Hallo moeders, Wij hebben een nieuwe buggy nodig, ik wil graag een die niet te zwaar is en makkelijk achter op de fiets kan op de buggydrager. Nou ben ik een beetje aan het rond kijken en ik zie wel wat mooie buggy's maar nou weet ik niet of die op de fiets mee kunnen. Wat zijn jullie ervaringen? Alvast bedankt!
Yep, wij hebben ook een lichtgewicht van Prenatal. Een hippe zilvergrijze, die was destijds in de aanbieding voor 50 euro, ideaal! Er zit ook nog een regenkapje bij, maar die hebben we nog nooit gebruikt eigenlijk. Hij kan ook heel makkelijk worden meegenomen op de fiets. Ik heb zo'n fiets-dragertje gekocht op de markt, want bij de Prenatal waren ze een stuk duurder.
ik heb de quinny zapp, zeer wendbaar en extreem compact. neem hem vaak aan de fiets mee, gaat prima! hij is denk ik alleen wel iets zwaarder dan de buggy's van de andere dames, maar ik heb hier geen last van zeg maar.
Ik heb ook die van prenetal, gaat goed op de fiets. Zit alles op- en aan en is licht genoeg. Alleen is het zitje te ver achterover gekanteld wat mijn dochter betreft, die zit liever recht overeind. Kruidvat / bambino heeft ook lichte buggy's. We hebben er eentje op ons vakantie-adres staan, die lijkt mij geweldig op de fiets want die is nog lichter. Kun je ook via internet (bambino) bestellen.