Een 'angelsounds' kopen of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Willow133, 23 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Helemaal mee eens. wij hebben zelf ook ontzettend goede ervaringen met de angelsounds. Hebben het hartje de eerste keer al voor de 10 weken gehoord, echt super! Maar je moet je inderdaad niet gek laten maken als je het hartje dan toch een keertje niet kunt vinden. Wegzwemmen kunnen ze goed :D

2. dees1985

dees1985 Fanatiek lid

16 mei 2009
    2.112
    0
    0
    almere
    Ik ben er erg blij mee bij mijn vorige zwangerschap konden wij het al goed horen bij 12 weken en nu al bij 10 weken, wel even een tip! Zorg voor goede batterijen als ze ook maar een klein beetje leeg zijn kan je het al niet meer goed horen en heb geduld tijdens het zoeken.
    Bij mijn dochter had ik em binnen no time nu ben ik altijd wel even bezig terwijl ik nu duidelijk kan voelen waar hij/zij ligt

3. Starling

Starling Actief lid

12 jul 2012
    253
    0
    0
    Ik heb er ook eentje, en had het hartje zo gevonden met 12 weken.
    Vind het echt een aanrader.. echt super.. geeft mij als onzekere zwangere een zekerder gevoel.

4. Vioow1992

Vioow1992 Actief lid

27 nov 2012
    248
    0
    0
    Heel goede ervaring mee! Echt heel fijn dat je het hartje thuis ook kunt horen. Maar, als je het niet meteen hoort is het wel belangrijk dat je niet meteen in paniek raakt. Kan even duren voordat je het hebt gevonden.

Ik hoorde haar (zeker een aantal weken geleden nog) alleen goed als ze aan het bewegen was. Was dit niet het geval hoorde ik het hartje maar heel zachtjes.

Maar ik vind het wel een aanrader :)

5. Amezen

Amezen Fanatiek lid

13 aug 2012
    1.421
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Ik heb een tweedehands angelsound gekocht toen ik 11 weken zwanger was. Gewoon om af en toe even te luisteren ter geruststelling. Ik heb het hartje meestal vrij vlot gevonden en ben dan direct gerust gesteld.
    Sinds ongeveer een week voel ik de kleine elke dag bewegen en gebruik ik hem niet meer, maar bij een eventuele volgende zwangerschap zou ik hem zeker opnieuw gebruiken.

6. Willow133

Willow133 Lid

2 nov 2012
    87
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er een goed nachtje over geslapen en ben deze ochtend dan toch naar een babywinkel gereden... Mijn grote doodsteek waren de youtube filmpjes waarbij mama's demonstreerden hoe zo'n apparaat gebruikt moet worden. Kreeg er toen toch wel ongelofelijk veel zin in om het zelf toch ook uit te proberen...

Ik heb in de winkel lang getwijfeld tussen een angelsounds en een luvion doppler en uiteindelijk toch voor de luvion gekozen. Achteraf gezien ben ik toch blij van mijn keuze omdat de luvion de hartsnelheid ook aangeeft en ik dus niet bij het minste geklop denk dat het de baby is...

Heb een uurtje geleden dan geprobeerd maar het enigste dat ik kon oppikken was 80 slagen per minuut en dat kan dus de baby niet zijn. Dan toch nog een uurtje gewacht en nog een aantal tips gelezen en heb dan nog eens geprobeerd en jawel :):):) met veel geduld en trage bewegingen een goede hartslag van 175 gevonden. Was eigenlijk iets te laag aan het zoeken tot mijn grote verwondering.

Natuurlijk is het nu gemakkelijk te zeggen dat ik heel blij ben dat ik het gekocht heb. Ik was niet in paniek wanneer ik het de eerste keer niet vond maar toch wel lichtjes ontgoocheld. Nu ik het gehoord heb, ben ik toch wel nog eens extra gerustgesteld en het is ook gewoon ongelofelijk tof om het te horen!

Deel Deze Pagina