spontaan zwanger. Helaas heeft het niet zo mogen zijn, dit was onze 3e miskraam op rij en laten nu uitzoeken of er meer aan de hand is Volgens de gyn hoeven we niet te wachten met zwanger worden en nu we weten dat het kan, laten de natuur zijn gang gaan...
Hoi meiden, Hoe is het met jullie? Al een tijdje geen berichten geplaatst... Dit weekend heb ik een goed gesprek met m'n man gehad. Vanaf ca sept. 2010 wil hij ws wel voor een derde gaan Heb zelf ook gezegd er dan nog eens samen goed over te willen praten. Maar om gevoel kun je niet heen Komende jaar eerst verhuizen, lijf sterker maken (klachten zijn over) en investeren in onze relatie Gisteravond met vriendin gesproken (heeft zelf drie kinderen). Zij gaf aan dat de vrouw meestal de 'aanzet' geeft tot het 1e en 3e kindje. Ben zelf de jongste van drie en weet dat mijn vader er eerst ook maar twee wilde x Sophie
Loda, wat naar. Hopelijk zijn jullie snel zwanger en verloopt de zwangerschap dan wel goed. xx Sophie
Hoi meiden, Wij zijn ook bezig voor een derde wondertje, althans mijn derde en zijn tweede Maar mijn oudste ziet mijn man ook als zijn kind. We gaan nu de derde ronde in ben heel benieuwd, we laten de natuur zijn gang gaan en we zien wel wanneer het ons gegund is. We gaan volgende week heerlijk op vakantie en dan zit ik in mijn vruchtbare dagen dus wie weet. Ik wens iedereen hier alvast heel veel succes met zwanger worden. Liefs Dyja
Ik ben nieuw op dit forum.. weet niet of dit draadje nog loopt. maar zie weinig over meiden die nog een derde willen. We willen nu nog niet maar rond het voorjaar/zomer 2010.. omdat het wel spannend blijft vind ik het wel leuk om met anderen mee te leven en zo vast een btje af te tellen. Liefs Cherie
Loda. jee wat naar voor je meid. pff heftig als je al zolang bezig bent. en dan toch spontaan! hopelijk ben je nu heel gauw weer spontaan zwanger en mag die uk blijven plakken.
Nou meiden, ik ben hier niet zo vaak meer geweest. In de tussentijd heel wat gebeurd Ik ben namelijk (wel pril) zwanger Kort geleden moest ik mijn man nog overhalen. Hij wilde altijd veel kinderen, maar vond het ineens wel compleet zo met twee. Ik eerst ook, maar kriebels kwamen tijdje terug weer. Paar weken geleden besloten we tijdens een etentje vanaf zomer 2010 voor een derde te gaan. M'n man begon er zelf over. Helemaal happy natuurlijk! Vanaf die dag besloten we zonder die ellendige condooms buiten de vruchtbare dagen te vrijen (een evt derde was toch welkom) en ovulatietesten te gebruiken om een cyclus te checken. Mijn cyclus ken ik op mijn duimpje,... dacht ik. Ca week voor verwachte menstruatie hadden we onbeschermd sex, vlak daarna kwamen de ovulatietesten per post en ging ik checken hoe zo'n lijntje er ook alweer uitziet vlak voor menstruatie. Oeps, best wel dik lijntje. Niet positief, maar veel dikker dan verwacht. Dag erna weer, steeds dikker etc. Ondertussen ook temp bijgehouden. Bleek ik gewoon drie dagen nadat we gevreeen hadden een eisprong te hebben Ca negen dagen nadat ik m normaal altijd heb/had. Toch drie dagen verschil tussen vrijen en eisprong, dus kleine kans. Maar net of ik het aanvoelde, want de hele tijd had ik het gevoel zwanger te zijn en had allerlei vage klachten. Af en toe soort toeschietreflex. Na eisprong last van zijkant borsten etc. Wist het gewoon. Dus ik maar testen en testen. Begin van de week heel vage streepjes die nu steeds duidelijk worden. En vanochtend gaf CB digitaal met indicator ook zwanger aan 1-2 weken na bevruchting. Vermoed nu dat mijn cyclus langer was doordat we vlak daarvoor ca vier nachten niet geslapen hadden vanwege ziek zijn dochtertje, koortsstuip en alleen maar huilen. Zo, dat was mijn verhaal. Fijn het hier even kwijt te kunnen Hebben besloten het verder niet of nauwelijks te vertellen. Op mijn werk wacht ik helemaal lang. Zijn beetje bang voor reacties. Als alles goed gaat straks drie kinderen in drie jaar. Maar vooral enorm al voelt het onwerkelijk. xx Sophie
Sophie! wat leuk! mag ik vragen hoe oud je andere kids zijn. Hmm.. denk dat ik die tactiek dan maar niet aan ga houden haahahha.. al was hier alleen de plan "onbeschermd" te vrijen een paar dagen na de positieve ovulatie tests op zich zou het niet erg zijn als nr 3 zich eerder aanmeld.. maar liever nog niet idd.. maar heel erg gefeliciteerd.. Ik zou ook zo'n onbestemd gevoel hebben over wat je nu moet verwachten aan reacties.. balen.. dat dat toch invloed heeft. je wil natuurlijk alleen maar leuke reacties! liefs Cherie