Een andere vrouw noemt je man beertje???

Discussie in 'De lounge' gestart door Acem, 7 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mimi83

mimi83 Niet meer actief

als je het zo neerzet vind ik het iets anders. vooral dat van het op de hoogte houden waar ze is??

Maar dan nog zou ik inderdaad mijn man vertrouwen en wel vragen van joh ik ben er onzeker door dus wil je door wel rekening mee houden en als jullie eerder elkaars mail inkeken vind ik dat dat nu dan weer moet kunnen.

2. Flowergirl23

Flowergirl23 Fanatiek lid

22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    hehe.. :p:p

3. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    :D hopelijk lijkt ze er ook op!

4. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Als dit zou gebeuren waar ik bij was zou ik keihard in de lach schieten.
    Haha ik zie het al voor me dat iemand mn vriend beertje noemt.

Zou het daarna nog een keer gebeuren zou ik opnieuw lachen en bij de derde keer zou ik gewoon vragen om er mee op te houden. Puur omdat het gewoon harstikke raar klinkt.

Je noemt een volwassen vent toch geen beertje??

En een volwassen vent die zich zo laat noemen, moet zich ook maar eens gaan afvragen of het geen tijd word om er iets van te zeggen.

Hahaha .... beertje...:D

5. Ludora

Ludora Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.920
    0
    0
    Zwanger zijn en aftellen ;)
    Gezellig Brabant
    Nou ik had net al iets geschreven, maar das verloren gegaan ;)

Als ik jou uitgebreide verhaal lees, lees ik heel duidelijk onzekerheid bij jou. En jij vertrouwd hem niet. Die twee dingen samen zijn gewoon moeilijk. Want dan zit je in een cirkeltje en een van jullie 2 zal t moeten doorbreken.

Als jij hem zou vertrouwen zou je denk ik het woord beertje grappig vinden.

Wat hem betreft, kan 2 kanten op, of hij is inderdaad niet te vertrouwen, of hij wil zich niet verdedigen omdat er niets aan de hand is. En dat is iets waar je achter komt door of te controleren, vind ie niet leuk wordt ie boos, zet druk op relatie, is niet goed.... Of je komt er achter als het te laat is.... Wat overigens dan ook misschien maar beter is....

Allemaal heel ingewikkeld... dus praaaat!!!

(vond de tip om haar varkentje te noemen wel hilarisch!!)

6. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Als ik je verhaal zo lees vertrouw jij je vriend niets volledig. Er is al meer voorgevallen tussen jullie. Ik zou dit goed uitzoeken en goed bedenken of samen wonen wel een goed idee is.

Succes.

7. NoLu

NoLu Niet meer actief

Eerlijk?! Ik volg je verhaal al vanaf het begin maar heb t idee dat t weer van voor af aan begint..

Sterkte ermee!

8. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Zou me werkelijk waar totaal niet boeien.

Waarschijnlijk zou ik alleen nieuwsgierig zijn waarom zij die bijnaam voor hem heeft. En verder mag zij hem noemen hoe ze wil.

9. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Het beertje ach daar zou ik mij niet druk om maken.
    Wel vind ik het vreemd dat zijn familie hem zo van haar op de hoogte houd daar zou ik eerder boos om worden.

10. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    helemaal mee eens!

enne ik zou geen varkenTJE zeggen maar gewoon haar varken noemen..... kijken hoe snel ze ophoudt!

11. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Dit was ook mijn eerste gedachte! Vind het wel vervelend voor je hoor.

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    of zeug!!:D:D:D (ja een beer is toch een mannelijk varken:D en een zeug een vrouwlijk:D:D:cool:)

ook hier ken ik je hele verhaal zo'n btje! allereerst wat FIJN!!! dat jullie samen zijn. je droom is waarheid! maak hem nu niet met je eigen onzekerheden. vraag waarom zij hem beertje noemt? en wat hij er zelf van vind! ALS hij zich houdt aan de belofte om te zeggen dat hij het niet (meer) waardeerd! (waar jij dan getuige van bent) vind ik dat je het moet laten rusten!
    als je hem niet vertrouwt moet je daarover praten.
    en anders vrees ik idd dat je hem wegduwt met je eigen onzekerheden en alles weer vrolijk van voor af aan begint.

13. Bri

Bri Niet meer actief

Damiana, ik raad je aan hier goed en duidelijk met je man over te praten, en eventueel met zijn familie als hun gedrag je ook stoort. Met die vrouw en hoe zij hem noemt heb je niet zo veel te maken, naar mijn mening.
    Hoewel: je zou haar ook rechtstreeks kunnen zeggen dat je het niet op prijs stelt dat zij hem beertje noemt, maar persoonlijk denk ik dat je iets heel onbenulligs enorm opblaast.

Het gaat er niet om of zij hem beertje noemt (of poekie, of berend botje of wat ze maar wil), het gaat er om dat jij het gevoel hebt dat je man geheimen voor je heeft. En dat gevoel is niet oké in een relatie. Bespreek dat dan, waar komt dat gevoel vandaan, kan hij je vertellen wat hij dan doet en waarom hij dat zo doet. En dan leg jij uit waarom jij daar een vervelend gevoel bij hebt. Samen kom je dan wel tot een oplossing die voor jullie past.

Mijn tip: leg het probleem niet bij die vrouw, maar zoek uit wat er in jullie relatie speelt en los dát op.

14. tulip

tulip Niet meer actief

ik haal uit de reacties dat jullie eerder "problemen" gehad hebben??
    Buiten dat alles om en gewoon als antwoord op je vraag: ja ik zou het heel raar vinden als iemand mijn man beertje noemt, ik zou ook even vragen of ze wel helemaal lekker is.

15. Zanetti

Zanetti Niet meer actief

Je vriend noemt ze beertje.
    Je schoonvader papabeer.

Hoe noemt ze haar eigen man dan? En is ze wel echt getrouwd vraag ik mij af.

Ik ben het met bri eens, ga gewoon op onderzoek uit. Vraag het je schoonouders, je schoonmoeder, of andere mensen die haar kennen. En je vriend moet niet meer zo geheimzinnig doen en ophouden met dat beertjes gedoe, het is een volwassen man met kind en vriendin, for God's sake.

16. Ik zou uberhaupt geen vertrouwen meer kunnen hebben in een vent die me laat stikken tijdens de zwangerschap, maar ik vind het ook een vreemd verhaal hoor meis.. Denk ook nog steeds dat jij meer in die man ziet dan hij werkelijk is.. Sterkte!

17. Skye

Skye Niet meer actief

Tja, ik denk dat ik het wel grappig zou vinden. Ik denk dat mijn man en ik ook als we daarna met zijn tweeen zijn, daar smakelijk om kunnen lachen!!!

18. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Te leuk :D:D:D

19. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Getsie... zo noem ik mijn vriend ook af en toe. Zou het dus echt niet waarderen als een ander dat doet. Ik zou hem tegen haar laten zeggen dat ze dat niet meer moet doen, omdat het belachelijk is. Grrrr....!

20. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik vind de naam Beertje op zich al zum kotsen...

Deel Deze Pagina