Een 3e kindje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Gezond, 8 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    hhahhaha! het blijft mooi he?! lady c?! Wat ik wel moeilijk vind.. dat die tijd straks achter ons ligt.. snap je wat ik bedoel?

jee Mizzy wat heftig! Spannend voor je hoor! hopelijk blijft er nu 1 plakken!
    Mijn oudste is nu ruim 2,5 en mijn jongste bijna 7mnd;)
    doen het geweldig samen. heerlijke mannen

2. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Inderdaad heftig, Mizzy. Fijn dat het nu weer goed met je gaat. En wat knap dat je zoveel bent afgevallen!! Mijn complimenten :). Ik hoop dat je gauw weer zwanger bent en dat dit wondertje dan wel bij je mag komen wonen.

Cherie, ik weet nog niet of nr3 bij ons de laatste zal zijn (ervanuitgaande dat ons een derde gegund is), maar ik snap wel het gevoel dat je bedoelt.

oh ja, mizzy. Mijn oudste is 2 jaar en een maand en de jongste is nu 4,5 maand. Cherie loopt met beide net een paar maanden voor ;)

3. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Dank jullie wel!
    Ooh wat leuk joh een dreumes en een baby gezellig, druk maar ook wel heeeeeel erg leuk. Justin was 17 maanden toen Colin werd geboren, weet nog goed hoe vol mn handen en dagen waren dat eerste jaar maar het was wel fantastisch! Nu zijn mijn mannen alweer 7 en 5.5 jaar oud. De jongste wil het liefst vandaag nog een baby uit mn buik zien komen die verheugt zich er al helemaal op.

Zijn jullie al lang "bezig" voor een derde? Of is alleen de wens er voor een derde?

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik weet ook niet zeker of de derde de laatste zal zijn. grote kans van wel trouwens hoor! maar denk er wel over na.. ook al zou het niet de laatste zijn.
    Mizzy hier de wens voor de derde.. maar gepland rond voorjaar 2010 ;) dus nog ff wachten.

aaah leuk dat je andere kids er al zo naar uit kijken

5. Mizzy1982

Mizzy1982 Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.660
    1
    0
    Oudenbosch
    Jij hebt dus nog voorpret voor het zwanger worden waarin je nu zit, was je vlot zwanger van de eerste en de tweede?
    Jongste is nu grieperig, koorts en niet lekker erg sneu!
    Eerst maar is kijken of bij ons een derde gegund is, en aangezien ik per ks moet bevallen hangt het dus van het litteken af van de 3e ks dus of ik nog een 4e wil....eerst die 3e maar :D

6. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    mijn man roept al vanaf het begin dat hij wel 10 kinderen wil:$, mij niet gezien hoor! Maar drie in ieder geval (als het lukt natuurlijk), maar misschien zelfs wel een vierde, maar 10 zeker niet ;)

Wij beginnen zomer 2010 voor nr 3. Ben benieuwd hoe snel het nu gaat. Bij beide was het gelijk de eerste ronde raak :D

mizzy, leuk dat de jongste zo enthousiast is. En ik hoop dat hij gauw weer beter is.

7. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    HAhaha! mijn man niet hoor. Ik wilde er altijd 3! mijn man 2.. Maar hij is helemaal om. zo om dat misschien.. heeeeeel misschien..:D

Ja ik zit dus in de voorpret.. Was met beide vrij vlot zwanger de oudste een half jaar. en de jongste gelijk! :p
    dus alles kan;)

8. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    :D leuk cherie! Ik ben benieuwd!! :D

Niet om ons te ontmoedigen, maar een vriendin van mij was met de eerste twee ook snel zwanger, maar nr 3 laat nu op zich wachten. Maar dat kan natuurlijk ook aan stress e.d. liggen ;). Ze zat toen wel beter in haar vel (heb ik de indruk). Ach, zou ook leuk zijn als we straks tegelijk zwanger zouden zijn ;)

9. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    nee hoor Lady c! ik weet dat alles kan! maar hoop stiekum een btje ;)
    misschien idd straks samen zwanger!

10. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

29 nov 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn ook bezig voor de 3e.Ben nu 2,5 week gestopt met de pil.. bij de andere was ik meteen zwanger dus afwachtan nu maar. kids komen uit een vorige relatie en mn man wilt er ook graag eentje en ik eigenlijk ook wel. dus ff afwachten hoe die van hem het doen;)

11. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Welkom amundsen (of had je hier al eerder meegeschreven?)! Spannend zeg, eerste ronde dus! Hoe oud zijn je kinderen en welk geslacht? Wij zjin heus niet nieuwsgierig hoor, maar willen wel graag alles weten ;) hihi
    Succes met klussen :D

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Goed gevraagd lady c!:D
    welkom amundsen!
    nou we wachten hahaha.. sorry ben een btje melig!
    maaar leuk leuk! spannend weer eerste ronde!

13. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

Welkom alle nieuwe meiden!

had me al even niet gemeld, maar druk geweest. En afgelopen weekend waren we ook een weekend weg met de schoonfamilie dus waren we er ook niet. Aanstaande zaterdag heb ik mijn nod, maar helaas ben ik niet zwanger. Ik heb namelijk sinds vandaag pijn in mn benen, een voorteken dat ik ongesteld ga worden. Jammer natuurlijk, maar ben ook wel een beetje blij. Klinkt misschien raar, maar heb vanochend te horen gekregen dat bij mijn zus haar 4e ivf poging is mislukt....Ik hoop natuurlijk dat het bij ons wel een keer lukt en dan moet ik het haar natuurlijk alsnog vertellen, maar dan is het niet zo vers.

14. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Hoi Maryloes! Wat vreselijk voor je zus dat de poging mislukt is :(. Is er nog wel de mogelijkheid voor een cryo-terugplaatsing of was dat dit? Ik snap wel dat je semi blij bent als je nu ongesteld wordt. Ik heb een soortgelijke situatie met mijn schoonzus, maar gelukkig bleken we allebei wel zwanger (het was haar derde poging en dan de cryo-tp).

15. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Maryloes.. sterkte met je zus! Gaat ze nog verder?
    Heftig hoor. Ik snap je dubbele gevoel.
    sterkte ermee

16. Maryloes

Thanx meiden. Nee geen cryo tp, want die zijn er niet. Volgens mij was dit de laatste poging. Maar wie weet, proberen ze het over een tijdje toch nog eens. Ik kan me heel goed voorstellen dat je steeds je grenzen verlegt.

17. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ja dat lijkt me ook. je hebt toch een wens.. en als je al een heel traject achter de rug heb. ligt dat meer achter je. dan wil je toch weer verder lijkt me..
    Heeel veel sterkte ermee. t lijkt me verschrikkelijk om dat zo van dichtbij mee te maken. (voor je zus nog erger natuurlijk!)

18. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Vreselijk en heel moeilijk zeg. Heel veel sterkte, voor jouw zus, maar ook voor jou.

19. Maryloes

Gisteren sinterklaas gevierd bij mijn ouders en mn zus was daar natuurlijk ook. Ik vond het wel moeilijk hoor, maar heb haar ff een dikke knuffel gegeven. Ze leken er vrij nuchter onder, maar hoorde van mn moeder dat ze donderdag helemaal van de kaart was geweest. Meteen ook heel rigoureus de babyuitzet op marktplaats gezet, dus ze hebben het echt afgesloten nu.

Jullie leuke sinterklaas gehad?

20. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Moeilijk hoor. Sterkte.

Hier ook sinterklaas gevierd. Was erg leuk en gezellig.
    Vandaag hadden we visite, was ook gezellig :)

Deel Deze Pagina