hallo allemaal, misschien vinden sommige dit onzin en de andere weer niet, het gaat over spiritualiteit, ik weet nooit zo wat ik daarvan moet geloven, ik zeg niet dat het onzin is maar durf ook niet te zeggen dat het wel bestaat, maar de rede dat ik hierover begin is omdat mijn zwager soms dingen weet die hij eigenlijk nie zou kunnen weten, zo heeft hij een keer iets gezegt dat zou gaan gebeuren en dit gebeurde ook, ook was zijn moeder een keer gevallen met de fiets en toen dit gebeurd was belde hij haar om te vragen of het goed ging met dr en indd ze was gevallen, nu zijn er natuurlijk meerdere dingen gebeurd, nog steeds heb k mn twijfels over zijn gave, en niet omdat ik denk dat hij het verzint maar vind het toch nog wat ongloofwaardig, nu waren mn zwager en schoonzusje afgelopen maandag bij ons op visite toen hij ineens uit het niets zei "jij wordt niet ongi deze maand" dus ik vroeg wrom dan nou volgens hem ben k zwanger..!? nou was ik dr eindelijk voor het eerst een maand niet mee bezig en was dus ook gelijk weer van slag kon de afgelopen dagen aan niets anders meer denken, en tuurlijk hou ik het in mn achterhoofd dat t ook niet zo kan zijn, ben namelijk best een nuchter persoon, maar sinds afgelopen vrijdag wordt k steeds een beetje misselijk als k een sigaret aan steek, (in mijn vorige zwangerschap was k gestopt doordat k er ziek van werd!) nu ben ik vandaag al de hele dag met vlagen misselijk en zodra k wat eet ebt t een beetje weg, ook dit komt mij bekent van mn vorige zwangerschap! nu heb k zelf eerlijk gezegt een beetje het gevoeld at ik indd zwanger ben, dus zou het dan toch zo zijn dat mijn zwager gelijk heeft..? ik wilde vandaag testen maar heb t toch niet gedaan, moet woensdag pas ongi worden dus moet gewoon geduld hebben al is dat heeel erg moeilijk haha liefs..
haha spannend, ik hoop voor je dat hij gelijk heeft! ik geloof het ook wel aan de ene kant aan de andere kant ook weer niet, ik zal iig voor je duimen succes!
jah indd spannend he haha tanxs voor het mee duimen misschien helpt dat wel maar ik heb t zelfde ene kant geloof k het wel andere kant niet, uiteindelijk kan k toch niets anders dan afwachten natuurlijk en hopen dat als "het" niet bestaat dat ie het dan maar goed geraden heeft
maar aan de andere kant, hij had over andere dingen wel weer gelijk! en nu hij zegt dat je niet ongi zal worden.. dan ga je echt wel denken van zou het dan toch? haha. maar ja als hij had gezegd dat je gwn ongi zou worden.. dan geloof ej dat natuurlk eerder.. zo ongeloofwaardig als het echt zo zal zijn denk je dan! maar je heb nu ook weer wat sympthomen zoals bij ej vorige zwangerschap. dus laat het zo wezen voor je! laat je hier wel weten of ie gelijk heeft of niet?.
Oehh idd spannend Ik zelf ben ook spiritueel aangelegd en maak regelmatig wel wat dingen mee maar sinds een week ongeveer is het echt heeelll erg geworden! Ik voel dingen aan, ik droom steeds vaker dingen die die dag of een paar dagen erna ook daadwerkelijk uit komt, ik voorspel dingen die dan ook echt uitkomen en soms wordt ik er zelf gek van want het gebeurd en ik weet niet of ik het allemaal moet geloven of niet dus denk ik dan van nou ja ik zie het wel en het gekke is dus dat het dan uiteindelijk gebeurd! Nu is het als ik droom dat ik zoiets heb van: zal het uitkomen of niet? Best irritant! haha En ik ben er eigenlijk ook helemaal niet veel mee bezig geweest maar het komt gewoon aanwaaien :S Dus ja ik geloof zeker wel in spiritualiteit en paranormale gaven etc!
het blijft gewoon spannend want zeker weten kan je het indd niet maar lijkt mij ook raar hoor als je dingen ziet en weet, mijn zwager doet dr verder ook nie veel mee omdat hij het zelf ook vreemd vind anders zou hij misschien nog meer dingen aanvoelen/zien..! we weten het niet maar zodra k woensdag indd niet ongi wordt en zwanger ben, dan ben k wel overtuigd voor een keer enne ik laat het hier weten woensdag hoor
nou lieve meid, ik hoop van harte voor je dat hij gelijk heeft gehad. En de kans is natuurlijk ook erg groot dat je zwanger bent, gezien je klachten en het feit dat hij het zo stellig zei. Wat ik overigens wel vreemd vind. Is volgens mij toch een van de ongeschreven regels dat je dit soort dingen voor je houdt als je het aanvoelt/ziet.... Succes met de laatste dagen afwachten meid!
Nou in principe zijn daar niet echt vaste regels over... Maar ik zou idd ook nooit tegen iemand zeggen je wordt deze maand niet ongesteld! Ik heb hier ook weleens foto's gelezen (Dit doe ik nu niet meer voordat ik strax weer tig berichtjes krijg ) En daarop zei ik ook gewoon wat mijn gevoel was over wanneer ze zwanger zouden raken maar ik heb er altijd bijgezet dat het maar een gevoel / intuitie is en dat ze er niet van uit moeten gaan!
Nee, vaste regels zijn er inderdaad niet. Maar ik vind dat een zwangerschap iets is wat de vrouw in kwestie zelf (al dan niet samen met haar partner) moet ontdekken en dat het niet aan mij of een andere helderziende/-voelende is om te zeggen: 'je bent zwanger', wat haar zwager in zekere zin zegt of insinueert met zijn opmerking. Ik ben wel ooit de fout ingegaan (of nee, 'fout' is veelgezegd) door op het moment dat ik een vriendin een glaasje wijn inschonk ineens te zeggen: "mag je dit wel drinken?". Zij schrok van mijn opmerking en barstte in tranen uit en wist niet waarom, maar het raakte haar enorm en ik schrok weer van mijn opmerking en haar reactie. Ze bleek later op dat moment heel pril zwanger te zijn. Ik voel het/zie het aan een vrouw als ze leven draagt, maar ik zal het nooit zeggen. Vind dat gewoon niet kunnen. Maar goed, dit is behoorlijk off-topic Sabrina84, ik duim voor je meid! Edit: de betreffende vriendin wist zelf niet zwanger te zijn. Ze waren ook niet bewust bezig voor een kindje, dachten er pas een poosje aan om eventueel over een jaar na dato te beginnen. Maar was dus zwanger geworden dwars door condoom heen. En wat het nooit zeggen betreft: ik zal het in ieder geval niet BEWUST zeggen, maar ben natuurlijk ook maar een mens, dus zal misschien best wel eens een onbedoelde hint hebben gegeven of zo
Wat spannend zeg! Ik geloof er wel in! Niet altijd natuurlijk, maar ik weet ook wel eens dingen die ik eigenlijk helemaal niet kan weten, of het is puur toeval, kan ook. Met zwangeren heb ik het niet zo snel, maar meer dingen die ik "droom" die vervolgens echt gebeuren. Voorbeeld van 3 weken terug: reed op de snelweg met mijn moeder, ineens werd ik kotsmisselijk en wist gewoon dat er iets niet klopte, na 4 seconden verder rijden was het over. Ik was ook lichtelijk in paniek, uitgelegd aan me moeder. Wist niet wat het betekende. Eenmaal op de terugweg, ongeveer 1,5 uur later was er op de plek waar ik dat misselijke gevoel had een ernstig ongeluk gebeurt, of er doden zijn gevallen weet ik niet, maar de auto's die betrokken waren zagen er verschrikkelijk uit! Dit zijn wel enge dingen.. maar ook met kleine dingen heb ik het wel eens.. (liedje in je hoofd hebben, radio aanzetten en precies DAT liedje is erop) meid, ik hoop echt voor je dat je zwanger bent! Laat je het ons nog even weten? Liefs
leuk en bedankt allemaal voor de reactie, k heb mn zwager ook gezegt dit niet meer te doen, daar ik nu ook gek wordt van mezelf maar goed t was niet zijn bedoeling om me gek te maken maar het kwam dr ineens uit, we zullen zien ik laat wat van me horen liefs..
Ben heel benieuwd, want ik geloof cker in dit soort dingen! Veel sterkte met afwachten en laat ff weten wat er uit je test is gekomen!
Jee, wat spannend. Ik geloof er wel in! Maar het is eigenlijk niet zo heel slim van hem om het zo maar te zeggen, want tja, voor 't zelfde geld raak je daardoor helemaal overstuur. Ben benieuwd!