Een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gezond, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Maryloes!!! super gefeliciteerd meid!
    Ik hoop dat het een dikke plakkerd is:D ga voor je duimen!!!

2. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Bedankt meiden! Het bloedverlies ( voor zover je dat zo kon noemen, want het was alleen met afvegen ) is sinds vanmiddag al gestopt. Innesteling? Hoe dan ook, na 2 miskramen en een flinke bloeding bij de eerste zwangerschap ben ik inmiddels een beetje panisch voor bloed.

De vorige keer mocht ik na de miskraam ook extra snel komen, dus ik denk dat ik over een week of 3 al een echo mag hebben.

Ik hoop dat jullie allemaal snel volgen, zou hartstikke leuk zijn!

3. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Wow, twee keer gefeliciteerd!!! Echt heel erg leuk. De ontspannen vakantie heeft je blijkbaar heel goed gedaan :)!

4. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Hi meiden ik ben weer terug van weggeweest ....

Maryloes met je zwangerschap en met je verjaardag nog!

We hebben een heerlijke vakantie gehad, veel zon, veel geluierd en veel gegeten. Ook me eitje gehad op 31 juli, ruim een week later dan ik had gedacht, nu maar duimen :)

Heb ik verder nog iets gemist?

5. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Welkom terug Mirtjuh! Lekkere vakantie gehad dus!! Dus jij hebt ook volgend weekend je NOD? Dat wordt echt een spannend weekend (spannende week) voor de meesten van ons :D

6. miepdoos

miepdoos Lid

24 aug 2006
    45
    0
    0
    hengelo ov
    Marylous dubbel gefeliciteerd!!! geniet er maar lekker van!!! ik moet nog zeker tot vrijdag wachten en dan wil ik eigenlijk nog een week wachter voor de zekerheid met testen haha. pff of ik dat volhoud weet ik niet hoor haha

7. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Mijn nod is na het weekend, maandag of dinsdag, ik heb een LF van 15 a 16 dagen, dus moet helaas wat langer wachten. Het zal wel weer moeilijk worden, de spanning begint hier weer hoog op te lopen, ik lijk ineens weer van alles te voelen :)
    Ik ben benieuwd voor ons allemaal!

8. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Zo we zijn met vele komende dagen. Spannend hoor.

Ik heb alleen een korte LF 10 dagen en bij mij begon vandaag al weer wat rugpijn dus ik zie de bui al weer hangen. ;) Maar ik wil nu onderhand wel eens een positieve test hoor:x
    Maar goed ik probeer positief te blijven ant bij beide andere zwangerschappen dacht ik ook dat ik ongi was/werd :p

Maryloes hoe is het met jou, al een beetje op je roze wolk gestapt. En hou je een plaatsje voor ons vrij :D

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    spijkervrouwtje.. zou je ook niet iets aan je lf willen doen? als die zo kort is kunnen ze je progesteron voorschrijven om hem te verlengen en je kansen te vergroten?
    bedoel.. tis geen iui of zo.. misschien klein steuntje in je rug?!

10. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    ja heb ik al wel eens aan zitten denken. maar voor een LF is 10 dgn het minimum en ik ben er natuurlijk toch al 2 x mee zwanger geworden.
    We waren alleen na een jaar proberen vd oudste naar het ziekenhuis geweest. Daar vertelde de gyn ook meteen dat de lf van 10 dgn wel eens het probleem zou kunnen zijn. Er zou toen op progesteron geprikt gaan worden maar net vantevoren was ik spontaan zwanger dus de onderzoeken zijn nooit doorgezet. Nu denk ik daar geregeld aan terug van wist maar wat daar de uitslag van geweest zou zijn dan zou ik misschien nu niet zo lang hoeven te tobben. maar ik zie erg op tegen die medische molen en manlief al helemaal. in principe hebben we ook gezegd dat we geen hulp willen voor een derde.
    Daarbij is mijn huisarts er een vd oude stempel en zelfs daar zie ik al tegenop om een verwijsbrief te vragen :)

11. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    snap ik. maar je kan toch de grens trekken op progesteron metingen en alleen die pilletjes om je lf te verlengen!?
    dat is verder niet echt een mmm... toch?

Ik gun het je gewoon zo.. misschien ff nakijken op zwanger worden.. of ej met die etos pillen je cyclus kan verlengen? weet niet of het daar ook voor helpt.. (teunisbloem of zo?)

12. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant

je hebt me wel aan het denken gezet Cherie. als het deze maand weer niet raak is ga ik toch eens met manlief bespreken of ik naar het ZH ga!
    En de etospillen slik ik al maanden, mar ik zal ook eens wat andere dingen gaan bekijken. thanxs!

13. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Spijkervrouwtje, klinkt als een goed idee van Cherie, voor als het weer niet raak is. Maar ik hoop dat je toch niet ongi wordt en een posi test in handen hebt, eind deze week!

14. Maryloes

Ik vind het ook een goed idee! Ik heb ook altijd gezegd geen mmm voor een 3e, maar een pilletje zou ik er wel voor willen nemen. Als je daarmee je kansen vergroot. Maar ik snap wel dat het misschien toch als een hele stap voelt. Hoe dan ook, als ik het iemand gun ben jij het wel!

Hier nog geen roze wolk hoor. Op de een of andere manier is het denk ik ook nog niet helemaal doorgedrongen. Probeer er ook zo weinig mogelijk aan te denken. Zal wel een soort zelfbescherming zijn. Elke keer als ik naar de wc ga bestudeer ik aandachtig het wc papiertje. En gistermiddag kreeg ik wat last van rugpijn en dan schiet ik meteen in de stress, omdat ik ook rugpijn had toen ik die miskraam kreeg. Maar ja, ik hoop dat ik die eerste weken maar snel door kom.

Spannend komende week voor velen! Ik duim volop en hoop dat we gezellig samen zwanger kunnen zijn.

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    :D Ik hoop dat het idd niet nodig is Spijkervrouwtje.. misschien schrikt je lijf al dat je er over nadenk:D en doet ie deze mnd een langere lf:D hahaha ik ga duimen.

LadyC ook voor jou.. duim duim duim;)

Maryloes.. oooch meid. ik kan me zoo voorstellen dat het spannend is voor je. ik check ook nog elke dag mijn papiertjes hoor:d (is blijvend denk ik:D hahaha)
    rugpijn heb ik enorm veel gehad deze zwangerschap. misschien ter geruststelling.

16. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Even een hele stomme vraag........ maar wat is lf???

17. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    geen stomme vraag hoor ;) Maar LF staat voor Luteale Fase. Oftewel de fase vanaf je eisprong tot aan je ongesteldheid. Deze is meestal 14 dagen maar moet minimaal 10 dagen zijn om een evt bevrucht eitje de kans te geven om zich te nestelen in de baarmoeder.
    Bij mij zijn vaak na 8/9 dagen na mijn eisprong al de eerste druppels rood bij het afvegen te zien en na 10 dagen barst het dan los ;)
    Een evt bevrucht eitje kan zu zo maar amper nestelen omdat het gemiddeld al zo'n dag of 7 erover duurt voordat het in de baarmoeder is aangekomen. Als deze dan al het baarmoederslijmvlies aan het afstoten is tja dan wordt dat eitje natuurlijk ook gewoon mee afgevoerd.
    Tja ik ben een vrij haastig en snel typje maar hierin is mijn lichaam dus ook iets te vlot;)

Ik ga het er vanavond met manlief maar eens over hebben dat ik naar de gyn wil als het weer niet raak is. Misschien kan inderdaad wat medicatie de zaak een beetje bevlotten ;) En net zoals Cherie zegt, het is nog niet meteen IUI he :D

Maryloes ik duim voor je dat alles goed blijft gaan hoor meid. Porbeer tussendoor al een beetje te genieten hoor! en rugpijn heb ik ook bij beide zwangerschappen in het begin gehad.

Cherie. Je schiet al lekker op meid. al weer 16 weken. tjonge wat gaat dat hard. Wil je over een paar weken weten wat het wordt?
    Cherie

18. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    O jee, bij mij is dit ook maar tien dagen (of op het moment eigenlijk nog niet eens)! Nou ja, ik ben er twee keer zwanger mee geworden. Laten we maar hopen dat een derde guppie zich ook vast kan houden dan!

19. Maryloes

Spijkervrouwtje, ben benieuwd hoe je man hier over denkt.

Cherie, je gaat inderdaad lekker hard! Zat me ook af te vragen of jullie het willen weten! 20 weken echo al weer in zicht.

Vanmorgen vk gebeld en over 3 weken, 1 september, mag ik al komen. Lekker vlot dus. Nu nog proberen om die weken door te komen. Probeer wel te genieten hoor, we zijn ook superblij, maar ik denk dat het een soort zelfbescherming is dat maakt dat ik er nog niet echt van kan genieten.

20. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Mmm volgens mij is een lf van 10 dagen genoeg hoor.

Spijkervrouwtje, iemand uit een ander topic had een ook een lf van 8 dagen. Zij heeft haar lf kunnen verlengen met het slikken van tarwekiemolietabletten, misschien ook iets voor jou?

Deel Deze Pagina