Beterschap! Hopelijk gaat het morgen beter. Wat heerlijk dat je het morgen in de tuin kunt vieren. Veel plezier. Mijn mannetje moet morgen weer voor zn werk op reis, naar China. Sta ik er weer een week alleen voor. Gelukkig mooie timing wat betreft mijn vruchtbare dagen
hallo ik sluit mij ook aan! wij gaan ook voor een derde wel met heel veel bedenkingen aangezien ik bij de bevalling van de 2e heel veel complicaties heb gehad en t nét heb overleefd..maar vertrouw erop dat ik goede begeleiding krijg en dit weer overleef! ik ben bezig met persona en zit nu op dag 8 van mn cyclus..spannend dus suc6 meiden
idd wat een timing.... nouja maar wat achter laten dan... pffff lijkt me wel rot hoor.. zo'n hele week alleen....
welkom en succes.... ben benieuwd of persona jouw ei wel vindt... Och elke bevalling is anders.... mijn moeder was bij de eerste kantje boord... (enorm veel bloedverlies wat pas later opviel) en heeft er nog 3 daarna gekregen, waarbij dit niet het geval was.... (al zat de schrik er natuurlijk wel in....) Ze zullen je nu echt wel goed in de gaten houden....
Hoi meiden, ik heb helaas niet altijd veel tijd...maar vind het wel een leuk topic, je vind het maar weinig, topics over derde kindjes hier is mn oudste meisje weer even beneden...zucht...ze had vandaag al helemaal niet geslapen en lag dus al wel een tijdje in bed, werd steeds wakker...honger, honger.....ze eet vaak zo slecht s avonds!Ik heb eigenlijk zoiets van: s avonds aan tafel eten we, als je naar bed gaat gaan we slapen... maarja, ze is nu al zo vaak wakker geworden en het is al een drukke dag geweest (de jongste was vandaag niet helemaal fit, heeft vel gehuild en heeft de hele dag niet willen slapen...nu gaat het gelukkig beter met haar).. dat ik haar nu dus toch maar even een boterham laat eten..wel zonder gezellig gedoe zeg maar, het moet niet de bedoeling zijn dat het leuk is om s avonds nog te mogen eten, dit is echt geen gewoonte! het is wat..zou dat ze wat beter ging eten, maar ze had nu wel erg veel honger... Linny: leuk dat je ook mee komt kletsen!snap dat het wel anders voor je moet zijn, maar idd iedere bevalling is anders en je wordt goed in de gaten gehouden. Persona is een heel fijn apparaatje om te helpen je vruchtbare dagen te vinden! Seth: 27 weken alweer!!wat gaat het snel he! Maryloes: ah, wat balen zeg, maar gelukkig is hij in je vruchtbare dagen wle bij je! Hier: en het wachten op mn ei!!ben benieuwd, verwacht hem tussen dag 16 en 19, banner staat op 19 of 20 dagen geloof ik...spannend weer!
Sheila82 pffff herkenbaar..... ofja.. mn zoontje heeft altijd slecht gegeten... en slecht geslapen..... hier maakt hij een hele scene, huilen schreeuwen.... etc. etc. Gaat het net goed... heeft hij nu hoge koorts, dus is het weer drama..... hopelijk pakt hij straks het goede ritme weer op...... Zaterdag heb ik mn tweede (en laatste) 4d echo..... echt de aller, aller, laatste...... maarja met dalijk 6 4d echo's van 3 kindjes... heb ik wel een hele serie... Ben benieuwd of dit kleintje op de andere twee lijkt..
Seth; wat leuk die 4 d echos'!hoe waren de echo's??vast weer heel mooi!Zo bijzonder altijd weer!! Hie rkomt mn ei er alweer bijna aan!hoe komt deze week ergens, heb de ovukrampen, heeeeel veel vruchtbaar slijm en een bijna posi ovutest..ben benieuwd!
Succes met je ei sheila Cherie, hoe is het met jou, misselijk? Alweer 8 weken joh, dat gaat hard. Waneer heb je de eerste echo?
Hahha, ik heb er van allebei 1, een jongen en een meid, maar nu toch echt zwanger van de 3e... Geen voorkeur trouwens
Dames, tis al ff geleden dat ik hier kwam spieken, maar ben nu toch echt zwanger van de derde!!! Wel snel, maar we mogen ons gelukkig prijzen dat het ons gegund is. (als alles goed gaat natuurlijk, tis nog zo pril)
Mispoes gefeiciteerd, zo dat is leekr snel op nummer 2 Ach tussen die twee van mij zit ook maar 16 mnd en ik vind het heerlijk hoor, had bij mij bij de derde ook zo mogen zijn, maar ja dat gaat niet meer lukken Isa was op verjaardag sochtends nog niet echt fit, veel hangen en geen handjes willen geven. maar eind vd dag knapte ze gelukkig een beetje op. Het was wel heerlijk weer dus toch wel een leuke verjaardag gehad! Maryloes hoe is het met je cyclus? hoe ver zit je nu? Ik heb deze maand niet getempt en dat geeft ook wel rust, er lekker niet zoveel mee bezig zijn en we zien wel of het nog wil lukken. Zit nu denk ik zo'n 4dpo (denk zondag/maandag ei gehad tehebben als ik op mijn afscheiding mag vertrouw) Sheila eitje al gevonden? Morgen lekker vrij en zaterdag naar Guus Meeuwis, yes heb er zin in!
Mispoes, gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Super zeg!!! Spijkervrouwtje, wat goed dat je niet getempt heb en het een beetje hebt kunnen loslaten. Ik hoop voor je dat het nu toch raak is!!!! Veel plezier bij Guus Meeuwis! Leuk zeg! Maryloes, hoe is het met jou? Cherie, hoe was de echo? En hoe is het met je zwangerschapskwaaltjes? Seth, hoe gaat het met jou? Sheila, lekker aan de klus? Of al op het wachtbankje? Wie ik verder vergeten ben, hoe is het?! Hier laatste dag van de nuvaring. Morgenavond gaat 'ie eruit en dan start de eerste ronde. Spannend hoor
Hier afgelopen dinsdag helaas ongesteld geworden....maar goed, we zullen zien. Heb het een beetje losgelaten, ga volgende week ook ff geen ovulatietest gebruiken en dan zien we wel. Lady C, voor jullie gaat het dus ook beginnen! Spannend hoor, hopelijk snel goed nieuws. Spijkervrouwtje, ik hoop echt dat het jullie deze maand gegund is. Mispoes gefeliciteerd!
Maryloes balen meid dikke knuffel. hopelijk wordt jullie wens voor een derde ook snel vervuld. Lady C wow spannuuuunnd!!!! Wordt je nu eerst nog ongesteld als je die ring verwijderd of kun je meteen aan de slag Vandaag m'n nieuwe bril en zonnebril (met sterkte) opgehaald. zo dat is weer even wennen (had m'n oude bijna nooit meer op ) maar heb me voorgenomen om 'm weer meer te gaan dragen. Behalve achter de pc dan want ik heb een goed oog en een slecht (voor veraf) dus dat werkt dan niet. En even voor de kindjes kleertjes geshopt (altijd leuk!) voor Vera een superlief jurkje met bolero voor als mijn broer trouwt. (wel wit ) maar ja neem wel wat reserve kleren mee
Maryloes, balen zeg. Virtuele knuffel voor je. Ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten voor het raak is. Spijkervrouwtje. Altijd leuk, shoppen voor de kinderen Na de onttrekkingsbloeding volgende week gaan we gelijk aan de slag. We wachten niet eerst een echte menstruatie af. Vorige twee keer ook niet gedaan. Ach we zien het wel. We hebben ook geen ovulatietesten in huis. Eerst maar eens zien of het deze keer ook snel raak is...
Hoi! Loopt toch best goed dit topic, gezellig!! Mispoes: gefeliciteerd, super leuk joh!Wel snel maar das ook wel fijn toch! Hoe voel je je? Spijkervrouwtje:Ja, mn ei is inmiddels geweest!Zit nu 3 dagen na ei als het goed is! Ik zie dat je vandaag naar Guus bent geweest, in Eindhoven toevallig?Ik ben e rniet geweest hoor, maar weet dat ie volgens mij in Eindhoven zou komen vandaag Verder nog op het wachtbankje??Ik duim voor je dat het raak is!Toch weer spannend steeds! en leuk altijd, kleertjes shoppen voor de kids! Ladyc: Spannend bij jou, want je nuvaring is eruit!!!Dus nu kunnen jullie ook echt gaan beginnen met klussen!Hoe zit dat met je cylus na nuvaring? heb je dan ook even een onregelmatige cyclus ofzo? Sorry, heb er geen verstand van! hopen dat die ontrekkingsbloeding snel is geweest dan!! Ik zit hier heerlijk op het wachtbankje, nu nog maar op dpo 3 hoor..ff geduld hierzo, haha Maryloes: balen meid..is altijd weer ff een teleurstelling..hop dta je ongi gauw weg is en je ei er weer gauw aankomt!En dat het dan raak is natuurlijk! Hoop dat ik niemand ben vergeten. was vanmorgen trouwens misselijk, en vanacht..ben gisteren uit eten geweest en best veel ice thea gedronken..kan niet zo goed tegen koolzuur, heb daar altijd heel snel buikpijn van, na 2 glazen al..dus gisteravond ook buikpijn gehad daarvan en vanacht en vanmorgen misselijk, van het vele eten denk k ofzo,haha maar heb genoten hoor!heb dag of 2 dagen na ei ongi krampen gehad, was wel irrtant maar zijn nu weer weg.
Sheila, eerlijk gezegd geen idee over de cyclus na de nuvaring. Bij de oudste ben ik de eerste ronde na het stoppen met de pil gelijk zwanger geraakt en bij de tweede ook gelijk de eerste ronde na het stoppen, maar dan met de nuvaring. Dus tja. Ik ga er vanuit dat het nu wel langer duurt. Maar volgens mij is nuvaring en pil behoorlijk vergelijkbaar qua werking en 'ontpillen', maar dat weet ik dus niet... Balen dat je je niet lekker voelt, maar wel een leuke avond gehad dus!
LadyC; bedankt voor je uitleg!kan ook heel goed zijn dat je nu ook weer snel zwanger bent dan spannend hoor!!! Ik voel me nu gewoon weer goed gelukkig, was alleen gisteravond die buikpijn (darmen) en vanacht en vanochtend misselijk maar was alweer snel weg gelukkig. maar heb idd genoten van de avond, ga nl eigenlijk nooit weg alleen, dus was wel even fijn, ontspanning!
Zoooo Guus Meeuwis was gaaaaafffff. We hebben echt genoten!. De sfeer tijdens de voetbawedstrijd was erg leuk en het concert was ook super. Heel veel bekende nr's dus het was 'e'en groot feest. Compleet met de bijbehorende bierregen Op het bier na hebben we het droog gehouden en zelfs geregeld lekker in de zon gestaan. Kortom vermoeide voetjes nu maar de middag was top!! Nou nu eerst vliegensvlug die twee meiden naar bed brengen want die zijn net door oma thuisgebracht Fijne vaderdag allemaal!