O .. balen spijkervrouwtje! jemig.. hopelijk is deze ronde dan DE ronde. Duurde het met je meiden lang? Ik was bij de oudste met 6maanden zwanger en bij de jongste gelijk! (dat was dus wel ff een schock! hahaha een welkome schok hoor )
Bij de eerste telde ik in ronde 14 aan dus ook erg lang. Bij de tweede zijn we vroeg begonnen en telde ik in ronde 2 al aan, erg snel dus Tja het kan dus alle kanten op, maar dit keer weer de lange ben ik bang. Ach probeer me maar op mijn twee wondertjes te richten en een derde is dan een toetje denk ik dan maar Weet wel dat ik geen zin heb in de MMM ( en manlief al helemaal niet) dus een derde moet ons gegund zijn en anders maar niet (zei ze stoer)
Ja zei ze stoer..denk ik ook wel. Aan de andere kant! kop op.. je bent 2 keer zwanger geweest! Voor ronde 14 ben je gewoon weer zwanger! Hopelijk ronde 11!!!!
Welkom mijnengel! Spijkervrouwtje, balen zeg. Hopelijk volgende ronde wel raak! Cherie, volgend weekend ongi en dan voor het eggie! Spannend hoor! Ben benieuwd hoe snel het deze keer lukt! Nog een paar maandjes en dan gaan wij ook Maryloes, fijn dat je zolder bijna af is! Vijf kamers! Lekker zeg!
Balen spijkervrouwtje......jammer dat het nu toch weer langer duurt. Deze maand dan maar onze maand he! Ik heb een pendel voor april, dus kom maar op. Zou wel bizar zijn als het deze maand raak zou zijn, want dan ben ik 31 december uitgerekend en dat was ook de uitgerekende datum bij Lars. Cherie, joehoe! Jullie ook starten! Dat het dan maar snel raak mag zijn! Oja, ik zit weer rond mn eisprong. Had eigenlijk vandaag( aan de hand van symptomen ) een positieve test verwacht, maar zal dan wel morgen zijn.
Maryloes.. welke symtomen?! ik merk wel dat mijn symptomen zo'n 2-3 dagen voor een positieve test beginnen. Dus. misschien helpt t je wat. Ik vind het zooooo spannend. ben ook wel bang voor reacties.. Zo stom.. maar ja als je zwanger ben je al zo kwetsbaar. En ik zit er gewoon niet op te wachten.. zou dan t liefst mijn buikje en baby gewoon onder mijn armen willen verstoppen en koesteren. wil alleen maar leuk comentaar! ook niet dat het persee een meid moet zijn of zo! Zit ik me nu al boos om te maken.. hm.. Komt gewoon omdat men soms al vraagt of we nog voor een meid gaan :S .. die kan je ook zo op bestelling aanvragen.. net als "kinderen" Ach ja.. ik heb er wel zin in.. nu had ik nog een vraag.. merken jullie nu dat je zeg maar.. niet mag klagen.. op dagen dat je er soms een btje doorheen zit? tenminste zo voelt het.. want ja.. we hebben er zelf voor gekozen en we willen er nog graag 1tje.. maar ik vind het soms best wel pittig.. moet ik wel bijzeggen.. dat mijn man en ik het echt volledig samen doen.. terwijl ik soms best veel ziet dat sommige kindjes veel opgevangen worden door fam/vrienden.. als iemand dan een keer niet lekker is dan kan het kindje al wel naar iemand toe. terwijl wij hier gewoon samen de boel regelen.. en anders gewoon doorgaan.. lang verhaal
Ik vind dat je best wel eens mag klagen hoor. Het is ook zwaar en af en toe pittig, dat mag dan toch wel gezegd worden? Het is echt niet alleen rozengeur en manenschijn. Gistermiddag had ik ook zo'n moment: Milan dwars en lars aan het piepen. Ik had een vriendinnetje op bezoek en zei ook tegen haar ( met een knipoog ),misschien moeten we het toch maar bij 2 houden. Maar gelukkig is het verder gewoon hartstikke leuk, dus dan weet je ook weer waar je het voor doet. Maar ik begrijp wel wat je bedoelt, ik sta er de laatste tijd wat vaker bij stil, dat als ik op het punt sta uit mn slof te schieten, ik dan maar bedenk dat we hier natuurlijk zelf voor gekozen hebben en het uiteindelijk ook 2 schatjes zijn. Wij doen het ook zelf, ook omdat onze ouders niet echt om de hoek wonen, maar ze staan gelukkig wel altijd voor ons klaar. Gelukkig hebben we ook een heel fijn oppasmeisje, waar we ook gebruik van maken. Die sypmtomen: steken onder in de buik, soms ook echt alleen aan linkerkant, veel afscheiding, gevoelige borsten. Vanochtend echter weer geen positieve test. Nou ja, misschien komt het nog maar zit nu al weer op dag 15, dus dan heb ik weer een veel te korte luteale fase. Cherie, verwacht je echt vervelende opmerkingen te krijgen als je straks zwanger bent van een 3e? Ik kan me daar namelijk echt niks bij voorstellen. Echt jammer dat mensen niet gewoon blij voor je kunnen zijn.
Ik verwacht wel wat rot opmerkingen ja.. Maar er zullen ook wel leuke tussen zitten. Ik vrees dat het vaak om jaloezie gaat.. Wij doen gewoon ons ding.. en sommigen kunnen daar niet tegen. t zegt meer over hun dan over ons. mijn moeder heeft ook wel stomme opmerkingen (achter haar rug om) gehoord.. en we zullen het er niet voor laten. maar leuk is anders terwijl je zelf zo blij bent. T klinkt wel als een eisprong. welke testen had je ook alweer? misschien eens een ander merk proberen. maar dag 15-27 is 12 dagen. dat zijn wel genoeg dagen. als het maar boven de 9 is. En soms is een test ook wat verlaat hangt een btje van je hormonen af. gewoon flink aan de klusserdeklus
Hoi hoi meiden, Ik wil me ook wel graag toevoegen maar weet niet of jullie hier nog wel kletsen? is paar dagen geleden nu dat de laatste reactie is gepost..ik waht ff met vertellen dus, hihi ;D wel gezellig een topic over een derde kindje,kom je niet veel tegen
Jesdan en Pantoefje welkom en gezellig dat jullie ook een 3e willen. Cherie je verhaal is zo herkenbaar voor mij!! Hier doen mijn man en ik ook alles met z'n tweeen. We werken alelbei best veel maar besteden de kids zo min mogelijk uit. Daar zijn we gewoon niet zo van. En dan is het soms best pittig ja!! Ook ik denk dan wel moeten we nog wel een derde nemen.... Maar goed het blijft toch kriebelen dus we blijven het proberen hoor En ach die tropenjaren zijn nu eenmaal altijd druk denk ikd an maar of je er nu 2 of 3 hebt Oja ik verwacht overigens geen vervelende opmerkingen hoor. Her en der weten al wat mensen dat we nog wel een derde willen. Eigenlijk alleen van de familie nog niemand. Al denk ik dat mijn zus wel wat vermoed Maar ja manlief en ikzelf komen beide uit een gezin met 4 kids zou wel raar zijn als we dan opmerkingen krijgen bij een 3e
hoi jullie hebben wiselende diensten dan als ik het goed begrijp ? lijkt me een hoop geregel ik ben fulltime thuis bij de kids vind dat al een baan op zich hahah hier ook bang voor de opmerkingen die mensen gaan geven maar ach hun hoeven de mondjes niet te voeden dus snap dan ook niet waar ze zich druk om zouden moeten maken maar ja er is niks zo gemeen als een mensen tong
Nee niet echt wisseldiensten. Maar ik werk op ma woe don en om de week op vrijdag. En mijn man werkt ma di don vrij en soms op za. Daarbij werkt hij van 'sochtends heel vroeg (uur of 5) tot savonds als het werk klaar is (meestal tussen 18.00-20.00 uur) Dus de kindjes gaan elke week op ma don en om de week op vrijdag naar het kdv. Maar ik moet ze dus altijd brengen en halen, daarna nog eten koken en ze dan dus soms ook nog alleen naar bed doen. Tja dat is dus wel eens pittig. Verder houden we er niet zo van om ze dan ook nog eens de weekenden uit te besteden dus dat betekent 's ochtends toch weer vroeg op als we savonds een feestje hebben gehad.... Lijkt zo dat ik het meeste doe met de kids en relatief gezien is dat ook wel maar manlief doet als hij thuis is net zoveel met de kids als ik. Is dus ook altijd op woensdag alleen met ze en dat gaat 'm erg goed af. Anders zou het me echt te zwaar worden hoor.
hoi hoi ik heb een zoontje en een dochtertje.Ik heb nou alleen niet bijgehouden wanneer mijn laatste menstruatie is geweest.Dus weet nu ook niet wanneer ik het kan verwachtten of juist niet.Hou oud zijn jullie kindjes? Mijn jongste is nu 7 maanden maar heb zoiets ben toch in de luiers.
Mijnengel: Mijn oudste dochter Isa is bijna 3 jr en de jongste dochter Vera is ruim 19 maanden. Wij zijn er weer voor gegaan toen Vera 9 maanden was. Want ja druk is het tocht en ik vindt zelf ook nu ben je die lueirs en die middagslaapjes nog gewend als er meerder jaren tussen zit zal dat wel weer even tegenvallen denk ik. maar helaas tot op nu toe nog geen resultaat voor nr 3. Maar we blijven nog wel even volhouden Net weer een setje ovu-testen binnen gehad dus kan weer vooruit Hoe lang was je cyclus voordat je de vorige keren zwanger werd? en ben je toen snel aangeteld? Succes in ieder geval en gewoon regelmatig klussen dan is deze ronde wellicht meteen raak
hoi ik ben bij mijn eerste na 3 maanden al zwanger geraakt en bij de 2de 1 jaar geduurd.Mijn menstruatie was helemaal weg en toen heb ik tabletten gekregen en maandje later was het raak.Dus na 1 jaar.Ben benieuwd hoelang het deze keer is.Ik heb ook geen haast.
Hm.. zie dat mijn abonnement op dit topic niet echt werkt! :S vreemd.. SETH!!!! Hoe is het met je.. zie je hier nooit meer. LadyC gaat het goed met je verbouwingsplannen? Mijnengel. heb je ook geen richting om te schatten wanneer je laatste menstruatie is geweest? Spijkervrouwtje! hopelijk doet deze maand een hoop goede dingen als ik iemand oversla.. sorry.