maar er staat toch niet dat ze heeft zitten graven?? Wij openen elkaar's email dagelijks, voor dingen die we ff na moeten kijken, alleen rond verjaardagen is het verboden terrein. Kan ze toch bij toeval gezien hebben??
Mijn schoonvader kwam er pasgeleden achter dat hij een Facebook account heeft terwijl hij die nooit heeft aangemaakt en ook met foto en al. Ik sta dus nergens meer van te kijken.
Dat is dan buiten zijn weten om gebeurd. Wij hebben allemaal een facebook en vertelden hem dat het misschien ook iets voor hem was en zo zijn wij erachter gekomen. Kan iemand anders gedaan hebben maar ik zou niet weten wie.
Volgens mij kan dat wel. Ik heb ook ooit op een of andere link geklikt en ineens had ik een account. Ik zou trouwens ook boos reageren als mijn vriend mij zou confronteren met een mail die er in mijn mailbox staat. Hij heeft niks in mijn e-mail te zoeken. Hij zou ook boos op mij zijn, wij hebben elkaars wachtwoorden overigens ook niet.
Tegenwoordig als je een mail krijgt, je hoeft m nog geen eeens helemaal ingevuld te hebben maken we ergens accounts op je naam aan! Hier bij mijn vriend ook! Echt de grooootste ruzies gehad hier om die klote datingsite's!! Ik was zooo kwaad!! En teleurgesteld!! En hij verzekerde mij dat hij dit niet gedaan had!! En indd dat had ie niet, want ik kreeg n x ook ineens een mail ergens van dat mensen met me in contact wouden komen.. wist nergens niks vanaf! En mijn vriend doet ook euroklickx enzo.. ook op mijn email.. dus het moet wel van die kanten afkomen! bende allemaal lekker mee tegenwoordig!
Haha, dit bestaat niet hoor. Een facebook account moet worden aangemaakt met een wachtwood en moet worden bevestigd voor activatie. Zelfde geldt voor accounts op datingsites.
Lijkt me sterk dat hij daar niet van weet. MAAR het kan ook van 10 jaar geleden zijn of zo. Als hij zich ooit eens (al dan of niet voor de grap) heeft ingeschreven en er nooit iets mee gedaan heeft, dan kan hij het compleet vergeten zijn. En ja, sommige sites die sturen 1x per jaar een mailtje voor iemands verjaardag. En sommige sites beginnen daar ineens mee. Hoeft niks voor te stellen. Maar is vrijwel onmogelijk dat hij het niet zelf heeft gedaan.
Kan wel, maar dan ook op een nep e-mail adres... Dus dat iemand dat voor hem heeft gedaan en zich heeft ingeschreven met een ander e-mail adres.
Veel datingsites zijn ook gewoon 'vriendensites'. Ik heb een tijdje een account gehad op plentyoffisch. Gewoon omdat ik graag in contact kwam met Amerikaanse vrouwen/ mannen uit de staat waar ik heb gewoond. Ik log nog regelmatig in. En soms krijg ik opeens en soort herinneringsbericht van een site waar ik me in een grijs verleden voor heb ingeschreven, maar echt niet meer van bestaan af wist. Laat staan dat ik me er uberhaubt had ingeschreven. Het kan...
Ik kan prima fake-accounts aanmaken... bijvoorbeeld met fotootje van jouw avatar. Is geen probleem. Ik heb account voor mijn vader en moeder aangemaakt.
Pagina 3 lees ik nu maar ik zie dat niemand het over het WACHTWOORD heeft die flink veel op de zijne lijkt. Lijkt mij echt geen zuivere koek. Niet dat het mij wat zou boeien als het al voor jullie relatie is aangemaakt. Maar dat wachtwoord op de zijne lijkt/is dat is echt niet helemaal eerlijk van hem dan (volgens mij dan )
Dat kan, maar ze is toch ook duidelijk gaan zoeken naar een bevestigingsmail van een jaar terug? Uit de zoekfunctie in mijn man zijn mail blijf ik uit hoor, wie weet wat vind ik allemaal FmT, ik dacht juist dat het wachtwoord sterk op de username trok?
Dit geeft ze aan. Ik geloof dat het gewoon spam is. ( En ik zou ook boos worden als mijn man mij niet zou geloven! Wij weten niet hoe, en hoe vaak, TS het aan haar man heeft gevraagd )
Ooh dat had ik niet helemaal juist begrepen dan. Nu ook een aantal pagina's verder. Maar dan nog vind ik het raar, en waarom word hij boos. Ik denk dat jij het beste kunt bepalen of hij liegt.
Badoo heeft dat inderdaad, mijn vader had daar ook een account aangemaakt door eens een linkje te openen. Het was gelinkt aan hyves. Daarbij stond ook ineens een mededeling dat hij op zoek was naar vrouwen. Ik heb het gecheckt door mij zelf ook aan te melden en ik was ineens ook op zoek naar............ Die site is gewoon niet heel erg netjes bezig.