een ander...

Discussie in 'De lounge' gestart door , 17 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wat is op jou van toepassing?

1. ik ben nog nooit vreemd gegaan

2. in mijn vorige relatie ging ik vreemd, doel: sex

3. in mijn vorige relatie ging ik vreemd, doel: aandacht

4. in deze relatie ga/ ging ik vreemd, doel: sex

5. in deze relatie ga/ ging ik vreemd, doel: aandacht

6. ik denk erover vreemd te gaan

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Niet meer actief

Virgini, dat bedoel ik nou met te snel oordelen, en heel hard roepen dat overkomt mij nooit, zo zie je maar weer, niks zo veranderlijk als de mens ;)
    Ben heel blij voor jullie dat het weer allemaal goed is gekomen, hoe zit het nu met het vertrouwen, denk dat mannen het wat sneller vergeten of niet?

Mensi dat programma heb ik toen ook gezien ja ieuwwww het zal je man maar wezen zeg!

Sybje fijn toch dat je nog goed in de markt ligt hihi, en goed dat je het niet hebt gedaan, als je dan toch vreemd wil gaan, neem dan een fatsoenlijke vent en niet zo een viespeuk haha.
    Nee maar gelukkig is er niks gebeurt toch.

2. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    ik ben noout vreemd gegaan mijn man wel :oops:
    tenminste hij was getrouwd en het liep al niet lekker tussen hem en nu zijn ex vrouw.
    en hij is destijds vreemd gegaan met mij :oops:
    inmiddels zijn we bijna 2 jr getrouwd en bijna 3 kids samen en zeer gelukkig.
    of ik mijn man in staat zie dat ie het weer zal doen? geen idee ik hoop het natuurlijk niet want dan is het gat van de deur errug groot hoor.
    nee ff zonder gekheid ik ben ervan overtuigd dat ie het niet meer zou doen maar ja je weet het natuurlijk nooit hoor!

3. Natas26

Natas26 Bekend lid

2 dec 2005
    504
    0
    0
    prov. Utrecht
    Ik ben nooit vreemd gegaan.

Toch zal ik niet beweren dat het mij nooit zal gebeuren, ik heb nou eenmaal geen glazen bol......Je weet niet hoe het leven gaat lopen, wat vandaag goed is kan morgen fout zijn. Ik hoop van harte dat mijn vriend en ik samen oud worden, daar ga ik zeker voor, maar er zijn geen garanties. Het leven is onvoorspelbaar, je veranderd in de loop van de tijd en je partner ook. Misschien komt je relatie wel in een sleur of gaat ie als een nacht kaarsje uit, komt er dan juist op dat moment van twijfel,sleur en misschien wel teleurstelling en zwakte iemand op je pad die er de spanning weer in brengt, tja dan is iedereen maar gewoon mens hoor. Ik wil niet zeggen dat ook daadwerkelijk iedereen er iets mee zou gaan doen, maar ik ben er stellig van overtuigd dat er een hoop de verleiding niet zouden kunnen weerstaan. Tuurlijk is het verre van netjes, is het een klote streek maar het KAN je overkomen...mij ook! Daarbij wil ik nog wel zeggen dat ik ook bedrogen ben door mijn ex, vaak, niet meer op 2 handen te tellen. Dus op het bedrogen bankje heb ik gezeten en oh oh oh wat deed dat pijn! Maar toch....ik zeg geen nooit!

Nog even voor de duidelijkheid, ik ben (nu) gelukkig met mijn mannetje. Ik ben alleen ook een nogal nuchter persoon. Ik denk niet over vreemd gaan en ga NIET vreemd. Mocht het me gebeuren dan is hij zeker de eerste die het weet, want daar heeft hij recht op (tenminste dat vind ik).

4. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik heb niet alles gelezen maar... ja, ik ben wel eens vreemd gegaan in mijn vorige relatie. Die liep al niet lekker (ja, ik weet dat je 't dan eerst uit moet maken maar dat heb ik niet gedaan) en na te veel drank is 't mij dan toch overkomen. Ik was er zelf bij en heb er geen spijt van (nooit gehad). Ik heb nog steeds een relatie met hem, ben inmiddels getrouwd en heb 2 schatjes samen met 't grootste schatje!
    Nee, ik heb er geen spijt van!
    Maar wat poll betreft: ik heb het niet gedaan om de sex of aandacht. Ik heb het gewoon zomaar gedaan... Mag dat ook?

Ik weet zeker dat je er voor open moet staan, anders lukt het je niet om vreemd te gaan!

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ lentefee ben idd blij dat ik niet gedaan heb , maar ben ook ontzettend blij dat hubbie er van wist , gelijk al !

L.sybje

6. Niet meer actief

1) ja hoor dat mag ook :D
    2) open staan, tja is een kwestie van het willen of niet, je bent ertegen of niet.
    Denk dat het ook heel erg eraan ligt hoe je zelf bent opgevoed, en hoe je relatie ervoor staat.

@sybje, nee gelukkig maar he, bah jaks zo eentje die alles in bed probeert te krijgen.. *ril*

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    je kan er ook oor kiezen om saampjes met je partner met iemand anders te gaan sexxen !
    Begrijp wel even goed ::IK HEB DIT NOG NOOIT GEDAAN>
    maar dat is ook een goede optie hoor ! (denk ik )
    als je allebei de behoefte hebt om eens wat andere vlees in de kuip te hebben lijkt me dat een creative oplossing !

L.sybje

8. ThunderAngel

ThunderAngel Fanatiek lid

26 aug 2007
    1.684
    0
    0
    Apeldoorn
    In mijn vorige relatie ben ik vreemdgegaan. Ik moest gewoon even ontsnappen aan mijn ex, en er stond iemand voor me klaar die wél lief, begripvol en zorgzaam was.

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haha no way ik zou dan 'jaloers' worden als ik bijvoorbeeld zie dat hij n andere vrouw aan t 'verwennen' is en dat hij daar opgewonden van raakt.. zou ik erg vinden. :oops: En andersom zou mn man absoluut niet willen, als 3e persoon n man er bij haha..

10. Niesje1980

Niesje1980 VIP lid

21 sep 2007
    6.596
    0
    0
    Noord Holland
    Tot nu toe nog niet de behoefte om vreemd te gaan.
    Blijkbaar kom ik thuis nog voldoende aan mijn trekken qua sex en aandacht ;) :)

11. Esma

Esma Bekend lid

Nooit vreemd gegaan. Als ik iemand zat was dan maakte ik het gewoon uit en ging ik verder :).
    Ik zeg altijd waar een deur dicht gaat, gaat er ergens anders een deur open.

12. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Ik ben meer het type: eerst nieuwe schoenen voor je de oude wegdoet ;)

Misschien niet helemaal netjes maar zo is het tot nu toe eigenlijk altijd gelopen...
    Nu ben ik gelukkig niet op zoek naar nieuwe schoenen, maar ik heb wel een paar hele leuke gezien :)
    Sja, stel dat ik mee zou doen aan Temptation Island, dan denk ik dat ik voor de bijl zou gaan. Zon, zee, strand, lekker ding aan je zijde... zwak he ;)

Groet van Kiki

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Tja daar ben je méns voor.. ik bedoel, hoeveel stellen zijn daar niet voor gezwikt? Nu ik Justin heb, zou ik t voor geen goud (meer) doen hoor. Hiervoor hou ik veel te veel van mn mannen!

14. Yvon

Yvon Actief lid

25 okt 2006
    319
    0
    0
    Ik ben nog nooit vreemdgegaan, en (zeg nooit nooit) maar zal dit wss ook nooit doen. Als er behoefte is om vreemd te gaan zit er iets niet goed in je relatie, lijkt mij. Als alles goed is heb je toch geen behoefte om vreemd te gaan, en valt een ander je toch helemaal niet op? Dus lijkt mij dat als er wat mis in je relatie is dat je beter daar aan kan werken ipv vreemdgaan. Of het uit maken en dan naar een ander toe gaan.

15. Niet meer actief

Ja ik snap dat niet van dat programma, lijkt wel alsof ieder stel na dat programma uit elkaar gaat of problemen heeft, dan zou ik er al sowieso niet aan meedoen.
    maar wel leuk om te zien hoe een ANDER zich uitleeft :D

16. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Nooit vreemdgegaan, ook nooit de behoefte gehad ook.
    Ik vind dat als je gevoelens voor een ander krijgt je dat in een goede relatie moet kunnen vertellen aan elkaar, en dan uit elkaar gaan op een nette manier of vechten voor elkaar.
    Vreemdgaan dan is hier alles meteen over, dat hoeft hij niet te pikken van mij maar andersom pik ik dat ook niet..... dat kan ik nooit vergeven of vergeten.
    Mijn ouders waren het levende voorbeeld dat een relatie dan toch wel stuk loopt, is het niet op de korte termijn dan wel op de lange.

17. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0

Kan natuurlijk maar dan moet je relatie super sterk zijn en je niet jaloers zijn! En laat ik (en mijn partner ook) gruwelijk jaloers zijn.
    Nee niets voor ons, ik kan gewoon niet delen ;) en zou het niet willen ook.

Deel Deze Pagina