Hier sluit ik me wel bij aan. En wat die vrouw betreft, ik zou haar wel laten merken dat je er niet van gediend bent. Als zij jouw man beertje noemt waar jij bij bent vraag jij toch aan je man...Goh schat een beer is toch een mannelijk varken?"Hoe noemen ze een vrouwtje ook al weer...Ohja een zeug!
Ze zet eigenlijk alleen zichzelf voor gek ermee. Hij moet er gewoon niet op reageren en het gewoon negeren.
Hahahahaah Goed, punt...niet bij nagedacht. Misschien denk die mevrouw er ook niet bij niet aan hahaha
Je maakt er wel iets heel groots van, en jouw reactie om dan maar uit elkaar te gaan vind ik erg jong overkomen. Hoe leg je dat later aan je kindje uit? Tja, mama wou liever niet meer bij papa zijn, want een andere mevrouw noemde papa beertje... Ik denk dat je meer op weg bent, als je hulp zoekt voor je eigen onzekerheid. Jullie gaan weer opnieuw beginnen en willen samen een toekomst opbouwen. In die toekomst zullen er vast mindere dingen gebeuren dan een vrouw die je man beertje noemt. Als je echt voor je relatie wil gaan, praat dan met hem en leg hem dingen uit in plaats van er iets heel groots van te maken. Misschien is relatietherapie een idee? als je hem echt niet wil/kan vertrouwen wat moet je dan nog bij hem? Als die basis er al niet is.... Succes met alles.
Met een houding als deze maak je het jezelf wel héél moeilijk. Je zegt het ook zelf wel: je kunt het eigenlijk niet controleren of zij er écht wel mee ophoud. Wanneer je dit soort uitspraken doet is er geen weg terug. En wees nou eens eerlijk: is het nou echt zó erg? Erg genoeg om je (goede?) relatie voor te beëindigen? Je kunt jezelf beter de vragen stellen: - Waarom stoort mij dit zo? - Voel ik mij bedreigd? - Stoort het me écht wel of zit er een andere emotie achter? - Ben ik onzeker over hem, mijzelf, onze relatie, etc.? Met andere woorden: weet je zeker of het nu om het koosnaampje gaat of zit er een andere emotie (onzekerheid?) achter?
Sluit me aan bij bri en ringeling. Als je onzeker over hem bent, dan moet je daar wat mee doen. Met hem over praten. Wat kan hij doen om je te helpen? Of idd relatietherapie, je hebt wel met een verleden te maken dat ongetwijfeld van invloed is op de situatie nu. Hij kiest alleen nu wel voor jou. Om nu samen te willen wonen met jou. Dat is toch goed? Dan ga je toch niet over een vrouw die 16 jaar!( hoe oud was ie toen?) Geleden een stoot was en nu misschien meer Miss piggy is. ruzie maken. verder zou ik je nog willen zeggen leer om niet meteen te gaan dreigen met het kappen, stoppen van een relatie. Dat is niet volwassen en als je het te vaak zegt neemt hij het ook niet meer serieus.
Ik heb het idee dat er meer speelt en wat ik me herinner is er meer voor gevallen tussen jullie in het verleden. Als het allemaal goed zat tussen jullie dan had je het niet erg gevonden dat een vrouw je man beertje noemt. Kijk in ieder geval eerlijk naar jezelf, wil je dit? Ga anders samen in gesprek of in relatietherapie om te kijken hoe jullie elkaar kunnen helpen en steunen. Veel succes.
Moest wel ff lachen om de tekst van dit topic. mijn vriend (27) wordt namelijk door zijn collega (63 ofzo) ook beertje genoemd. hij noemt haar overigens bloempje... ik ben er niet bang voor hihi... Maar dat ligt anders dan jouw verhaal ben ik bang.
Ik zou me er niet druk om kunnen maken. Ik heb een ex en wij zijn nog hele goede vrienden hebben beide een andere relatie en komen met aanhang bij elkaar op visite. En wij gebruiken nog steeds de "koos" naampjes naar elkaar die we toen ook hadden
Nou, tussen mij en m'n vriend zit het allemaal prima, maar ik zou daar dus echt niets van moeten weten he
dit dus! ik snap dat je het niet fijn vind dat iemand uit zijn verleden hem beertje noemt, maar om nu gelijk overal wat achter te zoeken en zelfs hem voor het blok te zetten dat als hij niks doet dan maak jij het uit? Als het je zo dwars zsit, dan zoek je haar toch zelf op en als je vriendelijk vraagt aan haar of ze hem gewoon normaal bij zijn naam wil noemen, dan is er waarschijnlijk ook niks aan de hand. Ik ben ook erg onder de indruk van een aantal mannelijke artiesten, maar ik blijf ook bij mijn gezinnetje hoor! Het feit dat hij jou niet zijn mail of smsjes laat lezen vind ik heel normaal. iedereen heeft recht op privacy en een ander hoort dat te respecteren, het heeft verder niks met dingen verbergen te maken. dit toont echt alleen maar onzekerheid van jouw kant.
mijn vriend en ik zijn erg open en vrij na elkaar... pakken elkaars mobieltje op, kijken na binnenkoment smsje, lezen mail etc etc.. maar zoals ik begrijp spelen of speelde er meerdere dingen tussen jullie... ik noemde net voor de fun mijn vriend "beertje" reactie?? hoe noem je mij?? spoor je wel oftewel geen succes... dus wanneer een andere vrouw mijn vriend zo zou gaan noemen dan zal ze vast en zeker een weerwoord krijgen... wat ik zelf het raarste vind. is dat deze vrouw eerst bijna niet in beeld was en nu wel, ook dat zijn fam. hem op de hoogte houdt... beetje vaag... zou idd kenbaar maken dat je je onzeker voelt en graag op de hoogte blijft van stand van zaken ipv het geheimzinnige gedoe... succes met alles!
nu meen ik mij te herinneren dat Damiana nooit echt veel contact heeft gehad met sch-fam. Misschien dus een reden dat ze het niet eerder had gehoord? (correct me if I'm wrong Damiana?)
doet me meteen denken aan lorena uit gtst tegen jack ze gaat maar lekker beertje tegen der eigen vent zeggen niet tegen de mijne opzouten...