huiluurtje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marion1982, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marion1982

marion1982 Actief lid

20 dec 2008
    107
    0
    0
    mijn zoontje (bijna 7 weken) heeft elke dag tussen 17.00 en 18.00 een huiluurtje en dat is vreselijk irritant! (de tijd) wie herkent dit?

hij wil dan helemaal niks! alleen maar bij mij liggen maar dat is niet zo handig omdat ik dan moet koken en aandacht geven aan de andere kinderen

en heeft iemand tips om dit tegen te gaan?

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Ik herken het wel. Ook rond die leeftijd. Ook onder etenstijd. Al duurder het hier wel iets langer. Tot een uur of 8.

Hier hielp het om kleine beetjes voeding te geven, en lekker bij je houden.
    In jou geval zou je een draagdoek kunnen overwegen. De kleine lekker tegen je aan, een beetje slapen misschien zelfs. En jij hebt je handen vrij..

Na zo'n 6 weken is het ook vanzelf weer opgehouden.

3. droppi

droppi Actief lid

20 sep 2009
    141
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien kan je eerder het eten klaar maken en lekker je kleine bij je houden, daar heeft ie blijkbaar behoefte aan.
    Op de een of andere manier is het altijd rond een tijdstip wat totaal niet past...:D
    Maar gelukkig, het gaat over. Daar heb je nu niets aan natuurlijk maar goed, laten huilen is ook zo iets...

4. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hey Marion

Het is heel herkenbaar. Christiaan heeft het ook een poos gehad. Stipt etenstijd had meneer genegenheid nodig. Hij vond het heerlijk als ik hem ingebakerd ging wiegen op een schommelstoel en heel zacht liedjes zingen. Daarbij gaven we cinababy druppels omdat we niet zeker wisten of hij ook krampjes had. Het hielp wel heel goed. Zo opeens waren die huilmomenten ook weer voorbij.
    Het is voor je baby een moment van de dagelijkse gebeurtenissen te verwerken. Liefde en aandacht is het beste recept, al wil men nog wel eens adviseren je baby te laten huilen...(zal ik persoonlijk nooit doen).
    Mijn man kookte, als ik Chris ging troosten.

Veel plezier met je kleine!!!

5. Merel69

Merel69 Fanatiek lid

16 feb 2007
    1.852
    0
    0
    Anouschka had dat ook. Ik heb haar toen bij me in de keuken gezet in de wipstoel tijdens eten klaarmaken. En tijdens het eten bij ons naast de tafel in de kinderwagen of de wipstoel. Hier werkte dat goed en geen huiluurtjes meer rond die tijd.

Deel Deze Pagina