Een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gezond, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    :$ Oeps :) sorry Seth, inderdaad verkeerd gelezen. Ik moet ook niet op het forum zitten als ik op mijn werk zit :).
    Ik hoop dat je niet lang hoeft te wachten voordat je weer zwanger bent en zwanger blijft!!

Martine, mijn zus heeft een tweeling (de oudste twee) en is vorige week bevallen van de jongste dochter en heeft nu in totaal vier kinderen. Best veel en druk, maar ook wel erg leuk :)

Cherie, leuk dat je het naar je zin hebt gehad op de jongegezinnenbeurs.

2. Seth

Seth Niet meer actief

Hi,

Dank je voor jullie welkom..... en
    Lady C... maakt niet uit hoor..... ... ik zit er ook wel eens naast......:)

3. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Gezellig, het wordt hier steeds drukker!

Hier verder weinig te melden. Net nog even hardgelopen en dan zondag de wedstrijd. rest van de week doe ik dus niks meer. Vrijdag moet ik voor mn eerste uitstrijkje, altijd leuk:)

4. Seth

Seth Niet meer actief

voor het bevolkingsonderzoek??

Heb gisteren de uitslag gehad, van mn eerste onderzoek.. en gelukkig alles ok.....
    Moet zeggen dat ik het nu na het krijgen van mn kindjes wel mee vond vallen.. voelde er niets van.... terwijl het voor mn kindjes beetje pijnlijk was....

5. Maryloes

Ja voor het bevolkingsonderzoek. Ben in augustus 30 geworden, dus het is mijn eerste oproep. Ben benieuwd, maar zal wel goedkomen

6. Jazzie

Jazzie Bekend lid

6 dec 2008
    787
    0
    0
    verkeerde topic:)

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Seth fijn dat de uitslag goed was!

Maryloes.. Het lijkt me ook niks.. maar ja.. wat moet dat moet he.
    Ik heb wel het idee dat ik er voor mijn kinderen meer tegen op zag dan nu. je bent nu toch al wat meer gewend...;) Doordat je kinderen heb gehad.
    Het schijnt ook niet veel voor te stellen.
    Doen bij jullie de ha het zelf of de ass?

Hahaha Jazzie :p

Grtz

8. Seth

Seth Niet meer actief

hahahahaha ouwe.....
    ik begin september....:)

Tjeetje zal ik eens wat zeggen....
    heel mn leven lang wil ik al 3 kinderen.... heb ik mn mannetje eindelijk zover.. dat we voor een derde gaan....
    krijg ik toch opeens "cold feet".....

Klinkt dat erg raar...
    of zou dat er een beetje bijhoren..?

Bij de eerste denken: zou ik wel een goede mama zijn.
    Bij een tweede denken..: lukt dat wel aandacht verdelen..

9. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    @seth: nou ik heb precies dezelfde vragen aan mezelf gesteld! Heel herkenbaar! Denk dat een hoop vrouwen dat zo hebben, mannen hebben dat vaak weer op een andere manier (die van mij althans) haha die maakt zich niet zo snel zorgen. Gelukkig maar !

soms zou ik wel wat meer "man "willen zijn wat denken betreft dan! haha

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Heb ik iets gemist?! Seth.. lekker met je ventje geklets over een derde?! vertel hoe wat waar wanneer?!
    of ben ik nu ineens de weg kwijt.. zou niet de eerste keer zijn8)
    cold feet. heel herkenbaar.
    Wij beginnen (als het goed is met het voorjaar)... maar dat komt al zo dichtbij! :$

En twijfelen van de 2de had ik nog de eerste maanden van de zwangerschap.. dus ja zal er wel een btje bij horen.

Aan de andere kant heb ik er ook wel wat zin in hoor:D

11. Seth

Seth Niet meer actief

ik vergeet gewoon hier af en toe langs te wippen.......

Cherrie...
    uhhh nou we zouden eerst er voor gaan als onze kleinste bij 1,5 zou zijn.... maar gezien de onverwachte ++ test vorige maand en de vroege mk daarop....
    zaten we aan NU te denken....

nouja... we hebben hier al gewoon gevreeen... dus t zou kunnen.... (morgen mn ei?)
    Ben nu 4 keer in 1x zwanger geworden... (en dus 2x vmk)....

Tja het blijft een grote beslissing.....

pffff ben van de ene kant ook benieuwd hoe mensen gaan reageren.. want ik krijg nu nog elke keer te horen..
    Je hebt een jongen (januari 2007) en een meid (januari 2009) dus je hebt alles,
    Dat vertelden mensen zelfs toen ze op kraamvisite kwamen:
    "en nu is het genoeg"..... waar bemoeien ze zich mee...??!!

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    OOOO! haat zulke reacties.. net zoals mensen nu plompt verloren aan nemen dat we nog wel een meid willen!
    zou leuk zijn hoor.. daar niet van..:D maar goh.. het blijft fifty/fifty ee?! zou gewoon graag 3 kids willen.

Maar leuk joh.. nou spannend voor je.. ik ga duimen. en voor maryloes duimen!

hoop niet dat ik nu namen door elkaar haal!

13. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Seth.. zie ook dat ik een btje in de war was met Martine.. heb nog niet alle verhalen op een rijtje. Sorry.

Ik merk wel dat ik er steeds meer mee bezig ben en dus ook regelmatig hier over het forum rondsnuffel.. om mee te genieten van andermans spanningen vreugde.. en soms mee te leven in een andermans verdriet.
    Nog 6 maandjes te gaan ongeveer:D

14. Seth

Seth Niet meer actief

Nou dat kreeg ik al te horen toen ik zwanger was van de tweede... ofja.. via via...
    Tante van mijn vriend had tegen mn schoonma gezegd:
    "o, zij wou zeker een tweede, omdat ze eigenlijk liever een meid had gehad...":x
    Net of ik potverdomme niet blij ben met mn zoontje.....

HOu van allebei evenveel.... tja en heeft de ene een piemeltje.. en de andere niet.... wat maakt dat nou toch uit...

Ben benieuwd of je dat half jaar wachten dan vol houdt.... :D als het nu al begint te kriebelen.....

hier zal zo mn ei komen... (denk ik?) maar vriendlief snottert opeens harstikke... zucht..... hopelijk kunnen we wel klussen....;)

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    O jakkes! beterschap!

Hahahaha:D ja.. t kriebelt.. aan de andere kant geniet ik veel van mijn knullen op het moment! heerlijk!
    Ik hou het nog wel ff vol hoor:p
    kan nog ff met jullie meeleven.

16. Maryloes

Hier ook weer in de week van mn ei beland;).

Ook ik kan me nu al druk maken over de opmerkingen die zeker gaan komen mocht het zover zijn: "jullie willen zeker nog een meid" of "nou maar hopen dat het een meisje is".

Kan me er nu al over opwinden, maar goed moet het maar los laten, want wij weten wel beter.

Leuk dat je zo met ons meeleeft Cherie! Voor jullie schiet het ook al weer op, 6 maandjes zijn zo om en tot die tijd kun je ons mooi volgen haha.

17. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier ook eiweek als mn cyclus tenminste een beetje op schema is.

Ik maak me niet echt druk over opmerkingen want ik denk dat de meeste die wel voor zich zullen houden maar ze zullen er zeker over denken en het er onderling over hebben. Ik heb ookal een dochter en zoon dus wat wil ik nog meer en daar komt bij dat de jongste ons zorgenkindje is... maar dat betekend voor mij niet dat er dan maar geen kinderen meer bij mogen komen. (nouja 1 hoor... kinderen klinkt alsof we heel wat van plan zijn..)

Hier met vlagen ook cold feet hoor... vooral zo rond een uur of 5 savonds als iedereen op zn vervelendst is na een lange dag en ik ook moe ben of als ik bedenk wat voor klussen ik nog allemaal wil doen (hebben een oud huis met veel kluswerk) Maar most of the time heb ik er gewoon zin in.

18. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    :D:D:D!! idd! maar die mensen doen dan net of je zielig bent als je nog een lekker ventje krijgt! dat maakt het niet makkelijker.. ben je daar zo trots op je zoons en krijg je zo'n stomme opmerking.. denk ik van.. :( wat klopt hier niet! zou een meisje super tof vinden echt waar! maar wat moet een ander daarmee..?!

Ja.. schiet op.. ga weer duimen draaien voor jullie!

19. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Hoi hoi..! was je hier al eerder!?

Hahaha. idd. heb ik ook cold feet vooral als ik kapot moe gebroken op bed lig en de kids erg uit hun hum waren die dag:)

O.. bereid je maar voor op de mensen die dingen niet voor zich kunnen houden en het dan toch recht in je gezicht smijten!8) ja.. die aso's zijn er! Maar dan nog is het een beslissing tussen jou en je man! en verder niet .. (alleen kan je als je vermoeid ben NET wat minder hebben..)

20. Seth

Seth Niet meer actief

Vraag me hier af of ik niet een vroeg ei heb gehad ....
    (had ik vorige keer ook na mn vroeg mk...) en dat vroeg ei is nu dr fles aan tdrinken... :D

had zondag een flinke tempdip...
    vage persona testen... maarja is de eerste maand dat ik die gebruik dus weet niet of deze positief is.... maar heb nu ook sinds zondagmiddag met vlagen pijnlijke borsten....
    (herkenbaar voor iemand....?, ik heb nog nooit een normale cyclus gehad...)

Test van zaterdag zondag en maandag... (eentje was al aardig verkleurd, maar is nog wel zichtbaar...)

Deel Deze Pagina