Een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gezond, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seth

Seth Niet meer actief

foto's in mn album.....
    moet wel zeggen dat dit kleintje het minste meewerkte van allemaal.....:D

2. Seth

Seth Niet meer actief

me too hoor....

en gefeliciteerd!!1

3. Seth

Seth Niet meer actief

spijkervrouw
    ja niet tempen geeft idd misschien wel rust,
    maar wel knap dat je dat kan.. :D
    zeker nu in de na-ei-dagen....

Ladyc
    Succes met ronde nummer 1...
    met nuvaring, heb je toch gelijk een cyclus
    terug, toch???

@hier
    Qua zwangerschap gaat het goed, maar oooooooo
    qua gezondheid.... tis niet normaal..
    Ben normaal nooit ziek.. en nu??!!
    al paar keer flinke verkoudheid gehad,
    2x fikse buikgriep...
    en de laatste week, keelonsteking, oorontsteking en
    volgens mij voorhoofdsholte onsteking.....
    ALLES wat er heerst pik ik op.. DRAMA..!!! ben het helemaal zat.. dat ziek zijn....

had ik andere zwangerschappen niet... maarja toen
    had ik ook nog geen peutertje die naar de psz ging....

4. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Seth, mooie echofoto's! En balen dat je steeds zo ziek bent :(. Sterkte!
    Inderdaad, na de nuvaring heb je in principe gelijk je cyclus terug (net als de pil).

5. Lvdb

Lvdb Fanatiek lid

29 sep 2009
    2.030
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag dames

ik heb nog niet alles gelezen maar ga dat zeker doen. wilde altijd een derde maar twijfel nog. hoop hier mee te lezen en te kijken wat het wordt :) maar heb nog alle tijd hoor, want ben net 6 weken geleden bevallen haha . had het afgesloten, maar toch.. hihi

hopelijk lees ik ook hoe mensen het zich voorstellen en misschien ook mensen die al bevallen zijn van 3e? of is dat weer andere topic? die iets kunnen vertellen hoe het ze bevalt ;) nou tot volgende keer

6. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    mama,heb een kleine kinderopvang thuis,voorheen zi
    Gelderland zuid
    Hoi,

Wij gaan ook voor een 3e wondertje,helaas door ziekte best lang moeten wachten voordat we deze beslissing konden nemen,mocht er een derde wondertje bijkomen dan is het leeftijdsverschil wel erg groot tussen de kinderen.De oudste is 8 en de jongste is 7.Maar eerst maar eens zien of het lukken wil een derde kindje.Behoor inmiddels al tot de oudere mama's(37)en heb overgewicht dus het zal best wel eens heel lang kunnen gaan duren en mijn man en ik hebben besloten 1 jaar te proberen.Mag het lukken dan zijn we dolgelukkig mocht het er niet meer inzitten dan zijn we nog heel gelukkig en gaan we met ons viertjes verder.
    Omgeving keurt het af,je hebt toch al 2 kinderen,je hebt nu 2 gezonde kids wat als dadelijk blijkt dat het 3e kindje niet gezond is,te oud,etc etc zijn veel gehoorde reacties maar wat als je eigen hart zegt een derde is meer dan welkom??Het is ons leven en het verlangen naar een 3e kindje is echt niet anders dan het verlangen naar een eerste of tweede.De druk is alleen een beetje minder nu omdat er al 2 schatjes zijn.Maar de teleurstelling van elke maand is echt niet minder als blijkt dat de rode duivel weer zijn intrede heeft gedaan(menstruatie):(.

Liefs Lisa

7. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou hier weer ongi, dus op naar ronde 14 :( (bij mijn eerste was het in ronde 14 raak dus hopelijk nu dit keer ook...)
    Heb er weer ff flink de balen van. maar goed wil het in ieder geval ng tot het einde vh jaar proberen en als het dan nog niet gelukt is ga ik dan wel besluiten wat we doen.

Seth, ja het niet-tempen geeft met toch wel wat meer rust. En het na mijn ei tempen zegt voor mij toch niet veel. Heb meestal best mooie kaartjes tot aan mijn ongi. Maar ik heb vanf 8 dpo meestal al spotting en wordt dan paar dagen later ongi. Dus mijn lichaam geeft (samen met nog wat andere kenmerken) heel goed aan (helaas) dat ik weer ongi gaa worden. Mijn LF is bij mij ook vrij kort meestal 10 dagen. Ik vermoed dat daar ook een beetje de moeilijkheid zit bij mij om zwanger te worden. Een evt bevrucht eitje is dan nog maar amper in de BM aangekomen terwijl die al weer het slijmvlies aan het afstoten is...;)

Lisa welkom! En je niets aan trekken van je omgeving, gewoon doen wat jullie jullie willen ;)
    Succes met zwanger worden!. Was je van de eerste 2 snel zwanger?

LvdB ook welkom hier. Zo nog maar 6 wkn gelden bevallen dan ben je er op tijd bij :D Maar je kunt niet vroeg genoeg met orienteren beginnen he :)
    Hier ook altijd een wens voor een 3e gehad. Manlief vond in het begin 2 eigenlijk ook wel genoeg maar die is ook om hoor.
    Wij zijn voor de 2e begonnen toen de jongste 9 mnd was inmiddels al weer een jaar verder en helaas nog geen resultaat. Maar we geven de moed nog niet op.
    Wel heb ik nu de laaste tijd vaak als ik weer ongi geworden ben dan ik er zo van baal dat ik dan met de gedachte speel om er maar mee te stoppen omdat het iedere keer weer zo'n teleurstelling is.
    Maar een paar dagen verder draai ik dan wel weer bij.
    Verder vraag ik me op superdrukke momenten thuis ook wel eens af van hoe ga ik dat handelen met nog een baby erbij :$ Maar ach dat zal vast wel allemaal lukken denk ik dan daarna;)
    Toen de jongste

8. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    Gelderland zuid
    Hoi "spijkervrouwtje" ,

Van ons eerste kindje was ik pas heel laat zwanger,na ruim 4 jaar proberen,van ons 2e kindje toen de oudste 8 maanden was,dat was voor ons echt ongelofelijk hoor,eerst moet je bijna 4½ jaar wachten en dan krijg je de 2e zo snel erachter aan,dat was een grote verrassing en dolgelukkig waren we.Nu ben ik wat ouder en hou ik rekening met het feit dat het wel eens helemaal niet meer kan gaan lukken.We geven onszelf een jaar de tijd,lukt het dan zijn we superblij,lukt het niet zijn we ook gelukkig,gaan we met ons viertjes verder,dan kan ik het afsluiten met het idee dat we het nog hebben geprobeerd.Nu kon ik het alsmaar niet afsluiten omdat het nog niet als compleet voelde.Ben heel benieuwd hoe het zal gaan,en of het lukken wil...maar ben wel reëel,ik ben 37 jaar dus mijn grote vruchtbare periode is wel voorbij helaas,maar wie weet...heb ook nog flink wat overgewicht maar er zijn al 36 kilo's af,moet er nog 30 maar elke kilo minder is beter,hopelijk word mijn inzet van het afvallen beloont met een kindje,oh die gedachte alleen al laat mij glunderen van geluk.Ik mag donderdag gaan testen maar probeer te wachten tot het weekend(zal ik wel niet volhouden maar ja),ik schommel tussen de 30 en 35 dagen dus uitrekenen word een beetje moeilijker...
    Heel veel succes met de volgende ronde en sterkte voor nu:(
    Wat een teleurstelling elke keer weer:( gr.Lisa

9. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    He Lisa, ik was dus ook van de eerste pas met 14 mnd zwanger en de tweede was ik in de tweede ronde al zwanger toen de oudste 8 maanden was. Dus ik heerken veel van het gevoel wat je beschrijft. eerst lang proberen en die tweede is er dan zo ineens lekekr snel. Heerlijk was dat.

Ik hoop echt voor jullie dat een derde jullie nog gegund is. Is dit je eerste ronde nu?
    Spannend hoor donderdag, zit je dan op 30 dagen of al op 35?
    En succes met afvallen. Je hoort inderdaad dat een lagere BMI gunstiger schijnt te zijn dus hopelijk wordt het afvallen beloond met een derde wondertje! Wel kanp hoor dat je trouwens al zoveel bent afgevallen! (volg je een speciaal dieet?)

10. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    Gelderland zuid
    Nee officieel de 4e ronde maar ben er bewust mee bezig vanaf deze cyclus,daarvoor had ik zoiets van komt het dan komt het komt het niet dan niet maar na de vorige teleurstelling zijn we weer gaan klussen met beleid;)
    Daarvoor wanneer we zin hadden zeg maar,afvallen gaat via de dietiste en absoluut niet streng want dan had ik het niet zolang volgehouden(nu anderhalf jaar bezig),ik mag 1x in de week wat pakken dat kan zijn een frietje een zak chips net wat ik wil en zo houd ik het vol,ik eet nog steeds heel veel maar eet nu heel veel gezond waardoor ik geen honger meer heb en ga snacken tussendoor en dat werkt als een trein,

gr.lisa

11. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...
    Onze 3e is ook op komst;)
    heb een zoontje van bijna 3(september) en een meisje die in juli 1 wordt. de 3e verwachten we in februari..

voor alle andere zwangere gefeliciteerd

12. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    Gelderland zuid
    Proficiat,oh wat leuk!!sinds kort bekend zie ik:)
    een hele fijne zwangerschap gewenst!!gr.lisa

13. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Spijkervrouwtje, dikke knuffel voor jou! Ik begrijp je teleurstelling heel goed. Hopelijk geeft ronde 14 ( weer ) meer geluk!

14. Krulletje87

Krulletje87 Fanatiek lid

24 jan 2010
    2.519
    444
    83
    van alles...

dank je;)

15. Sheila82

Sheila82 Niet meer actief

Welkom nieuwe meiden!!
    Lisa, ik hoop dat je snel zwanger bent.

Nieuwe zwangeren: gefeliciteerd!!

Meiden die ongi zijn geworden: dikke knuf!!volgende ronde weer met vol goede moed.

Hier:
    Ik zit 7 dagen na mn ei....heb vanochtend uit nieuwsgierigheid een ovu test gedaan....en was bijna helemaal ¨posi!Net niet helemaal..zo´n suitslag heb ik altijd dag voor ik echt posi ovutest heb...het is dus niet zo´n vaag lijntje, want er zit altijd lh in je urine en je hebt met een ovutest vrijwel altijd wel een licht 2e lijntje..
    2 dagen na ei was de test echt nega, maar een heeeel vaag 2e lijntje...
    ben nu dus wel benieuwd..heb geen foto, want heb andere laptop dus heb niet alle programma´s erop staan..
    maar heb echt 2 dikke strepen,de teststreep is ietsjes lichter maar w el heel dik..

toch best spannend...moet nog ff tot mn nod...heb wel zeker weten mn ei gehad want ik temp...zie kaartje

liefs

16. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    zo het is rustig hier.
    Sheila toch door naar de volgende ronde? nu hopelijk meer succes!

Ik denk dat ik hier weer rond mijn ei-dagen zit dus vanavond ook nog maar even scoren net als Nederland :D

Maryloes hoe is het met jou? Ei al weer gehad?

17. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Hallo allemaal, mag ik met jullie gezellig met jullie meedoen?
    Ik heb 2 dochters van 8 en 6 jaar en gaan sinds februari voor een derde wondertje.

18. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    Gelderland zuid
    Wat leuk!!Heel veel succes!
    Wij hebben een dochter van 8 en een zoon van 7 dus bijna dezelfde leeftijden,ik hoop dat het snel mag lukken bij jullie!gr.Lisa

19. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Wat grappig, we hebben nog iets gemeen ...
    Ik zie in je onderschrift dat je vanwege medicatie niet zwanger mocht worden, dat heb ik ook.

20. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Hallo allemaal, en welkom nieuwe meiden!

Ik ben een beetje druk geweest de laatste tijd en nu pas weer weven tijd voor hier. Ik zit intussen op het wachtbankje van ronde 1. Maandag NOD, spannend hoor ;)

Hoe gaat het verder met jullie?
    Seth, al 32 weken zwanger. Het schiet al echt op. Gaat alles goed met de kleine frummel en met jou?

Cherie, ook al 12 weken zwanger, hoe zit het met de klachten als misselijkheid e.d.?

Hoe is het met de andere zwangere dames? En degenen die aan het klussen zijn? Ik hoop dat jullie gauw zwanger zullen zijn!!!

Deel Deze Pagina