Een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gezond, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

joh.. niet vanuit gaan dat je ziek wordt..... was nu hier ook minder misselijk als met nummer 2..... maar wel weer meer als bij nummer 1.... elke zwangerschap is anders.... :)

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    is ook zo.. maar nu voel ik me soms al wat weeig.. en dat had ik bij de andere 2 rond de 6 weken

3. Seth

Seth Niet meer actief

bij eerste had ik pas later dat ik iets misselijk was....
    bij dochter hing ik nog voor het testen boven de pot... ik dacht dat ik nog niet zwanger kon zijn (ook door vmk), maar had (net als nu) een belachelijk vroege eisprong gehad......

Nu had ik idd wel gelijk een weeig gevoel, en een draaimaag heel de dag, maar iig niet constant overgeven....
    met alles beetje tussen de eerste en tweede zwangerschap in.....

mn dreumes slaapt trouwens sinds kort in het meegroeibedje... heb hier iedereen door laten schuiven... en alle kamers opgeknapt, ivm zetten wandje...

ff showen...

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Leuk hoor seth!

Hier gaan de jongens straks na de geboorte op 1 kamer. en de baby de eerste tijd op onze kamer. zodat de jongste nog ff op zijn eigen kamer kan blijven.

Ik heb mezelf afgelopen dinsdag wel al behoorlijk beroerd gevoeld.. behoorlijke ongi krampen ed..
    voor de rest wel een echt zw-schaps symptoom van mij is als ik sta dat ik duizelig wordt.. en btje benauwd.. dat ik dan echt behoefte heb aan frisse lucht.. daar ben ik nu ook vroeg mee. maar ja.. tis prima.. lekker genieten van alles.. en we zien t allemaal wel! :D

5. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Het is soms inderdaad niet "eerlijk" verdeelt, maar dat neemt niet weg dat je natuurlijk hartstikke blij mag zijn dat het jullie zo snel gegund is! Net wat jullie zeggen, zo werkt de natuur nu eenmaal. Ik ben ook oprecht blij voor jullie Cherie! Ik denk dat als wij nu bezig waren geweest voor de 2e, ik wel even had moeten slikken, maar nu totaal niet!

Het geeft toch rust, zo'n 3e. Van de week zeiden mijn man en ik nog tegen elkaar: als het hierbij blijft is het ook prima. Maar we hopen natuurlijk wel nog een kleine spruit te mogen verwelkomen. Mijn zus heeftbv na de 4e ivf poging de hoop op een 2e opgegeven. Dat zet de dingen toch wel weer in hun perspectief.

Ik hoop dat het mee valt met je kwaaltjes Cherie, maar vooral lekker genieten hoor!

Seth, wat ga je hard meid! Was alles ok bij de 20-weken echo?

6. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Cherie gewoon lekker genieten hoor en inderdaad je kiest het niet zelf uit het komt zoals het komt.
    Ach en bij mij is die bui van ' even balen' altijd snel weer over hoor.
    Zeker nu omdat het de 3e is. Had het daar bij de eerste moeilijker mee. Kon er toen wel af en toe van janken maar nu kijk ik gewoon naar die 2 lieve dochters en dan bednek ikme maar dat me dit toch al zomaar gegund is;).
    En ik ben het met Maryloes eens. Een 3e is heeeeel welkom maar geen must.

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    dankje meiden! ben het ook met jullie eens..! het is zo prachtig een geen must.. toch hoop ik dat ik nu misschien iets in werking heb gezet en dat jullie deze maand een mooie test in de handen hebben!

nogmaals heel bedankt! Seth.. leuke avatar! :D
    Het is een prachtige echo foto.

8. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Even vanaf ons vakantieadres, van harte gefeliciteerd Cherie!!! Wauw zeg, wat snel! Ik hoop dat je een voorspoedige zwangerschap hebt en dat alles goed blijft gaan.

Spijkervrouwtje en Maryloes, ik hoop zo dat jullie deze ronde ook een positieve test in handen hebben. Ik kan me goed voorstellen dat dit echt oneerlijk aanvoelt.

Seth, fijn dat de zwangerschap goed gaat.

Groetjes!!

9. Skippie

Skippie Nieuw lid

16 mei 2010
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

ik wilde graag ook meeschrijven. Ik ben 35 en heb 2 jongens, 3 en bijna 7 jaar oud. Ik ben niet zwanger, maar de wens is er al heel lang. Toch blijf ik twijfelen, of ik het aankan en vooral of ik dan de andere 2 kids genoeg aandacht kan geven. Mijn man is niet tegen, maar vind het met 2 kinderen ook goed genoeg. Toch denken we vanaf juli gaan proberen voor een derde:)

10. Seth

Seth Niet meer actief

tja... van de ene kant wel... omdat je je kan richten en blij kan zijn met wat je "al hebt".... aan de andere kant is een "droom" opgeven altijd moeilijk....:(

Tis zeker oneerlijk verdeeld.... nav dit topic heb ik thuis lopen tellen.. deze 3 zijn in totaal 4 maanden verwekt...
    De meeste zouden al blij zijn als het met 1 in 4 maanden lukt...

heb zelfs na lopen denken over eiceldonatie... maar denk dat ik het psychisch niet zou trekken.....

20 weken echo was gelukkig goed.... zag er erg tegenop omdat bij de septembermama's twee waren die slecht nieuws kregen en hun kindje hebben moeten afstaan....:(
    Kleine lag precies op schema.... :)

11. Seth

Seth Niet meer actief

welkom...:)

Denk dat die twijfel normaal is.... had het...en sterker nog.. heb het zelfs nog.. :)
    mijn vriend wilde eigenlijk maar 1 kindje.... toen toch een tweede....
    ik had wel een wens voor een derde..... toen ik in oktober ongepland zwanger raakte wat mis ging..... zijn we voor een derde gegaan....

tis zo juli.... succes!!

12. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    He meiden hier net weer op rood gegaan. Ik baal er zo van! Zo erg dat ik iedere maand bij mijn ongi me meer afvrag hoe lang ik dit nog ga trekken en ik zo nog wel een derde wil. Het is iedere maand zo'n teleurstelling die me steeds zwaarder komt te vallen. Ik ga proberen even alles van af te zetten en me op andere dingen te richten.

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Spijkervrouwtje! heel veel sterkte meis!
    Ik kan me echt wel voorstellen dat je dat gevoel hebt. Hopelijk krijg je wat rust in je hoofd en toch nog gauw een mooie wondertje!

Hier is de ochtendmisselijkheid vandaag begonnen! en ik ben er Eigenlijk blij mee!!!!
    Ik voelde me de laatste paar dagen zo goed.. dat ik me zorgen begon te maken! .. nu zo rustig mogelijk doen.:D

14. Maryloes

Balen spijkervrouwtje!!! Hier helaas ook afgelopen zaterdag ongesteld geworden. Blijkbaar is mn lichaam toch wel van slag geweest na die miskraam, want dit is voor het eerst dat ik weer een normale menstruatie heb gehad. En natuurlijk afgelopen ronde ook voor het eerst een positieve ovulatietest, dus hopelijk volgende ronde meer geluk.

Van het weekend ook met mijn man afgesproken dat we het nog een half jaar geven. Als ik dan niet zwanger ben stoppen we ermee. Ik vraag me sinds dat besluit af en toe wel af of we het dan eigenlijk wel willen.....maar ja, ik wil het echt heel erg graag, maar het houdt een keer op.

Nu ben ik tot nu toe steeds binnen een half jaar zwanger geworden dus ik heb goede hoop. Het feit dat we ook deze keer weer zo snel zwanger waren geeft moed! Dat dit dan helaas een miskraam is geworden is natuurlijk hartstikke balen, maar ik geloof er nog wel in.

Cherie, het klinkt misschien gek, maar fijn dat je misselijk bent hahaha.

15. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Welkom Skippie! Hier ook soms twijfels hoor, maar we gaan er over een maandje ook voor :D

Spijkervrouwtje, oh wat is dat toch ontzettend balen!! :(. Ik kan me wel voorstellen dat je hier flink teleurgesteld en gefrustreerd van raak. Ik hoop dat het je lukt de aandacht te verplaatsen en dat je toch snel zwanger raakt!

Cherie, fijn dat het goed gaat met je zwangerschap, ook al betekent dat dat je ook misselijk bent. Lekker rustig aan doen.

Maryloes, jij ook al zo'n pech dat je weer ongesteld bent, maar het klinkt wel hoopvol nu je een normale menstruatie hebt gehad en een positieve ovutest. Hopelijk voor jou ook binnenkort raak!!!

Zoals gezegd, nog 1 ronde anticonceptie en dan gaan wij ook klussen. Spannend hoor!

Seth, hoe verloopt je zwangerschap? Ik heb even gemist of je een 20-weken echo hebt gehad en of je wel of niet weet of je een dochter of een zoon krijgt en of je dat met ons wil delen natuurlijk :D ;))

16. Maryloes

Spannend Lady C! Hopelijk is het snel raak!

Welkom skippie!

17. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Maryloes dit is zooo herkenbaar voor mij. Ik heb dat ook wil heel graag zwanger zijn van een derde maar hoe lang blijven we het proberen. En daarbij denk ik geregeld ach met die twee meiden hebben we het nu toch ook goed.... Ik merk ook nu al, nu Vera al ruim 1,5 is dat ik zoiets heb van dan is ze straks al bijna 2,5 al ik nu zwanger zou zijn. Ik had de derde er graag ook kort achteraan gehad maar goed dat gaat al niet meer lukken. En ik wil ook straks een keer uit de luiers en middagslaapjes zijn. Dus ik denk dat ik het hier ook op een gegeven moment aan de kant moet zetten als het niet lukt. De MMM gaan we in ieder geval niet in voor een derde. Daarbij ben ik nu 33 en ik wil eigelijk ook zelf niet te oud nog een keer moeder worden.
    Maar goed stoere praat nu tegen de tijd dat we de beslissing nemen dat het echt de laatste poging zou zijn dan valt het best zwaar denk ik. Hopelijk hoef ik niet zelf de keuze te maken en lukt het nog spontaan.
    Ik duim voor jou ookd at het deze ronde raak mag zijn!

Lady C succes jullie over een maandje!
    Cherie succes met de misselijkheid :D

18. Seth

Seth Niet meer actief

voelde me even hier niet zo thuis...... ofja.. niet door julllie... maar zat hier als enige zwangere...terwijl jullie elke keer teleurstelling hebben....:(
    vond het niet geplaatst om hier beetje te zitten "zwangeren".....;)

20 weken echo was goed... :)
    en onder ons gezegd... we weten wat we krijgen.... MAAR willen het niet delen...:p sorry...
    Tegen anderen hier zeggen we dat we het niet weten....:)

19. Seth

Seth Niet meer actief

:(
    knuffel.....

20. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    He Seth je moet niet voor ons wegblijvenhoor. vindt het juist wel leuk om geregeld iets over de vorderingen te lezen! ;)

Deel Deze Pagina