Wat fijn om herkenning te vinden hier,soms denk je de enigste te zijn maar dat is gelukkig niet zoIn Maart dit jaar waren alle medicijnen zo goed als mijn lijf uit dus kregen we groen licht...EINDELIJK!!
Geweldig! En zijn dit medicijnen die je na de bevalling weer moet gaan slikken of ben je er nu helemaal vanaf? Ik zal er helaas weer eraan moeten geloven, al probeer ik het dan zo lang mogelijk uit te stellen, want ik zou zo graag weer borstvoeding willen geven, al is het maar de eerste paar maanden ... Maar goed, ik loop nu wel erg op de feiten vooruit, eerst maar proberen zwanger te worden
Hoop dat ik er voor altijd vanaf ben!We hebben nu een andere methode gevonden dat werkt en dat is na de bevalling weer mogelijk,pijnblokkade door middel van ruggeprik.Als ik zwanger mocht raken dan mag het niet vanwege de rontgenstralen en verdovende vloeistof maar als de kleine geboren is(als het ons nog is gegund)dan mag het wel maar dat is zoveel beter dan de ms contin en tramadol die ik jaren heb moeten slikken
Tramadol ken ik wel, MS contin nog niet, maar na eventjes googlen, heftig zeg. Ik slikte fumaraat, een behandeling tegen van psoriasis en artritis psoriatica. De behandeling werkte echt heel goed, maar ja mag er absoluut niet zwanger bij worden. Mijn huid gaat momenteel nog heel goed, mijn gewrichten gaan helaas weer vervelend doen. Maar goed, ik wil graag zwanger worden, dus ja ... hopen dat het dragelijk blijft.
Mirtjuh, welkom hier! Fijn dat jullie groen licht hebben gekregen. Seth, wat ga je hard! Nog maar een paar weken! Als het bij mij niet was misgegaan was ik ook zo ver geweest, dus af en toe als ik je banner zie denk ik, oh ja....maar het heeft helemaal geen zin om zo te denken, hoop alleen dat ik voor de uitgerekende datum weer zwanger ben. Afgelopen maandag helaas weer ongesteld geworden, wordt nu alweer ronde 6 na de mk........deze maand maar weer eens ovulatietesten gebruiken, als het goed is valt mn ei precies in onze vakantie, dus hopelijk geeft dat meer geluk. Lady C, spannend maandag nod! Wat denk je er zelf van? Spijkervrouwtje, hoe is het met jou? Lukt het een beetje om het los te laten? Jullie nog vakantieplannen? Wij hebben vorig jaar een verre reis gemaakt en blijven daarom dit jaar dichter bij huis. In verband met de verbouwing blijven we zelfs lekker in NL.
Dank je wel Maryloes voor je welkom! Wij gaan straks de caravan uit de stalling halen om volgende week richtig Spanje te vertrekken. Maar dan moet ik nu wel op gaan schieten, want ik blijf vandaag wel erg hangen hier op ZP
Lady C ik ga voor je duimen. Maryloes jemig wat balen.. er was zo'n goede hoop voor je. Spijkervrouwtje ik denk aan je.. en ook voor jou duim ik enorm! Seth hoe voel je je? gaat t met de warmte? Mirtjuh en lisa welkom! Klinkt heftig hoor.. en ook balen dat je zo lang niet zwanger (MAG!) worden.. niks aan. hopelijk gauw een derde wondertje. Hier gaat het wel goed hoor. veel moe nog.. maar komt goed. ben ook veel te druk geweest.. maar ja.. en verder misselijkheid is verander.. ben op zich niet zomaar misselijk meer maar als ik vet eten op heb of ik ben erg moe kan het eens toeslaan en dan moet ik ook gelijk spugen. maar ja.. tis niet anders. verder groei ik al netjes.. (helaas ook met gewicht.. alhoewel t nu wel btje eigen schuld is.. wil er nu gewoon niet mee bezig zijn! ) en mijn 12 weken echo was goed! beeb was lekker bezig met de kont omhoog aan t gooien iedere keer..
Cherie bedankt ook voor je welkom en van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Wat fijn dat je echo goed was. Wanneer ben je uitgerekend?
He nieuwe meiden welkom hier. Hopelijk voor jullie ook snel een mooi 3e wondertje! Maryloes balen van je ongesteldheid. hopelijk ben je inderdaad nu ook weer snel (blijvend) zwanger! Lady C spannend maandag je NOD! Cherie lekker joh de eerste 12 weken al weer voorbij, zal nu wel snel beter worden met de vermoeidheid en de misselijkheid. Hier gaat het z'n gangetje hoor Ben er veel minder mee bezig en vindt het wel best zo. AL hoop ik wel dat eht deze maand natuurlijk raak is Weet niet wanneer precies mijn NOD is ik schat as zondag. Dus alle duimen zijn welkom
Spijkervrouwtje, Hier iemand die voor je mee gaat duimen hoor ... Ik zie dat je handschrift al in ronde 14 zit, hopelijk heb je deze maand meer geluk!
dat het met je gewrichten minder goed gaat,ik hoop zo dat het minder word want weet wat pijn met je kan doen. Mag jij net als ik ook niet even tijdelijk wat medicijnen gebruiken totdat de test positief is zeg maar?ik moet er echt helemaal afblijven omdat het nog maanden in het bloed blijft zitten en gewoon schadelijk kan zijn voor de vrucht.Ik los het op,net zoals vanmorgen,toen rolde de tranen even over mijn wangen vanwege de pijn,om gewoon een uur in de warme douche te blijven zitten,kids naar school en mama een uur weken,warmte helpt eventjes. En nu afleiding zoeken,gelukkig genoeg te doen vandaag,en als mijn man vanavond thuis komt dan kan ik even plat. Wel fijn dat je huis nu rustig is!
Dank je wel voor je welkom!Enne van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!De engste tijd heb je mooi gehad!Heerlijk!!Heb je lang moeten wachten of was het snel raak? Gr.Lisa
ik ben 22 januari uitgerekend en t was in de eerste ronde raak. Thx voor de felicitaties.. spijkervrouwtje en LadyC. ssssssssspannende dagen voor jullie.. laat gauw wat weten. ik duim!!
Nou thanx voor het duimen maar ik ben bang dat ik al weer een ronde verder mag. Vanmiddag klein beetje roodverlies gehad. meestal zet bij mij de ongi dan na 1 of 2 dagen goed door. Helemaal met zekerheid kan ik dat niet zeggen want bij beide zwangerschappen dacht ik ook dat ik ongi geworden was maar hield het daarna dus weer op. Dus nog even spannend maar goed de symptonen wijzen er wel op helaas: puistjes en lage rugpijn. Ach we zien maar weer. Als het dan toch niet raak is moet het morgen maar goed doorzetten want heb morgenavond een bbq , kan ik tenminste een wijntje pakken
vanmorgen om 6 uur een testje gedaan en die was in eerste instantie hagelwit. Later vanmorgen nog een klein beetje bloed verloren. toen ik net de test weg wilde gooien (08.45 uur)zag ik toch een tweede streepje. Maar ik denk een indrooglijntje of misschien een vroege miskraam wan tik denk dat mijn ongi wel door zal gaan zetten. Ik houd jullie wel op de hoogte!
nou spijkervrouwtje.. ik hoop dat je er naast zit. en dat t gewoon een verlate innestelingsbloeding is of zo.. duim duim duim.. welke test heb je gedaan? anders heeel snel naar t kruidvat de 2 voor 5 euro halen
Spijkervrouwtje ik hoop ook dat het geen indrogingslijntje was maar een veel mooier lijntje!oh wat spannend zeg!
Oh wat fijn dat jou maandenlange teleurstellingen gespaard zijn gebleven en dat het meteen raak wasAls ik een wens kon doen dan wenste ik dit voor iedereen.Een hele fijne zwangerschap gewenst!