Een account op een datingsite hebben zonder het te weten?

Discussie in 'De lounge' gestart door Fashion88, 17 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Hij zegt dat hij het niet kent en dat hij zich daar dus nooit heeft aangemeld.
    Maar ik vind het wel apart dat er ook staat wat hij ''zoekt''. Iemand tussen 22 en 36 jaar enz.
    Kan dat ook standaard zijn dan?

2. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Nee, er zat geen foto bij. Voor de rest ook geen gegevens, ook geen berichten of iets.

3. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ja dat lijkt me redelijk standaard ja.. ik ben ook wel eens naar zo'n site gelinkt en dan staat er ook altijd wel zoiets.. (aan leeftijden) ze gaan meestal btje van je geboorte jaar uit.

Is het toevallig een email die hij ook gebruikt met msn?

4. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Dat heb ik nog niet gevraagd want daar kwam ik later pas achter. Ik ben wel benieuwd wat hij daarop gaat antwoorden, want het lijkt mij toch dat je je daar dan echt aangemeld moet hebben. Maarja ik durf er ook niet echt meer over te beginnen omdat hij al razend was dat ik hem niet geloofde. Hij zei ook: dat je echt denkt dat ik opzoek ben naar andere vrouwen.

5. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    oh oke. Ja, die e-mail gebruikt hij ook met msn.

6. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Dan zou het heel goed kunnen! ww van je msn veranderen zo 1 keer in de paar maanden zou heel goed kunnen helpen in het voorkomen van dit soort gezeur...:(

7. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    @Fashion, denk echt dat je hem wel kan geloven hoor. Het profiel ziet er heel standaard uit. Er gaat echt zoveel spam rond, dat gegevens overal vandaan kunnen komen.

8. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Oke, bedankt:)
    Nou, dan zal ik hem maar geloven.

9. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    je kan altijd spam-mails krijgen van zo'n site...

Maar het kan gewoon NOOIT dat je een echt account met wachtwoord en weet ik veel wat hebbben als je het zelf niet aangemaakt en bevestigd hebt...

Ik zou het vooral vreemd vinden dat je vriend daar over liegt

10. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Ik weet het niet hoor... Hoe kunnen ze nou een wachtwoord aanmaken voor je? Kijk dat je spam krijgt oké maar dat het op zijn naam is met een wachtwoord en ook nog de juiste doelgroep... Wil je niet bang of onzeker maken maar iemand die zooooo boos wordt als je er naar vraagt? Als je er niets mee te maken hebt ga je ( lijkt mij) er zo snel mogelijk achteraan om te zorgen dat dit stopt..ik hoop voor je dat het echt niets is in ieder geval. Er zijn ook echt eerlijke mannen op de wereld haha dus laten we nu niet met z'n allen meteen negatief denken. Zou het wel samen of alleen uitzoeken dat wel....

11. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Idd als hij geen berichten heeft gestuurd of ontvangen en er geen foto's etc bij staan zou het goed spam kunnen zijn. Of dat hij een keer per ongeluk op die link klikte en het meteen geactiveerd is. Ik krijg ook vaak van die onzin mails:)

12. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik heb dit ook eens gehad. Ik kreeg mailtjes van een site, badoo heet dat of zo, waarin stond dat die en die met me wilde daten:(

Ik ben op die site gegaan om te kijken wat er aan de hand was aangeizen ik van nix wist. Blijkt dus oook een standaard profiel te zijn geweest. Geen foto's, wel mijn naam, leeftijd én woonplaatst. Gegevens die ze dus aan de hand van mij ip adres of zo hebben gebruikt nadat ik ooit ergens per ongeluk op een link heb geklikt.

13. Chicken1975

Chicken1975 VIP lid

26 feb 2009
    6.291
    0
    0
    Eigenaar administratie-/belastingadvieskantoor
    Omgeving Rotjeknor
    En trouwens, waarom zou hij als hij echt op zoek zou zijn, op een engelse datingsite gaan zitten????

14. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    De site is in het engels, maar een site voor alle landen. Er staat ook op de beginpagina: Join the best dating site on Earth

15. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    En ik geloof hem trouwens niet, omdat hij wel vaker over dingen heeft gelogen(en dat ook lang volhield). Dat had dan niks met andere vrouwen te maken, maar toch..

16. Aszz

Aszz Niet meer actief

Maar het wachtwoord lijkt op de gebruikersnaam? Dan is dat gewoon spam joh.

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

ik ben het met jou eens.Ik heb jaren geleden ook ingeschreven gestaan op een datingsite.Toen ik mijn man leerde kennen heb ik me daar afgemeld.Ik krijg soms nu NOG reclame binnen wat erop doet lijken of ik daar een account hebt.Wat ik dus allang niet meer heb.

TS Ik zou nog wel even nakijken wanneer die welkomsmail binnen is gekomen.Als dat van kort geleden is,dan zou ik WEl twijfels hebben.Is het een welkomsmail van VOOR jou tijd,dan hoef je je echt geen zorgen te maken.
    Sterkte ermee

18. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Wil het niet erger maken dan het al is, maar ben zo vrij geweest om die site op te zoeken aan de hand van wat er volgens jou op de beginpagina staat. Weet natuurlijk niet of het ook die site is maar ik moet bij deze wel gewoon mijn gegevens opgeven en mijn mailadres zelfs bevestigen.

Vaak zeg ik, ga op je gevoel af maar ja, vind dat in dit geval wel lastig..voor hetzelfde geld is er echt nix aan de hand. Moeilijk..

19. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Had ik al gezien, die is van toen we al meer dan een jaar samen waren. Dat is al wel een paar jaar geleden.

20. Fashion88

Fashion88 Actief lid

19 mrt 2009
    345
    0
    0
    Maar hoe weet je dan welke site het is? Ik heb geen link neergezet.

Deel Deze Pagina