eisprong? ontpillen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door dorisn, 6 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik weet het ff niet.
    Zit nu in ronde 1 dus alles is weer nieuw wat mn cyclus en ontpillen betreft.

Sinds gisteren voel ik me raar. (Weet ff niet hoe ik het anders moet noemen)
    Ik voel me regelmatig (door de dag heen) wat licht in mn hoofd, heb steeds trek, heel erg moe, opgeblazen gevoel en gisterenavond buikpijn.
    Herkent iemand dit van een eisprong of is dit ontpillen?
    Bij mn vorige normale cyclussen (voor mn zwangerschappen) had ik altijd een cyclus van 28dagen en de laatste tijd met pil 29 of 30dagen. Als ik uitga van mn normale cyclussen dan heb ik dus vandaag mn eisprong en anders moet ie nog gaan komen.

Moet er wel bij zeggen dat ik een bijholteontsteking achter de rug heb en net 2dagen verkoudheid vrij ben. (Dus dat kan ook nog meespelen)

Kan iemand me misschien iets wijzer maken?

2. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Niemand?

3. exciting

exciting Fanatiek lid

10 dec 2013
    3.172
    983
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ja het kan altijd van alles zijn.. Het vrouwen lichaam kan ons lekker voor de gek houden!

Het kan indd het ontpillen zijn, eisprong, zwangerschap, griepje..
    In jou geval zou het ontpillen of de eisprong zijn..
    Maar het hoeft niet zo te zijn dat je cyclus precies weer 28 is! Kan ook langer zijn.. Dus het enige wat je kan doen is afwachten.. Of ovutesten gebruiken (zou ik dan in de volgende ronde mee beginnen) dan heb je een mooi overzicht wanneer je eisprong is/er aan komt! Succes :)

Deel Deze Pagina