Een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gezond, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou gisteren met manlief gesproken en die vindt het ook goed om toch naar ZH te gaan. Dus volgende week als ongi er is maar meteen een afspraak maken bij de HA voor een verwijsbrief voor de gyn.
    Nu maar hopen dat die nu net geen vakantie heet, of ik moet naar een vervanger toe gaan ;)

Ik had nog wel gezgd tegen mijn man dan kunen we over een jaar nog wel beslissen om er mee te stoppen als het niet gelukt is maar dan hebben we in ieder geval ons best gedaan. Zegt hij: maar ikw eet niet of ik het wel nog zo lang wil proberen...:$ Hij vindt het leeftijdsverschil zo groot worden, omdat de oudste dan al naar school gaat. Tja ik schil ook 6/8 jaar met mijn zussen. En daarbij we kunnen er toch neits ana doen dat het zwanger worden niet lukt? maar goed later draaide hij al een beetje bij en zei dat hij nog even aan dat idee moet wennen.

Mirtjuh bedankt voro de tip ik ga zeker die tarwekiemolie proberen!

2. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    nou ik ben helemaal om...:x net naar de wc gewest en zoals bijna altijd op dag 8 na mijn eisprong, had ik al weer het eerste rood bij afvegen. Mijn besluit staat vast ik probeer vrijdag nog bij de HA te zitten!

3. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Oh wat ontzettend balen, spijkervrouwtje :(. Heel goed dat je een afspraak met de HA gaat maken. Succes en hopelijk lukt het straks wel! Sterkte.

4. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Dikke knuffel spijkervrouwtje. Wat goed dat je deze stap zet!

5. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Spijkervrouwtje, balen weer rood voor jou. Heb je al gebeld voor een afspraak? Hopelijk krijg je nu een zetje in de goede richting.

6. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Nee ik ga morgenochtend even bellen als ik naar mijn werk rij. Moest vandaag de hele dag werken dus had er geen tijd voor.

7. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Goede morgen allemaal,
    Ik kon me niet meer inhouden vanochtend, heb dus getest, maar helaas negatief, geen streepje te bekennen, dus waarschijnlijk door naar de volgende ronde :x

8. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Mirtjuh, balen van de negatieve test, maar ik dacht dat je pas na het weekend je NOD had? Of haal ik nu de boel door de war :). Als het pas na het weekend is, kan het best zijn dat je echt pas maandag positief test. Ik hoop voor je dat je ongi toch wegblijft en je straks wel een posi test hebt.

Spijkervrouwtje. Succes. Ik hoop dat je snel bij de HA terecht kan en dat hij niet moeilijk doet over doorsturen naar de gyn.

Ik zit volgens mij op 11DPO vandaag, maar durf nog niet te testen. Zondag NOD, hopelijk houd ik het vol tot dan ;) en blijft de ongi weg ;)

9. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

LadyC, Ik zit vandaag op 12 dpo en verwacht inderdaad maandag mijn ongi ... de spanning is er nu even af en heb wel even rust nu tot die tijd :)
    Voor jou word het ook spannend, mijn duimen draaien voor je.

Wie verwacht nog meer zijn nod?

10. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Mirtjuh balen van je negatieve test, maar het kan nog te vroeg zijn hoor! Hoplijk blijft je ongi weg

hierr nog niet de HA gebeld, hij is t/m morgen op vakantie dus maandag maar even bellen of ik dinsdag terecht kan.

11. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Balen Spijkervrouwtje en Mirtjuh. Alhoewel het bij allebei natuurlijk nog wel zou kunnen... Of gooi ik nu valse hoop de groep in?

12. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Tja ik zou wel willen dat je gelijk had Mmm. maar ik moet eerlijk zijn naar mijzelf en er echt vanuitgaan dat het over is. Ik heb op dag 7 meestal rugpijn en dan op 8 en 9 meestal alleen wat bloed als ik ontlasting heb (dus druk zet op mijn baarmoeder) (sorry voor de praat :))
    rest vd dag geen afscheiding, geen tampons of inlegkruisjes nodig en ook meestal gen rugpijn meer. Dus heb al meerdere keren gedacht, zou het een innesteling zijn :$ ;)
    Maar dan dag 10 (of soms dag 11) zet alles in alle hevigheid door :x
    Kortom ik heb me al zo vaak door mijn lichaam voor de gek laten houden dat ik het pas geloof als ik twee vette strepen heb :D

13. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    zo balen, spijkervrouwtje :(.

Hier wel positief nieuws: net een duidelijk positieve test :-D. Ben superhappy! Ik hoop dat jullie niet lang meer hoeven te wachten op jullie eigen posi testen!

14. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Dat is geweldig nieuws LadyC!

GEFELICITEERD
    met je zwangerschap, geniet ervan :)

15. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Lady C gefeliciteerd! Geniet ervan meid. Wie volgt :)

Hier vandag duidelijk door naar ronde 16 ;)

16. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Wat een goed nieuws! Super zeg! Leuk, ook een april kindje! En we schelen nog geen week!

17. Lynneke

Lynneke Actief lid

29 mrt 2007
    122
    0
    16
    LadyC, gefeliciteerd!! wat een ontzettend goed nieuws!

Mirtjuh, jammer joh!

Spijkervrouwtje, balen!! Ik hoop dat de ha iets voor je kan betekenen.

Mmm, ik heb ook een lf van 10 dagen en ben er ook 2x mee zwanger geworden. 10 dagen is het minimum.

Zo ben er even niet geweest, we hebben het lekker druk op werk. Ik ben nu een dag extra gaan werken. Dat is financieel net even wat lekkerder.

Mijn nod is pas woensdag, maar heel stiekem is dat mijn nod bij een lf van 14 dagen.... maar ik heb een lf van 10 dagen. Dus eigenlijk is zondag mijn nod;)
    Maar ik vind het altijd supermoeilijk om te wachten met testen. Als ik m'n banner dan wat later zet kan ik het soms wat langer volhouden:)
    Maar ik voel verder niks... beetje moe. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik nu meer werk.

18. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Hoe is het hier bij de dames?
    Hier is mijn temp dramatisch gezakt naar 36,6 is zal vandaag of morgen mijn ongi wel komen.

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    LadyC super gefeliciteeerd meid!!

spijkervrouwtje! sterkte! (ik hoop dat je voor een steuntje in de rug gaat ;)) en toch gauw een positieve test mag hebben.

20. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ik ben nu officieel op rood, op naar ronde 7

Deel Deze Pagina