OMG, word even niet goed hier.... Eergister boom gehaald en enthousiast op gaan tuigen. Stom stom, lampjes niet getest en op het moment supreme deden die het niet. Jammer maar eigen schuld natuurlijk... Nieuwe lampjes gaan kopen en dit keer wel gecheckt, deden het WEER niet. Terug naar de winkel voor snoer nr 3, eindelijk werkende lampjes! Gister opnieuw heel de kerstboom gedaan en dit keer blij met het resultaat en werkende lampjes Gister toen we naar bed gingen lampjes uit gedaan. (met stekkerbak met schakelaar) Vanochtend wilde ik ze weer aan doen en tot mijn verbazing... DEDEN ZE HET WEER NIET OMG, ben nu echt even klaar met die lampjes!! En ja, we hebben gewoon stroom, alles doet het verder. Er is ook geen breuk oid te zien. Wat kan dit zijn, iemand suggesties?? Heb weinig zin om weer heel de kerstboom leeg te halen. Ik weiger te geloven dat het een teken is en dat ik dit jaar beter geen boom kan zetten
heb je ze bij de action weg? ik raad het aan koop daar nooit je kerstlampjes. Ik had ze in oktober al gekocht daar, niet gecontroleerd natuurlijk thuis zou ze in de boom hangen en tijdens het er in hangen alle lampjes uit! bij alle 3 snoeren! Ik had echt de smoor in (ook op mezelf want had het niet gecontroleerd bij het kopen haha) kon ze niet meer terug brengen en kon ze weg gooien! gelukkig goedkope lampjes maar ik haal ze er nooit weer! Ben hier naar de HUBO gegaan en heb duurdere lampjes gehaald en deze doen het perfect! ook tijdens het er in hangen niet knipperen en uitvallen. Je kan ze beter iets duurder halen dan goedkoop dat merk ik nu ook volgens mij kan je nu het beste dus 1 voor 1 de lampjes er uit halen, reserve er in doen en kijken wanneer die het gaat doen, heel veel werk ik zou zelf kiezen voor boom leeg halen en nieuwe lampjes er in doen
Draai de stekkers eens om ... misschien merk je dan dat een andere snoer het niet doet en dus je stekkerdoos stuk is ipv je snoeren!!
heb je alle lampjes nagelopen?? of ze er goed in zitten?? hier haal ik ze altijd te lomp uit de verkakking waardoor ik dus de lampjes iets los trek en dan doet het hele snoer het niet
Nou meiden, thanx voor de suggesties maar er bleek toch echt opnieuw een breuk ergens in de kabel te zitten! Toen we de lampjes eruit gehaald hadden en ze op de grond lagen deden ze het plotseling weer Alle 3 de snoeren kwamen van de Karwei bij ons in de buurt, daar kopen we dus echt nooit meer lampjes!! Het leed dat kerstlampjes heet is gelukkig voorbij, inmiddels nieuwe werkende lampjes en zie hier