Een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gezond, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Heh, ik had ook goede hoop voor je. Succes in de volgende ronde ...
    dat je pendel maar werkelijkheid mag gaan worden.

2. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik heb net een topic geopend over de wens voor een derde kindje, maar na verder zoeken vond ik ineens deze! Ik kan onmogelijk alles bijlezen (ruim 60 pagina's!), maar wil me graag aansluiten en vanaf nu meelezen. Komend weekend word ik ongi en daarna willen we namelijk ook voor ukkie 3 gaan. Spannend hoor. Het is zó fantastisch nu, willen we niet teveel? Onze kindjes (bijna 3 en 1 jaar) zijn stapelgek op elkaar, gezond, vrolijk en makkelijk. Niks meer aan doen zou je zeggen, klinkt als een winning team. Maar toch kriebelt het bij mij en m'n man zo ontzettend en hebben we zó sterk het gevoel dat er nog iemand ontbreekt.... (we sluiten zelfs ooit een nummer 4 niet uit, maar dat doet nu even niet ter zake voor dit topic, haha).

Ooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwww, zijn we niet gewoon veel te hebberig en gaan we de goden verzoeken? Hebben jullie dat dubbele gevoel ook een beetje of ben ik gek aan het worden ;)?

3. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi MMM

gezellig nog iemand erbij :D En ik herken je gevoel precies hoor. Ook heerlijke meiden en nog makkelijk ook. Denk er heel vaak ook precies over zoals jij (en nog) van het is toch goed zo. maar die kriebel he die blijft ;)

4. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

MMM, leuk dat je mee komt praten, ook ik herken het gevoel hoor, maar dat we dit heel graag willen dat is 1 ding wat zeker is. Soms denk ik ook weleens, misschien is een derde kindje helemaal niet voor ons weggelegd, wij willen het wel, maar wil de natuur dit ook? Wat dat betreft voel ik me wel erg onzeker.

5. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    mama,heb een kleine kinderopvang thuis,voorheen zi
    Gelderland zuid

Hoi,

Welkom hier,ik herken je gevoel precies,ook hier spookt dat door ons hoofd,vooral doordat we wat negatieve reacties krijgen uit omgeving,van je hebt toch 2 gezonde kids,wat doe je de kids aan als de derde niet gezond blijkt te zijn,ik ben te oud etc.Hele vervelende reacties terwijl wij alleen twijfelen/zorgen maken over het praktische gedeelte,van zolder slaapkamer maken,grotere auto,financieel etc maar we luisteren daar niet meer naar,we volgens ons hart en doen heel hard ons best om nog een wondertje te mogen ontvangen.Wij hebben ook 2 makkelijke lieve kids en mocht ik ooit nog zwanger worden dan bereid ik me voor op een huilbaby etc want 3x zo makkelijk dat bestaat niet,maar ook een huilbabytje is meer dan welkom!oh alleen de gedachte al maakt me al aan het huilen van geluk.

Ben zaterdag niet lekker geworden op een feestje bij het openen van het koud en warm buffet,vanmorgen moest ik weer overgeven,3x raden wat ik het eerste dacht...zou het???nee waarschijnlijk gewoon een virusje,blaasontsteking had ik iig niet,omdat ik buikpijn heb ook plasje weggebracht naar de dokter.Geen blaasontsteking dus...of mijn lijf houd me weer vreselijk voor de gek,zou niet de eerste keer zijn,of ik ben schijnzwanger want dat ik zwanger ben dat kan niet,dat bestaat niet...
    Das ws een droom die altijd een droom zal blijven...klinkt negatief maar ben zo bang dat het er niet meer inzit voor ons:(begin steeds meer te geloven dat het niet meer gaat gebeuren,ik ben pessimistisch gestemd vandaag,sorry,kan er niks aan doen:(

6. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    He lisa kom op joh, je moet de meod erin houden hoor. Er zitten er hier meer waarbij het niet zo gemakkelijk gaat! DUs we moeten elkaar er doorheen slepen hoor iedere ronde weer net zolang totdat we allemaal zwanger zijn :D
    Hoever zit je in je cyclus? want je weet maar nooit natuurlijk...

7. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    Gelderland zuid

Ja erg hé,ik zie het vandaag even niet meer zitten,doe al niks anders dan brullen de hele dag:(de ongi zal er wel weer aankomen(brult nu nog harder)...had ook al wat slijm dus hij komt er echt weer aan:(
    Mijn nod is 27 Juli.Gewoon even een rot dag hopelijk morgen alles weer blij en vrolijk...

Moet ook niet zo zeuren!!!!Heb al 2 lieve schatjes gekregen,ik ben gewoon te erg vandaag!Sorry meiden:(

8. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Lisa, kom op meid, je zit nog 5 dagen voor je nod, nu niet al het bijltje erbij neergooien hoor!
    Dat slijm, dat heb herken ik wel uit mijn zwangerschappen, dus het kan nog alle kanten op.
    En geen verontschuldigingen, zwanger proberen te worden is niet niks en dat je zo nu zo emo bent, dat zegt heel veel over jou : Een moeder met een heel groot hart, waarbij nog zeker plek is voor een derde kindje! Het is je van harte gegund!

9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Spijkervrouwtje
    Ik had zo gehoopt dat het gelukt was!
    Maar het bewijs loopt al rond dat het kan dus wie weet de komende maand meer geluk.

@MMM
    Wat jij schreef had ik geschreven kunnen hebben.

10. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    Gelderland zuid

Thanks!!Boewoewoe,nu jank ik nog veel harder,pff wat ik vandaag heb mag Josef weten maar ik hoop dat deze dag heel snel voorbij is...ben nooit zo labiel,alleen toen mijn moeder stierf heb ik dit zo maandenlang gehad was voordat de kindjes zijn geboren.
    Ik duik de kast in voor een verboden stukje chocola!
    zo'n zin in...dank je,dank je,dank je...
    ben weer opgelucht,precies op tijd voordat mijn kids straks weer thuiskomen van een dagje uit met peetoom en peettante
    Geen oppaskids vandaag,had zoveel plannen,het hele huis lekker uitsoppen maar is niks van terecht gekomen!Morgen weer een dag...dag lieve meiden hier van het forum!tot later xxxlisa

11. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Lisa, dikke knuffel. Niet fijn als je ff niet lekker in je vel zit. En even leker brullen lucht vaak lekker op moet je maar denken:D

Spijkervrouwtje, hoe is het nu met jou? Weer vol goede moed? ook voor jou een dikke knuffel.

mmm, welkom hier! Ik herken wel wat je schrijft. Denk ook regelmatig, moeten we het lot tarten, we hebben 2 gezonde jongens, maar ja die wens is er nu eenmaal.

Wat ik ook af en toe heb als de jongens erg vervelend zijn ( gelukkig bijna nooit ) en ik ze wel achter het behang kan plakken, dan denk ik, ik ben blij dat ik niet zwanger ben. Maar dan zijn ze een uur laten weer zo lief dat ik denk, ik wil dr nog 1 haha. Hebben jullie dat ook wel eens?

12. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    Gelderland zuid
    Dank je wel voor je knuffel,voel me al wat beter,heb na het eten even een dutje gedaan(man was zo lief de vaatwasser in te laden en kids naar bed te brengen) en dat lijkt waarempel te hebben geholpen:)

13. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Maryloes heel herkenbaar hoor. Ik doe hier vaak de ochtendshifts omdat manlief dan altijd al naar zijn werk is en als alles dan tegenzit (3 x beker melk om , oudste die maar niet dooreet. jongste die net nog even een luier volpoept als je de jassen al aan hebt) dan denk ik ook wel eens hoe meot ik dat ooit doenmet ooknog een baby erbij :$
    maar goed als alles weer gesmeerd loopt denk ik ook kom maar op met die 3e :D
    Hier overigens weer vol goede moed. nog 1 dagje en dan is de ongi wel weer voorbij denk ik.
    Heb vandag ook aloe vera sap gehaald.s chijnt te helpen met de innesteling en is goed voor de zwemmers van de mannen. Ik heb vandaag al glaasje op. Heb manlief nog niet ingelicht ben benieuwd of hij het ook gaat innemen. ik las overigens wel dat vrouwen het maar tot aan de eisprong in mogen nemen daarna juist weer niet. iemand ervaring met aloe vera sap?

14. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Meiden, ik kom even zwaaien, want wij vertrekken vandaag richting de costa brava ... rond 8 augustus ben ik weer terug. Tot gauw!

15. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Waarschijnlijk te laat, maar hele fijne vakantie! Geniet ervan!

16. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Haha, ja heel soms denk ik wel eens 'twee is ook wel druk genoeg ook'. Maar dat is gelukkig echt zelden, mag in m'n handjes knijpen met twee van die lieve schatten! Al weet je natuurlijk nooit hoe ze zich de komende jaren zullen ontwikkelen ;). Ook zoiets, het bezwaarde gevoel richting die (toch best veel) mensen om me heen waarbij een eerste zwangerschap niet eens wil lukken. Er zijn er een aantal waartegen ik straks bij wijze van spreken niet eens durf te zeggen dat ik weer zwanger ben (mocht het bij ons lukken uiteraard)...

Maar ook ondanks dat: het kriebelt zooooooooooooooooooo. Die twee van ons zijn gewoon verslavend en veel te leuk :D! Komt ook bij dat we zelf allebei uit een gezin van drie komen, dat voelt 'compleet' op de een of andere manier (al sluiten we een klavertje vier ook niet helemaal uit, maar goed, dat is echt toekomstmuziek...).

17. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    @Lisa: hoop dat je je weer wat beter voelt. Wij gaan nog beginnen, maar ik kan me zó goed voorstellen dat je er weer net zo van baalt als het niet lijkt te lukken. Tuurlijk zegt je verstand dat je al twee gezonde kindjes hebt, maar dat gevoel he....

18. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Mirtjuh fijne vakantie en hopelijk zwanger terug :)

Hier ongi weer voor bij heerlijk kom maar op met dat ei :D

Veerder druk weekend voor de boeg. Morgen trouwt mijn broer. zaterdag nieuwe huis van mijn zwager bekijken en savonds een bbq bij de buren. zondag naar de efteling met mijn familie en maandag krijgt Vera weer een nieuw buisje in haar oor.
    Gelukkig ben ik dinsdag vrij. Kan ik mooi bijkomen vh weekend (en de kids ook);)

19. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    Gelderland zuid
    Dank je wel,ik voel me gelukkig weer wat beter.Heb alleen het niet kunnen uithouden om niet te testen,mijn nod is pas op 27 Juli dus veels te vroeg maar op de sensitest zag ik een héél licht 2e streepje,dacht dat kan niet,dus een kruidvat test er tegen aan maar hartstikke negatief hoor,geen hcg te vinden maar wat kan zo'n heel licht streepje je even onzeker maken,dacht effe van yes ik ben zwanger maar dat was dus een valse test...:(
    Over paar dagen,gewoon de 26 of 27 een nieuwe test doen en dan niet meer die van sensietest.
    Ik ben er gewoon teveel mee bezig en dat is echt niet goed,ik hoop dat ik het een beetje los kan laten maar ik ben er bang voor...

Gr.Lisa

20. Lynneke

Lynneke Actief lid

29 mrt 2007
    122
    0
    16
    hoi allemaal,

Mag ik me ook bij jullie aansluiten?

30 juni is m'n mirena-spiraal verwijdert en zijn we dus bezig voor ons derde wondertje.

Ik heb al een dochter van 4 en een zoontje dat zondag 3 wordt. Ikzelf ben 28.

Deel Deze Pagina