Liselore Madelon Avalon / Avelon Phileine Amelie Marinthe / Marenthe Madelijne / Madelijn Jasmijne Nadine Muriël Avelijn / Evelijn Philomijn / Filomijn Cathelijne Carolijn Ellemijn Elsemijn / Elselijn Valerie Isalie Jolijne / Jolijn Joline Juliette Mathilde / Mathilda Marlotte Eloïse Marlijne / Marijne Marlieke / Marliene Marilou Ellenore / Ellanore Helena Isadore / Isadora Laurine Maribel / Mirabel Marilotte Lievemijn Elenore / Elenora Noralie Noalise / Noalie Julijne Elseline / Elselien Elsefine / Elsefien
Bedankt voor de meningen en andere suggesties, blijf het moeilijk vinden dat zoeken naar namen,er zijn ook zo veel leuke namen.
Gefeliciteerd, wat geweldig weer een meid erbij! Vind Isabel persoonlijk het mooist (staat ook op mijn lijstje), maar Madelief is ook prachtig en deze naam vind ik meer passen bij haar zusjes.
Isabel vind ik juist wat saai. Ik vind Liselotte en Madelief leuker en ook leuker bij de namen van je dochters passen!
Liselotte vind ik er leuk bij van het rijtje. -Lieselore -Sanderijn -Frederieke -Hannelotte -Félicienne -Adrienne -Suzelotte/Marlotte/Emmelot -Welmoed -Lidewij -Leonore -Bibianne -Xandrina -Evalin
Liever niet iets met Anne erin aangezien de naam van de oudste daar mee begint. Dankjewel voor de suggesties allemaal. Als we er uit zijn laten we het weten.
Gefeliciteerd. leuk 3 meiden! Euhm.... Ik vind Karlijn eigenlijk leuk, maar misschien is dat gek? Of Charlotte... Succes