Vraagje zwangerschapsvergiftiging

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door -, 9 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi Vk's

Ik heb even een vraagje afgelopen, woensdag ben ik door de ha naar het ziekenhuis gestuurd, omdat ze dacht dat ik zwangerschapsvergiftiging had.

Gelukkig was dit niet zo en was alles goed behalve dat ik eiwitten in mijn urine had. Betekent dit dat ik hier nu meer kans op heb omdat ik al eiwitten in mijn urine heb. Mijn bloedruk was 130/80.

Ik hoop dat jullie mij antwoord kunnen geven. Alvast bedankt!

Nathasja

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Tassie,

dat wil dat niet zeggen hoor. Je kunt ook een toevalstreffer hebben gehad. Soms zit er door wat afscheiding ook eiwitten in je urine. Voor de zekerheid wordt je doorgestuurd, ook als je bloeddruk goed is. Best kans dat er nu geen eiwitten inzitten en dat alles gewoon goed gaat. Die kans is echt het grootst. Je moet waarschijnlijk wel elke controle je urine meenemen. Wanneer de arts weer twijfelt (of je vk als je die hebt) zal deze je misschien wel weer een keertje ter controle sturen. Dit is omdat wij een eventuele zwangerschapsvergiftiging graag heel gauw in de gaten hebben!
    En verder is 27 weken ook nog wel heel vroeg om zoiets te ontwikkelen. Als het al ontstaat, is het meestal na de 35 weken. Maar er zijn dus uitzonderingen.
    Voor nu helemaal geen zorgen, je bloed was goed, je bloeddruk is goed. Let op de klachten die ze je hebben uitgevraagd en lekker genieten van je zwangerschap!

Groetjes Brigitte

3. Niet meer actief

Hatstikke bedankt voor je antwoord.

Ik vroeg het me af dus vandaar. Dinsdag moet ik weer naar de vk dus dan zal ze het wel aangeven van de urine.

Groetjes Nathasj a

Deel Deze Pagina