Hoi allemaal, Inmiddels ben ik een heel eind met de kadootjes voor het 10 dagen pakket wat ik voor een zwangere vriendin aan het maken ben. Nu zoek ik een leuk, orgineel idee waar ik de kadootjes in kan doen. vind het niet zo leuk om ze gewoon in een rieten mand te doen want dat hebben we met de kadootjes van de babyshower al gedaan. heeft iemand van jullie misschien een leuk idee? Ook leuke ideeen voor kadootjes zijn nog welkom, ik moet er nog 2. Alvast bedankt!
Ik heb mijn kraamcadeaus gekregen in een klein speelgoedkistje van woezel en pip. Was erg leuk! Woezel en Pip Opbergkist
Je hebt mooie knalroze en fel blauwe flexibele ronde manden. Zij erg mooi en praktisch. Weet alleen niet of het geslacht al bekend is bij je. Manden zijn er ook in andere kleuren. Misschien een kleur van de babykamer?
Bedankt voor de reacties! Die kist van woezel en pip is super leuk! Ga ik onthouden! Zo'n plastic mand heb ik vandaag toevallig bij de action gekocht, in het groen omdat we het geslacht niet weten. Alleen is deze wel erg groot, dus zoek eigenlijk een iets kleinere. Weet iemand waar ze deze verkopen? Luiertaart zou ook kunnen. tummy tub vind ik ook een leuk idee, maar die heeft ze al een. Nog meer ideeen?
Ik heb bij de geboorte van mijn dochter van iemand een (kinder)koffertje / trolley vol cadeaus gekregen. Vond ik erg leuk. Later heeft mijn dochter deze koffer ook gebruikt als ze ging logeren. Ik bedoel zoiets: Nijntje kindertrolley 040.9992 | Kinderkoffers | Kids | Winkelhorst Ledermode & Lederwaren (Maar daar zijn natuurlijk ook goedkopere varianten van. Een rugzakje is misschien ook een leuk idee.)
kado doos van woezel en pip? Woezel en Pip Cadeaudoos diameter 17 cm - Woezel en Pip de officiële Webshop - WP303 : Jodukus Cadeaudozen
Ik had voor mijn broer en schoonzus de 10-dagen cadeau's in een boxtas gedaan. Die hangt nu vol speelgoed aan de box.