Een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gezond, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    mama,heb een kleine kinderopvang thuis,voorheen zi
    Gelderland zuid
    Ben gisteren ongesteld geworden en ben helemaal opgelucht,nieuwe cyclus nieuwe kans,ik was echt effe bang dat het misschien een paar maanden weg zou blijven en tsja geen ongi ook geen ei dus weer helemaal startklaar voor een nieuwe ronde!
    Ronde 6 here we go,

gr.lisa

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    dikke knuffel en op naar ronde 6 ;)

3. miepdoos

miepdoos Lid

24 aug 2006
    45
    0
    0
    hengelo ov
    Oke wat lekker voor je, kun je idd weer verder eindelijk!!

ik heb ineens mega pijn in me borsten de heel dag, beetje opgeblazen gevoel in onderbuik, nog 1 week en dan moet ik weer ongesteld worden dus ben benieuwd!!

groetjes Rieneke

4. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    Gelderland zuid
    In dit geval hoop ik dat jij NIET ongesteld word als je begrijpt wat ik bedoel,wat spannend is het toch elke keer weer hé!:)

5. miepdoos

miepdoos Lid

24 aug 2006
    45
    0
    0
    hengelo ov
    ja pff en dan duurt zo'n week lang zeg grrr

6. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    Gelderland zuid
    Dank je wel:),gr.Lisa

7. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    Gelderland zuid

Ja erg hé dat wachten,normaal vliegt een week voorbij maar dan dus echt niet...

8. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    en tig keer naar het toilet om te gluren of er nog niks is:D

ik duim op een mooie test over een week. mijn nod is trouwens za 14 aug dus ben benieuwd of we dit keer geluk hebben ;)

9. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Lisavs, wat een naar nieuws van je vader. Ik hoop dat de behandelingen toch aanslaan. En wat vervelend dat je cyclus daardoor gelijk overhoop raakte. 'Gelukkig' ben je weer ongesteld. Dan kun je tenminste verder met de volgende ronde. Hopelijk nu wel raak.

Miepdoos, welkom en succes! Ik denk dat het eind volgende week erg spannend wordt: NOD voor jou, zaterdag voor Spijkervrouwtje en zondag voor mij ;). Nu maar hopen dat we allemaal een positieve test in handen hebben :D

Oh ja, gister trouwens klein beetje bloedverlies (echt meer een paar veegjes) en snel weer weg. Afgelopen weekend had ik twee positieve ovutesten. Dus ik ben heel benieuwd. Volgens mij is het te vroeg voor een innesteling, maar misschien een late eisprong, dat ik daar last van had? Ach, het blijft speculeren en hopen... :)

10. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    LadyC spannunnndddd!!!
    kan wel hoor vroege innessteling. kan toch vanaf dag 5?
    ik duim voor je op een mooie test volgende week zondag

11. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Ja vijf dagen wel, maar zaterdag en zondag waren de positieve ovutesten dus zit ik morgen pas op dag vijf, maar ja. Als ik zo een beetje google, geeft het me toch wel wat hoop. Ach, we zien het volgende week (zo spannend zeg!!) :D

12. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    ja maar een pos ovu test zondag kan best een eisprong op zondag zijn. ik had dat ook vaak smorgens pos ovu test en savonds / snachts eissprong (wist ik ivm temp die ik bijhield)
    en dan heb je gewoon een heel snel ei :D

13. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    haha ja, laten we het hopen :D

14. Lynneke

Lynneke Actief lid

29 mrt 2007
    122
    0
    16
    Lady C, spannend!!

Lisa, pffff wat een opluchting!! Fijn dat je weer door kunt naar een volgende ronde.

het gaat hier straks erg spannend worden. Mijn nod is een paar daagjes later. 17 aug. Moet dus nog even wachten....
    En laat ik daar nou net heel erg slecht in zijn:)

15. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Lynneke, dat scheelt maar een paar daagjes. Inderdaad is wachten heel erg moeilijk, maar ik hoop dat het wachten wordt beloond met een positieve test :D.

16. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Hallo meiden, weer terug van een heerlijke vakantie!

Voor alle nieuwe meiden, welkom!

Lisa, sterkte met je vader. Jammer dat je ongesteld bent geworden, maar in ieder geval nu duidelijkheid. Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Vandaag ben ik jarig en ik heb zojuist mijn beste cadeau ooit gekregen: een positieve test! Ik sta nog te trillen op mijn benen. Had het ook echt niet verwacht. Vorig weekend een veeg bruin met afvegen. Heb ik wel vaker, dan word ik een week later ongesteld. Na die ene keer stopt het dan weer om dan 2 dagen voor het ongesteld worden weer te beginnen. Dus afgelopen donderdag begon het weer, ook met afvegen wat roze. In combinatie met kramp in de benen geen goed teken. Maar goed, het verschil met andere keren was dat het nu alleen met afvegen is en anders ook echt wel wat in inlegkruisje. Ook heb ik het heel de week al zo warm en last van mn darmen. Vanochtend een test gehaald en ik wilde bij thuiskomst gaan testen, maar toen had ik echt een veeg bloed en pijn in de rug. Ok, laat maar dacht ik, ongesteld. Maar nu net nog steeds niet en ik dacht, toch maar testen, als ie negatief is dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. Maar ruim binnen de tijd positief!

Ben nu precies 4 weken, maar wel heel spannend hoor. Zeker met dat bloedverlies, als dat maar goed gaat. Maar ja, we zullen het zien. Leuk detail is trouwens dat mijn jongste tegelijk met mijn vader jarig is en nu ben ik 16 april uitgerekend, de verjaardag van mijn schoonvader!

Nou een heel verhaal, maar moest het even kwijt:D

17. Lynneke

Lynneke Actief lid

29 mrt 2007
    122
    0
    16
    Maryloes, gefeliciteerd!!!! Ik duim met je mee dat alles goed blijft gaan ondanks het bloedverlies. Dat maakt het wel extra spannend.

18. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Wauw Maryloes! Gefeliciteerd!!!! Wat geweldig zeg!!!! :D
    Wel spannend met het bloedverlies, maar hopelijk valt het mee. Ik ben benieuwd of je dan ook eerder een controle krijgt of niet, als het bloeden aanhoudt. Ik hoop dat je verder een voorspoedige zwangerschap mag hebben met over 8 maanden (de eerste maand zit er alweer op ;)) een prachtig kindje in je armen :D

19. lisavs

lisavs Actief lid

19 jun 2010
    112
    0
    0
    Gelderland zuid
    Yes!!!!!Maryloes wat gaaaaaf een positieve test,van harte gefeliciteerd meid!Wauw das inderdaad een heel mooi verjaardagscadeau,dubbel gefeliciteerd!Maak je geen zorgen,ik ben bij de oudste 3 maanden lang gewoon ongesteld geweest,was wel minder dan bij een normale menstruatie achteraf gezien maar die eerste maanden dacht ik ik heb mijn menstruatie gewoon gehad dus ging ook absoluut niet testen,het was dan ook bij de eerste termijnecho een hele grote verrassing dat de kleine toen al 19 weken was,ik was bijna op de helft!Dus bloedverlies zegt niet meteen het gaat fout,maar snap je bezorgdheid wel hoor!
    Hopelijk alle zorgen voor niks,voor nu ben je hartstikke zwanger en geniet daar maar lekker van!Gr.Lisa

20. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Maryloes

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!:D:D

wat gaaf en weet je wat het stomme is toen jij op vakantie ging was het eerste wat ikd acht die komt zwanger terug ;)
    En zo'n test op je verjaardag is indrdaad het mooiste cadeau wat je kunt krijgen. gaaf hoor en geniet er van. En dat bloedverlies wil niet alles zeggen hoor. met Vera had ik ook 1,5 dag bloedverlies en dacht dus ongesteld te zijn geworden maar toen het ophield toch maar eentest gedaan en ik was hardstikke zwanger!
    Ik hoop dat deze frummel lekker blijft zitten. Het is je gegund. En voor de gezelligheid hoop ik dat wij met z'n allen deze maand mee mogen doen met de positieve testen :D

Deel Deze Pagina