Een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gezond, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    @ Velobabe: de jongste is bijna 11 maanden, de oudste 2 jaar ouder.

En we hadden het toch pas over de lf? Ik ben eens gaan kijken dmv ovulatietest (was toch wel heel benieuwd) en precies 10 dagen nadat ik m'n posi test had, werd ik ongesteld. Was de ronde ervoor ook al, nu ik terug telde. Dus m'n lf is korter dan 10 dagen (bij posi test duurt het tenslotte nog 24-48 uur voordat ei er is). Hmmmmm, had ik toch liever niet willen weten.... Maar goed, ik neem aan dat dit voor m'n vorige zwangerschappen ook al zo was (toen testte ik niet). Of zou je cyclus kunnen veranderen (totale cyclus is net zoveel dagen als toen)?

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Mmm danheb je inderdaad een LF van een dag of 9. Is wel aan de korte kant. Ik had het bij de oudste ok al dat mijn cyclus zo was , bij mij is hij dus niet veranderd.
    maar goed je hebt 2 zwangerschappen achter de rug dus het kan natuurlijk wel. Zo tel ik ook maar hoor, het zou toch moeten lukken nog een zwangerschap als het al 2 x gelukt is;)

Vandaag trouwens eindelijk de papieren van het ZH binnen. Ben gewoon e n uur aan het invullen geweest pfff. Straks manlief nog even tekenen en dan kan het op de post.
    Je kon trouwens kiezen voor een snelle of langzame procedure. Bij de snelle laten ze je adhv je vragenlijst al wat onderzoeken doen (ik denk bloedprikken etc) En bij je eerste gesprek met de gyn hebben ze dan meteen hiervan alle uitslagen. En kunnen ze dus meteen gericht iets doen. Bij de langzame procedure kom je eerst op een intake gesprek en worden vervolgens de onderzoeken gestart.
    ik heb gekozen voor den snelle variant. Dus ben benieuwd wat ik mag gaan doen (en evt manlief ;))

3. mirtjuh

mirtjuh Niet meer actief

Ik had ook voor de snelle procedure gekozen, elke dag is er 1, vind je niet? Hoop dat je dan ook snel een afspraak hebt :)

Hier is inmiddels de ongi weer voorbij, dus op naar een hopelijk vroeg en vruchtbaar eitje ;)

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    meisjes! wilde ff laten weten dat ik erachter ben gekomen dat Seth bevallen is van een flinke zoon!

alles is goed gegaan!

hier gaat het goed hoor!

5. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Oh wat fantastisch!!

Seth, als je hier nog/weer leest. Van harte gefeliciteerd met je zoon!! Ik hoop dat alles goed is gegaan en je kan genieten van je prachtige zoon!

Hier gaat het ook goed. Weinig klachten, maar had ik de vorige tgwee keer ook weinig. 24 september de termijnecho, dan ben ik 10 weken. Blijft spannend :)

6. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Seth gefeliciteerd met je zoon !!! geweldig geniet er van

Cherie lekker joh over een paar weken al de termijnecho inderdaad weer spannend hoor!

Hier eisprong weer geweest. Heb maar weer eens een keer getempt voor het geval een gyn een recente temp-kaart wil zien. Vandaag trouwens gebeld met het ZH waarom ik nog niks gehoord had. Het is nu 1,5 week geleden dat ik de formulieren opgestuurd heb en normaal krijg je binnen 2 weken bericht zei ze. Dus nog even geduld hebben ;)

Vandaag trouwens kunnen oefenen met een huis vol kids. Ik had 2 zoontjes van mijn overbuuf een dagje hier. Dus had een jongen van 5, Isa van 3, jongen van 2,5 en Vera van bijna 2. Was een druk dagje maar ging goed hoor. Gewoon niet te snel ingrijpen bij het spelen laat ze het eerst zelf maar oplossen :D

7. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Seth, gefeliciteerd met je zoon! Is alles goed gegaan?

Cherie, bijna 20-weken echo. Willen jullie het geslacht weten?

lady C, spannend nog een paar weekjes tot de eerste echo

Spijkervrouwtje, ben benieuwd wanneer je iets van het ziekenhuis hoort. Je hebt in ieder geval al kunnen oefenen met de kids van de buuf!

Hier vandaag de eerste echo gehad en we zagen een mooi kloppend hartje. Hele opluchting!

8. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Maryloes heerlijk die eerste echo en dan een mooi kloppend hartje. Nu is het echt officieel he. Ga je het ook al vertellen of wacht je nog even? Geniet ervan he!:)

9. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Seth
    Gefeliciteerd!

@Marylous
    Altijd spannend een echo.
    Super dat alles goed is.

@Spijkervrouwtje