... en ik hoef me geen zorgen meer te maken over de erfelijke spierziekte waar ik draagster van ben! Met de baby was verder ook alles goed, het zit op 19 weken en groeit dus perfect! Heb gelijk ook gevraagd of ik me zorgen moet maken over mijn gewicht en ze zei dat ik toch niet dik ben. Ik ben inderdaad wel al veel aangekomen op korte tijd maar de laatste maand 2 kilo en je mag gelukkig 1-2 kilo per maand aankomen. Ik ben nu dus minder ongerust, heb ook geen suiker ofzo gelukkig.
Super! Ik hoop dat je nu met een gerust(er) hart de volgende 20 weken tegemoet gaat. Enne, heb je nog gespiekt of je roze of blauwe sokjes moet gaan breien? Groetjes van Kiki
Gefeliciteerd met je goede echo. Altijd fijn te horen dat alles goed gaat! Geniet er lekker van. Groetjes, Lotte
Ja hoor, als je nieuwsgierig bent naar het geslacht moet je maar eens gaan kijken naar mijn topic over de chromosoomafwijking, je zal de link wel leggen dan
Een of andere idioot gaat rondstrooien dat ik een jongen krijg, en een andere (of dezelfde anonieme) dat ik een meisje krijg... Wel je kan beiden denken uit mijn berichten hier, je zal er toch niet opkomen want hier staat zowel een aanwijzing voor een jongen als voor een meisje Dus ga maar door met mijn zwangerschap te proberen verzieken je zal er toch niet opkomen. De reden overigens dat ik me geen zorgen moet maken over de spierziekte is omdat mijn grootvader met die ziekte 81 jaar geworden is en ik dit besproken heb met de gyneacoloog. Dus goed geprobeerd om uit mijn bericht het geslacht te proberen opmaken maar je weet nog niks!