Ik had deze testen van een vriendinnetje gekregen die ze niet meer nodig had. Ze zijn van testjezelf.nu. Ben sowieso niet zon fan van testen waar een 2e streepje moet verschijnen, vind ik altijd lastig te interpreteren. Normaal gesproken gebruik ik altijd de digitale van clearblue, wel duur, maar lekker makkelijk. Temperaturen heb ik dus totaal geen zin in, lijkt me ook nog niet nodig, want we zijn nog maar kort bezig. Die ovulatietesten zijn meer om mn cyclus weer in beeld te krijgen na de miskraam. Nou ja, volgende maand maar weer clearblue. Letten op symptomen is het voor mij ook niet. Vorige keer bij Lars gedaan en aan de hand van de symptomen dacht ik dat ik mn ei had, maar de ovulatietest liet uiteindelijk iets heel anders zien.
Ik heb sensitest.. maar er is geen twijfel in het intreperteren van de 2 lijntjes.. als het nog niet zo ver is is hij ligt.. en tegen de tijd dat ik wel een ei krijg wordt hij gewoon binnen 2 dg steeds donkerder.. en ook al is hij dan nog iets lichter dan de testlijn (meestal niet) dan kan ik nog wel snappen dat het of net geweest is of er nog aankomt.
Wat lastig Maryloes. Ik heb helaas geen ervaring met ovulatietesten. Ik hoop dat je toch een eisprong hebt en dat het toch raak is deze maand!
Geen ervaring met gewone ovu's...... heb ze een maand gebruikt (omdat ik wilde weten of ik ovuleerde tijdens de bv, waren toen niet aan t klussen), maar hier had ik constant twee streepjes... en niet opliepen ofzo.... toen ook geen ei gevonden, maar wellicht door bv... Persona gaf bij mij ook geen oplopende strepen, maar opeens bam positief... Heb trouwens gelezen dat het dezelfde testen zijn als cb... nouja al had persona nu dus ook mn ei gemist....
Maryloes ik heb vorige maand ook ovulatie testen gebruikt. Normaal heb ik eisprong op dag 14/15 en de testen waren ook steeds negatief en pas op dag 17 had ik smorgens een positieve test (en neit eens een knaltest) savonds toen eisprong gehad (klopte met temperatuur) en op dag 18 was ie al weer negatief. Dus wie weet komt je eispong nog. Op welke dag zit je? Succes nog morgen bij de KNo!
Maryloes hoe was het bij de KNO? Gisteren met Vera gewwest. buisje is in haar linkeroor er al uit . Nu moeten we afwachten of ze weer ooonsteking gaat krijgen of dat ze ernu zelf overheen komt. Bij weer ooronsteking zijn er 2 opties. nieuw buisje of 6 weken lang lage dosis antibiotica. Maar dat beslissenw e in overleg met de KNO als het zover mocht komen. Ik duim maar dat we er nu eindelijk eens van af zijn Verder moeten we misschien dopjes aan laten meten voor het zwemmen en in bad etc voor het oor waar nog wel een buisje inzit. Tot die tijd in ieder geval vette watten gebruiken. Maar gelukkig heeft ze er zelf niet zoveel last van.
Ik heb maandagochtend nog een test gedaan en toen verscheen er eindelijk een ( heel licht ) streepje. Dit was ook tevens mn laatste test, dus dinsdag geen test meer gedaan, maar ben er maar even van uitgegaan dat dinsdag ergens mn ei is geweest. Bij de kno arts was het goed! Paniek om niks, die witte bolletjes zijn "gewoon" littekens als gevolg van een oorontsteking. Heel veel kindjes hebben dat. Wel raar dat de huisarts het niet wist, maar goed. Wel vocht achter het trommelvlies dus over 2 maanden terug. Vervelend dat het buisje er al weer uit is bij Vera! Hopelijk komt ze er nu zelf overheen. Dopjes aanmeten......heb ik zelf als kind ook gehad. Niet leuk, maar wat moet dat moet.
zucht... soms..........!!!! Je hebt je toch er druk om gemaakt...... nouja gelukkig is het niets... dat is het belangrijkste...!!!
Tjeetje nu al eruit... dat is vlot... ik zou voor optie 3 gaan...... gewoon geen ontstekingen meer krijgen... Vervelend hoor van die ontstekingen.... hopelijk is ze er al overheen gegroeid ofzo....
wat een stilte hier ineens?! Nog een paar maandjes wachten.. ach kan t nog wel ff gebruiken spannend weer! Spijkervrouwtje. hoe is het nu met je dochter? alle anderen? hoe is t ermee!
Vera heeft sinds vandaag weer ooronsteking maar nu weer aan de kant waar haar buisje zit Kortom dat wordt morgen de KNO maar weer bellen en ik denk dat het het dan toch antibiotica wordt aangezien de buisjes bij haar niet helpen. Verder zit ik druk in mijn klusdagen vanmrogen een pos ovu test en vanmiddag ei-pijn, dus straks manlief nog even lief aankijken En dan hopelijk morgen een stijgende temp en 10 daagjes op het wachtbankje Maryloes hoe is het met jou? Wanneer is je NOD?
Spijkervrouwtje beterschap weer met je meisie.. hopelijk kunnen ze toch nog een keer een oplossing vinden.. Succes met je wachtbankje! hopelijk positieve test over 2 weekjes
Even snel, want heel druk met werk, verbouwing en van alles en nog wat, maar helaas niet gelukt deze maand. Er is voor mij gependeld en daar kwam uit apil en een meisje, dus daar gaan we dan maar voor Spijkervrouwtje, ik hoop dat jullie meer geluk hebben deze maand. Cherie, schiet al op voor jullie, begin je al zenuwachtig te worden?
Spijkervrouwtje, over een week alweer testen. Wordt weer spannend. En beterschap voor Vera. Cherie, komt al in de buurt! Nog twee maandjes? Of heb je er een maandje af weten te snoepen Maryloes, pendel moet gewoon goed zijn. April wordt jouw maand!! Wij gaan waarschijnlijk eind juni aan de slag Verder zijn we beetje druk met onze verbouwplannen voor de zolder. Deze week langs de hypotheekadviseur geweest voor de financiele mogelijkheden, maar dat moet wel lukken. Dus nu echt serieus op zoek en offertes vragen enz enz. Spannend maar ook leuk!
Hier ook druk met de voorbereidingen voor een grote zolderverbouwing (ja je moet die kids ergens laten he ) Maryloes balen meid, hopelijkkomt je pendel uit! Ik heb ook een pendel voor april, hoop dat die ook uitkomt Met Vera is het nog neit veel beter, weer ooronsteking en vd KNO moet ik weer druppelen zucht....
Leuk al die verbouwingen! Onze zolder is morgen klaar ( althans de kamerindeling ) en dan hebben we opeens 5 kamers! 15 april komt de stucadoor voor het afwerken van de wanden en dan kunnen we de vloer gaan leggen etc. Vervelend dat Vera weer ooronsteking heeft. Hopelijk heb je op klusgebied meer geluk!
hoi hoi wil me ook toevoegen.Heb 2 kindjes 1 van 4,5 jaar en eentje van 7 maanden en ben deze maand met de pil gestopt.Hoop dat ik hier snel kan vermelden dat ik zwanger ben.
Welkom mijnengel! Spijkervrouwtje, voor jou wordt het weer spannend! Wat denk je zelf? Rustig hier verder, alles goed met iedereen?
Welkom mijn engel. Maryloes hoe staat het met jou dan? wanneer is jouw nod? Spijkervrouwtje ook spannend.. Wij gaan de volgende cyclus beginnen ssssssspannend!!!! wordt als het goed is volgend weekend ongi.. zal wel niet in 1 keer raak zijn.. maar goed. we gaan poginkje wagen
Mijnengel welkom hier Heb je jongens/meiden? Hier helaas weer een ronde verder. pff ronde 11 al weer hoop dat het toch snel een keer raak mag zijn Cherie spannend hoor volgende ronde al voor het echie Was je de eerste twee keer snel zwanger? Maryloes hoe sta jij weer in je cyclus al bijna eisprong?