een ander...

Discussie in 'De lounge' gestart door , 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wat is op jou van toepassing?

1. ik ben nog nooit vreemd gegaan

2. in mijn vorige relatie ging ik vreemd, doel: sex

3. in mijn vorige relatie ging ik vreemd, doel: aandacht

4. in deze relatie ga/ ging ik vreemd, doel: sex

5. in deze relatie ga/ ging ik vreemd, doel: aandacht

6. ik denk erover vreemd te gaan

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. sim

sim Niet meer actief

stel je wordt tijdens je relatie verliefd op een andere man, zou je het zeggen?

2. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Nee het waait vanzelf wel weer over

3. Niet meer actief

ik zou het wel zeggen, maar wij zeggen altijd alles tegen elkaar.
    En hebben tot nu toe ook alles tegen elkaar verteld.

4. sim

sim Niet meer actief

denk ook niet dat ik dat zou zeggen, kan me ook niet voorstellen op dit moment dat dát me zou overkomen, want ik ben stapel met mijn ventje, maar ik zou m onnodig kwetsen door het te zeggen, omdat ik dit nooit op het spel zou zetten...

5. randi

randi Niet meer actief

wij zouden het ook tegen elkaar zeggen, ventje heeft het eens voorgehad met een collega op het werk en voelde me wel wat jaloers maar ben toch blij dat die het me verteld heeft. na een paar weken was het ook over bij hem en gelukkig gebeurd dit niet jaarlijks :)

6. Niet meer actief

vind ik heel eerlijk en open van je man/ vriend, zou ik echt waarderen!
    Zelf hebben wij ook de afspraak dat we alles vertellen en dat doen we ook, eerlijkheid duurt toch het langst en geeft uiteindelijk meer vertrouwen in je relatie.

7. Pina

Pina Actief lid

22 nov 2006
    467
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Zuid-Holland
    Ik ben in het verleden wel eens vreemd gegaan in eerdere relaties. In mijn huidige relatie is het nooit voorgekomen ( wel een ander gehad toen het even over was tussen ons).
    Op het moment voel ik me wel eens aangetrokken tot een andere man, maar ik probeer dit gevoel te negeren en zoek het gevaar niet op.

8. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Ik ben nooit vreemdgegaan en hoop van harte trouw te blijven aan mijn man en aan mijn trouwbelofte, daar zal ik me ook voor 100% voor inzetten. Ik wil mijn man gewoon geen verdriet en geen pijn doen en ik ontvang van hem ook heel veel liefde. Ook onze lichamelijke relatie is goed.
    Iemand anders 'leuk vinden' komt wel eens voor, mijn man en ik kunnen dat dan eerlijk tegen elkaar zeggen. Dat voorkomt geheimen en dat het uitgroeit tot grote verliefdheid.

9. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Nog nooit vreemd geweest en zelfs nog niet eens in gedachten gehad.
    Ik ben gek op me man en denk dus ook niet aan andere mannen of om daarmee vreemd te gaan.
    Kijken mag maar dat is ook alles wat ik doe ;)

10. sim

sim Niet meer actief

ben wel benieuwd wie er er over zitten te denken om vreemd te gaan....

11. Ik heb ingevuld dat ik nog nooit ben vreemd gegaan,
    Maar toen ik 16 was ofzo heb ik een keer twee vriendjes gehad.
    En ik mijn huidige vriend leren kennen toen ik nog een relatie had en heb met mijn huidige vriend gezoend en een week later uitgemaakt met die ander.
    Mijn huidige vriend weet hier vanaf en merk wel dat hij daardoor heel onzeker was de eerste maanden( lees bijna anderhalf jaar)

12. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ik ben nog nooit vreemd gegaan ik heb me altijd voorgesteld ;)

haha nee hoor grapje ik ben nog nooit daadwerkelijk vreemd gegaan maar ik ben wel heel gevoelig voor manlijke aandacht .... zo dacht mijn rij instructeur dat hij mij zijn bed in kon lullen ...... is ook bijna gelukt :oops: , maar bijna is niet helemaal ! :D

13. Niet meer actief

sybje had je mischien snel je rijbewijs opgeleverd :D

14. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    haha ik vond het niet erg om te zakken !

15. Niet meer actief

beter jij zakken dan dat hij zn broek laat zakken he..

gadver wat meent die rijinstructeur zich wel niet.

16. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    haha ja op dat moment vond ik het wel leuk :oops:

maar achteraf heb ik echt zoiets van eeehhh wat een viespeuk en het was ook helemaal niet mijn smaak ......
    heb het altijd wel aan hubbie verteld en die vond het niet zo heel erg was eerder blij dat zijn vrouwtje nog in de markt lag <- verleden tijd ;)

17. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    nog nooit vreemd gegaan ook geen behoefte aan gehad.

18. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ben nog nooit vreemd geweest, zou ik denk ik niet eens durven.
    Heb toen programma gezien van undercover nederland, bij die homoparkeerplaatsen.
    Mannen die daar kwamen voor sex, met kinderstoeltjes achterin de auto :confused: Walgelijk!

19. Nex

Nex Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.553
    0
    0
    Gelderland
    Nee!

Wel als ik echt meer voor die man zou voelen en er over zou denken om deze relatie te beindigen.
    Ik zou het ook helemaal niet waarderen als mijn vriend mij zou vertellen dat hij verliefd is op een andere vrouw. Ik ben toch al heel erg onzeker en dit zou het alleen maar verergeren.

20. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Ik was altijd de eerste om commentaar te geven over mensen die hun partner bedriegen/beliegen, ik vond en vind nog steeds dat dit het lelijkste is wat je je partner kan aandoen.

En toch, het is mij overkomen.. :oops: Er was effe een dipje in onze relatie, na zo lang bij elkaar te zijn en toen de gelegenheid zich aandiende..

Ik weet dat dit geen oplossing is, het maakt alles erger. In plaats van het uit te praten kwets je onnodig mensen.

Wat gebeurd is, is gebeurd, je kan het verleden niet veranderen, enkel uit je fouten leren.

Ik heb er nog steeds enorm spijt van, bij momenten word ik ziek van de gedachte over wat er is gebeurd. Want ik heb ook altijd gezegd, dit overkomt mij nooit, ik heb karakter.. :rolleyes:

Ik weet nu, het kan iedereen overkomen, maar je kan je er altijd tegen verzetten, als je wil!

Uiteindelijk is alles goedgekomen, maar vergeten doe je nooit natuurlijk..

Deel Deze Pagina