Haai meiden, Ik heb ff een korte uitleg bij mijn vraag. Volgens mijn banner was gister mijn ei. Mijn vriend is wel ziekjes geweest van de week, maar vanaf zondag zijn we al aan het klussen. Omdat we het leuk vinden en niet omdat het moet. Maar hij is ziek geweest, krijg je dan ook niet ietwat slecht sperma? En heeft het nog zin om vandaag en morgen nog gericht te klussen? Liefs!
Ik weet dat koorts een nadelig effect heeft op de kwaliteit, maar heeft ie ook echt koorts gehad? Ik zou het iig gewoon proberen, nooit geschoten is altijd mis.
Mijn vriend en ik hadden griep toen ik zwanger raakte van de eerste!! Is een prachtige meid geworden.
In de maand dat ik zwanger ben geworden had mijn man ook griep. Tot 6 weken na de griep kan het zaad van mindere kwaliteit zijn.
Hij heeft geen koorts gehad, wel last van dunne maar daarbij had hij een algeheel gevoel van ziek zijn. Ik hoop t zooo! We hebben de hele week lekker geklust, nu ff twee weken wachten
ik weet dat "griep" nadelige invloed heeft op het kwaliteit van de sperma En bij onze onderzoeken moeten we 3 maand tussen nieuwe inlevering houden Ivm griep hersteld spera zich ong na 12 weken