Gezellig! En nog lekker jong zie ik,wou dat ik dat kon zeggen,voor een zwangerschap word ik al als oud beschouwd,ben bijna 37,maar voel me nog superjong en wil dolgraag weer opnieuw in de luiers,ik zit wel in de luiers maar dan van mijn oppaskindjes,wil graag in de luiers van ons eigen kindje. Hopelijk mag het snel gebeuren bij jullie Lynneke! Heel veel succes!! Groetjes Lisa
welkom, gezellig dat het hier steeds drukker wordt! Hier ook even tijdelijk afwezig, morgen op vakantie! Tot snel meiden, ik hoop goed nieuws te lezen als ik weer terug ben!
Een hele fijne vakantie Maryloes!Waar gaan jullie naar toe?Wij moeten nog even geduld hebben,gaan 20 Augustus op vakantie,een weekje Luxemburg,ben benieuwd nooit eerder geweest. Veel plezier! Gr.Lisa
Lisa, toen ik zwanger was van m'n eerste werd ik ook vaak raar aangekeken... sommige mensen dachten dat ik een tienermoeder was. Een vrouw ging zelfs zo ver dat ze mij gebruikte als voorbeeld voor haar eigen dochter.. Zo van: 'pas maar op dat jij ook niet zo eindigt' ik zie er blijkbaar wat jonger uit dan ik ben hahaha. hoeveel leeftijdsverschil zit er tussen jouw kids??
Beetje teveel leeftijdsverschil maar ik mocht niet eerder zwanger worden,onze jongste is nu 7 en de oudste is 8 dus mocht er hier een 3e wondertje komen dan word het een "nakomertje" zoals ze dat noemen maar voor ons voelt dat niet zo,al die jaren dat zwanger worden niet mocht verlangde wij al naar een derde kindje dus voor ons gevoel is het een kindje waar we gewoon heel lang op hebben moeten wachten... gr.lisa
Lynneke, gezellig! En spannend! Was je de vorige keren snel zwanger en hoe zat dat bij de rest van de meiden? Zelf was ik de eerste keer direct zwanger en de tweede keer binnen een paar maanden. Maar goed, ik ben toch weer ouder inmiddels dus ik reken voorlopig nog maar even nergens op... (nou ja, stiekum wel natuurlijk )!
Welkom Lynneke, succes met zwanger worden! Ik hoop dat je niet lang hoeft te wachten! lisavs, zo fijn dat je nu eindelijk groen licht hebt, terwijl je al zo lang de wens voor een derde hebt. Ik hoop dat jij ook niet lang hoeft te wachten voor het raak is! Maryloes, fijne vakantie (ook al lees je dit daarna pas, dus: hoe was je vakantie?). Hopelijk kom je met een positieve zwangerschapstest thuis MMM, heel herkenbaar dat je toch stiekem verwacht wel snel weer zwanger te zijn, ook al weet je verstandelijk wel dat het nu ook gewoon een jaar kan duren (zeg maar). Bij de eerste twee was het beide keren de eerste rond gelijk raak. Nu dus niet (zit nu pas in ronde 2). Gelukkig niet echt teleurgesteld, maar toch beetje raar .
Hee Lady C, ik zie dat jouw mannen bijna net zo oud zijn als de mijne. Hier augustus en september in dezelfde jaren. Toevallig!
MMM, wat leuk zeg! Dat had ik nog niet gezien (staat ook niet in je ondertekening, maar heb je misschien wel eerder in een post gezet). Zijn ze bij jou ook zo dol op elkaar? En het volgende moment weer elkaars speelgoed afpakken?
Ja inderdaad, precies hetzelfde. Helemaal stapeldol op elkaar, echt twee handen op één buik. Maar delen is soms wel een beetje moeilijk . Had het nog niet eerder geschreven, dus je hebt het nergens gemist!
He Lynneke welkom hier en inderdaad lekker jong nog ik ben overigens 33 voor degenen die het nog niet wisten. MMM hier de eerste keer ronde 14 zwanger, Van nr 2 was het in ronde 2 raak en nu dus al weer een flinke tijd bezig. maar we geven de moed niet op. Wel afgelopen weekend mijn zus ingelicht die vond het superleuk dat we een 3e wilde. Was ook erg verbaasd te horen dat we al weer zo lang bezig waren. Morgen de laatste ovulatietest gebruiken die ik huis heb, hopelijk een tweede streep en anders zal vh weekend mijn ei wel springen denk ik. Nou ik ga nog even wat voor mijn werk op de pc doen, pff heb niet veel puf of ff strijken, ook geen zin in maar ja moet toch een keer gebeuren he
hoi allemaal, ben ik weer We zijn ontzettend druk geweest met het vernieuwen van onze tuin. We hebben ons terras vergroot en een nieuw pad aangelegd. Nu moeten we het oude gras (zeg maar mos en onkruid) wegscheppen en dan gaat er een nieuwe grasmat in. En dan is de tuin eindelijk klaar en kunnen we ons gaan richten op een extra kamertje maken op zolder. MMM, M'n oudste was in 1x raak. Het was niet helemaal de bedoeling. We hebben een keer onveilig gevreeën en toen was het dus gelijk raak, maar wel erg welkom. De jongste was raak in ronde 6. Mijn man zegt dat ie 'het aan z'n water voelt' dat het deze maand raak gaat zijn. haha we zullen zien. Meneer denkt dat ie superzaad heeft ofzo Lisa, ik bedoelde ook het leeftijdsverschil tussen je twee huidige kids. Bij mij zit er tussen hen 17 maanden verschil. Tussen de jongste en de volgende zit dus ook een groter gat. Daar hebben we wel bewust voor gekozen. We woonden toen nog in een 3-kamerappartementje en dat was echt te klein voor 3 kids. Nu zijn we gesetteld in een normale woning met tuin en is een derde dus meer dan welkom. vond het trouwens erg pittig, 2 kids zo kort na elkaar. Ben blij dat ze wat ouder zijn mocht de derde er komen. Lady C, hier zijn ze ook elkaars beste vriend en af en toe ook elkaars grootste vijand. Soms erg vermoeiend. Maar ze kunnen zo lief en gezellig met elkaar spelen. Heerlijk gezicht vind ik dat.
Hoihoi wil me ook graag aansluiten Ik ben moeder van 2 kids: 3 jaar en 4 maanden en een zoontje van 20 maanden. Wij zijn 2 weken geleden begonnen met het klussen voor een derde haha. Dus moeten nog even afwachten!! Groetjess
Hoi Miepdoos welkom hier! het wordt hier steeds gezelliger Leuk jouw kindjes zijn ongeveer net zo oud als die van mij (oudste 3 3j 2 mnd en jongste 22 mnd)
Lisa, wat vervelend joh!! Het nieuws van je vader en dan ook nog je lijf die een loopje met je neemt. Dikke knuffel vanaf hier! Miepdoos, gezellig dat je ook mee komt kletsen!!
Lisa, wat een vreselijk nieuws van je vader. En dan ook je lichaam nog dat zo heftig reageert. Inmiddels al ongi? En ik zou het zeker niet als teken zien om met je plannen te stoppen hoor. Integendeel zelfs, tijd voor positief nieuws! Heel veel sterkte in de moeilijke tijd die er met je vader vast aan gaat komen.
Nee nog steeds geen ongi,ik verlang nu naar mijn ongi het moet niet gekker worden maar dan kunnen we tenminste weer verder met de cyclus Dat is lief gezegd en ook heel mooi,dank je voor deze woorden,daar heb ik wat aan om de gedachte van we moeten misschien maar stoppen te kunnen stoppen(wat een zin!)want dat willen we natuurlijk helemaal niet! gr.lisa
He Lisa wat erg voor je vader en je familie. veel sterkte hoor. En nog steeds niet ongi. Vervelend als je lichaam een loopje met je neemt maar wie weet heb je een late eisprong gehad en heb je te vroeg getest. Wanneer was je laatste test? ik duim voor je op een positieve test! en stoppen voro een derde meot je nog niet doen hoor. Je licham wil gewoon heel graag die positieve test en daar nu hard voor aan het werk
Zondag was de laatste test,morgenvroeg nog maar één er tegen aan gooien,ik weet gewoon dat het wegblijft door de zorgen maar toch denk ik stiekempjes steeds zal het,zal het toch??maar dan had de test allang positief moeten aangeven dus het blijft gewoon weg door de zenuwen van nu met pa.Ben wel heel erg moe maar ook dat komt door de stress en overdag ben ik druk in de weer met mijn oppaskleintjes en ook als ik ongi moet worden ben ik paar dagen zeer moe dus ook dat zegt al helemaal niks,verder nog veel meer verschijnselen,grote pijnlijke boobies,misselijk en oneindige hoofdpijn maar wil zo graag dat het ws allemaal schijnzwangerschapskwaaltjes zijn... Vind het heel vervelend hoor dat overtijd zijn terwijl ik al een hele poos een cyclus van 30-31 dagen heb,en nu dan ineens 37 dagen en still counting zucht...zit niks anders op dan maar af te wachten maar oh wat is dat soms moeilijk!Morgen de hele dag naar ziekenhuis dus dan zal het ook wel wegblijven door de zenuwen,wil zo graag met de nieuwe cyclus beginnen maar dan zullen toch echt eerst de rode duivels moeten arriveren! Komt goed,komt goed,komt goed zit ik mezelf de hele dag in te praten,ik ga gauw weer verder want mijn laatste 2 oppaskindjes worden zometeen opgehaald en daarna ga ik nog even met mijn eigen kids naar de kermis.En dan vroeg mijn bedje in vanaaf,das iig de planning.Dank jullie wel allemaal voor jullie medeleven! Gr.Lisa